Pohled Billa
Celý den mi hlavou vrtal jen Stanley, doopravdy mě miluje? Taky jsem přemýšlel co ke Stanovi vlastně cítím já, ale ničím jsem si teď nebyl jistý.
Došel jsem před Stanův dům, jediný způsob jak moje problémy vyřešit byl ten že si se Stanleym prostě promluvím.
Nebyl jsem si jistý jestli zaklepat na dveře domu Urisů, nakonec jsem sebral veškerou odvahu a na dveře zaklepal.
Po pár minutách se ve dveřích objevila paní Urisová.
„Ahoj Bille, co potřebuješ?" zeptala se mile.
„J-je S-stanley d-d-doma? Potřebuju s-si s-s ním p-promluvit." odpověděl jsem, paní Urisová se jen usmála a pustila mě dál.
„Je ve svém pokoji." dodala a já se na ni děkovně usmál.Zastavil jsem se před Stana pokojem. Nevěděl jsem jestli na něj nijak nepospíchám. Ale jinak než si s ním promluvit bych to nezjistil.
Bez zaklepání jsem vešel dovnitř, přeci jen jsem zaklepat měl. Stanley si zrovna oblékal triko, můj pohled padl na jeho tělo. Stanley si nervózně nandal triko a podíval se na mě, musel jsem být víc rudý jak rajče.
„P-promiň že jsem s-sem t-t-tak v-vpadl." řekl jsem a zavřel za sebou dveře, posadil jsem se na postel a čekal až si ke mě Stanley přisedne.
Stanley se konečně posadil vedle mě, teď jsem měl možnost se ho na všechno zeptat ale neudělal jsem to, jen jsem mu hleděl do očí tak jako on mě.
„Richie měl pravdu." řekl Stanley a pak sklopil pohled.
„Zamiloval jsem se do tebe.." řekl Stan, v jeho hlase šlo slyšet že se každou chvílí rozbrečí, netrvalo dlouho a z jeho očí se začali kutálet slzy.„N-nebreč prosím." řekl jsem a začal mu utírat slzy co se mu stále kutálely po tvářích.
„T-to j-je dobrý. N-nebreč kv-kvůli t-tomu." řeknu a usměju se na něj.
„V-vlastně, potřebuju zji-zjistit c-co k t-tobě c-cítím j-já." řeknu nervózně, Stanley taky vypadá dost nervózně.„A-a jak to chceš zjistit?" zeptá se Stanley.
„N-no o-o ničem by-bych a-asi věděl. M-mohl b-bych t-to zkusit?"
„J-jo." odpoví Stan a nervózně polkne.Začnu se k němu pomalu přibližovat, Stan začne dělat to samí. Na svoji tváří už cítím Stanův dech, naše nosy se dotýkají. Naposledy si rozmyslím jestli je tohle dobrý nápad. Moje rozhodnutí je to že víc se už nic zkazit nemůže. Poslední milimetrovou vzdálenost zničím a spojím naše rty.
Nebylo to jako s Eddiem, bylo to jiný. Hezčí. Začal jsem rty pohybovat, Stanley po chvíli pohyby začal opakovat. Když nám oboum došel dech odtáhli jsme se od sebe.
„Takže. Co si zjistil?" zeptal se Stanley, já se jen usmál.
„to že sakra dobře líbáš, a že k tobě nejspíš nějaký hlubší city chovám taky." řekl jsem, Stanley se široce usmál a znovu mě políbil, tentokrát ne tak jemně jako poprvé, ale to mně vůbec nevadilo.„Miluju tě." řekl jsem.
„Já tebe taky." řekl Stanley, oba jsme se na sebe usmáli.Trochu víc Stenbrough pro mýho Richieho❤️❤️🤞 richieeekaspbrakk
ČTEŠ
Kiss me with your eyes closed [Reddie cz]
RomancePochopil jsem jak moc tě miluju. Bohužel pozdě.