„Tady někdo už sedí." řekl jsem a podíval se vedle sebe, nemohl jsem uvěřit že tam vážně sedí on.
„Tak já půjdu." řekl ale já ho chytl za ruku čímž jsem mu bránil odejít.
„Ne, zůstaň." řekl jsem a Bill se na mě usmál.„Eddie mi řekl, že by jsme se zase měli bavit pohromadě. Chybí mu Richie." řekl Bill a podíval se mi hluboko do očí.
„Víš jak jsme se pohádali.. promiň." řekl Bill a uhnul pohledem, já se usmál.
„To je dobrý, už dávno odpuštěno." řekl jsem a Bill se na mě zase podíval, usmál se ještě víc jak předtím.Vůbec jsem si neuvědomil že ho pořád držím za ruku, Bill si to nejspíš taky uvědomil až teď.
„Promiň." řekl jsem a rychle jeho ruku pustil.
„To je dobrý." řekl a podíval se před sebe na rozkvetlé stromy se zelenými lístky.Ještě chvíli jsme takhle v tichosti seděli a koukali se do dáli. Bill si položil ruku vedle sebe, měl jsem takový nutkání dát tam i moji ruku a chytit ho za tu jeho. Ale neměl jsem na to odvahu, teda to jsem si myslel.
Nervózně jsem na lavičku dal ruku i já, Bill to zaregistroval ale nic neudělal. Až pak dal svou ruku blíž k tý mojí, měl jsem takové nutkání dát ruku pryč, ale nutkání Billa chytit za ruku bylo větší.
Naše ruce byli skoro u sebe, jeden pohyb a hned by má ruka byla na ruce Billa, přesně ten pohyb jsem já udělal. Bill trochu cukl ale ruku nechal tak jak ji do teď měl.
Byl bych býval ruku dal pryč, ale Bill svou ruku přetočil a naše ruce tak spojil.
Co tohle má být? Bill má Eddieho, věděl jsem že děláme špatnou věc. Ale nehodlal jsem ji překazit.
Eddieho pohled
Doma vedro, Richieho věci hozené v rohu obýváků, my dva svalený na gauči. V televizi dávali velmi poučný dokument o tom proč nezkoušet jíst prostředky do koupele. Co je to sakra za nesmysl? Jaký pako by to jedlo, jo počkat, Richie.
„Eddienko, já mám hlad, co tady máte dobrýho?" řekl Richie a odebral se do kuchyně, já se neochotně zvedl z gauče a kráčel za ním.
„Takže. Máte tu dva, tvrdý rohlíky. Krajíc chleba. A taky, kde je zbytek? To tady jako fakt máte jen tohle?" řekl Richie a já kývl hlavou. Chytl mě za ramena a ustrašeně se na mě podíval.
„Co jako budeme dělat!? Tohle vede k ještě většímu hladu a víš ty k čemu vede ještě větší hlad? K největšímu hladu. A největší hlad vede k smrti. Takže tady oba zdechnem!" řekl Richie a já se začal smát.
„To není vtipný Eddie, já to myslím sakra vážně!" řekl Richie a já z kapsy vytáhl nějaké kapesné.
„Klid, já mám naši záchranu." řekl jsem a Richie se široce usmál.
„Mi přežijeme!!" zakřičel šťastně a objal mě.„Dobře, dobře, nemusíš mě umačkat." zasmál jsem se ale obětí mu opětoval.
ČTEŠ
Kiss me with your eyes closed [Reddie cz]
RomancePochopil jsem jak moc tě miluju. Bohužel pozdě.