Celých těch hodin ve škole dneska proběhlo docela rychle, konečně jsem přišel domů a hned se rozvalil na posteli. Nemilou náhodou jsem se však před mamkou zmínil o plese.
Od tý doby co jsem doma ze školy furt slyším co si na sebe vzít a jak se obléknout.
Chtěl jsem si nějaký oblečení vybrat sám, ale matka to ovšem že připravila za mě.
„Richarde kde sakra jsi? Ten ples ti začíná za půl hodiny a ty ses ani nehnul z pokoje!" zavolala na mě matka z kuchyně, podíval jsem se na hodiny, je to tak jenom půl hodina.„Do prdele!" řekl jsem a v panice se začal připravovat.
Vzal jsem si oblečení, vlasy si jen prohrábl a byl jsem připravený.
„Tobě to tak sluší zlatíčko." řekla mamka a objala mě.
„Dobrý mami. Nemohli by jsme už jít?" řekl jsem a odtáhl se od ní.„Ovšem, ale pořád si mi neřekl jaké děvče zveš" řekla matka.
„Až ji sem jednou přitáhnu, zjistíš to." nebyl problém Eddieho brát v holčičím rodě, byl rozená holčička.„Dobře, tak pojď." řekla a šla k autu já ji následoval.
***
Dojeli jsme ke škole, začal jsem být čím dál tím víc nervózní. Vystoupil jsem z auta a ještě zamával mamce která zrovna odjížděla.
Pomalu jsem šel do tělocvičny kde se celý ples konal. Eddie seděl u stolu, hned jak si mě všiml usmál se. Byl tak nádherný.
„Už jsem se začínal bát že nepřijdeš." řekl Eddie a já se pousmál.
„Taky tě rád vidím" řekl jsem a Eddiemu se úsměv rozšířil.Začala hrát pomalá hudba, teď je ta pravá chvíle pozvat ho aby si se mnou zatančil, všechno mu řeknu.
„E-eddie nešel bys-"
„Jdeme za Billem" přerušil mě Eddie.
„Chci se mu omluvit a říct mu jak moc ho miluju." dořekl a mě bodlo u srdce, ale čekal jsem snad něco jinýho?Eddie mě chytil za ruku a táhl mě k Billovi a Stanovi.
„Ahoj." řekl Eddie.
„A-ahoj." řekl Bill a nervózně se ohlédl na Stana.„Hele Billy, promiň. Zachoval jsem se jako idiot, nevím proč jsem to udělal, Richieho jsem nikdy nemiloval a nemiluju. Vážně se omlouvám." řekl Eddie, měl jsem málo k tomu abych se rozbrečel. Nikdy mě nemiloval ani nemiluje, to je to co jsem potřeboval vědět.
„T-to je d-d-dobrý Ed-Eddie, v-vše ti o-odpouštím. A t-taky pro-promiň ž-že j-jsem si to a-ani nen-nenechal vysvětlit." řekl Bill a usmál se, jak na Eddieho tak i na mě.
„Fajn. Takže je to mezi námi zase dobrý, jsme zase spolu?" zeptal se nervózně Eddie, chytl jsem ho za ruku, on se na mě nechápavě podíval. Jen jsem naznačil ať poslouchá.
„P-promiň Eddie. A-ale n-náš vz-vztah u-už není a-a ani n-nebude. J-já m-miluju Stana." řekl Bill a usmál se na Stanleyho.
„J-jasně chápu." řekl Eddie, hned se mu po tvářích začali valit slzy. Pustil mou ruku a rychle vyběhl pryč z tělocvičny.
„J-já za ním jdu." řekl jsem směrem k Billovi a Stanovi a rozběhl se za ním.
ČTEŠ
Kiss me with your eyes closed [Reddie cz]
RomansaPochopil jsem jak moc tě miluju. Bohužel pozdě.