Capítulo 34

37 2 0
                                    

-Songs of desperation. I played them for you...- Louis seguía cantando. -A moment, a love, a dream, a laugh, a kiss, a cry, our rights, our wrongs, a moment, a love, a dream, a laugh, a moment, a love, a dream, a laugh... So stay there. Cause I'll be coming over. And while our bloods still young, so young it runs. We won't stop till it’s over. Won't stop to surrender...

Nunca había escuchado cantar a Louis, su voz era tan perfecta como él, era lo más hermoso que había escuchado.

-A moment, a love, a dream, a laugh, a kiss, a cry, our rights, our wrongs, a moment, a love, a dream, a laugh, a kiss, a cry, our rights, our wrongs, a moment, a love, a dream, a laugh, a kiss, a cry, our rights, our wrongs... A moment, a love, a dream, a laugh, a kiss, a cry, our rights, our wrongs... Won't stop to surrender...- Louis abrió sus ojos y miró a Harry, su cara se transformó totalmente, lo abrazó y comenzó a llorar. -¡Harry, Harry despertaste! Oh dios, creí que nunca lo harías. Te amo, te amo, te amo.

Harry logró abrazarlo también. -T-te amo.

-Yo más bebé. ¡No puedo creerlo! Tenía tanto miedo de perderte... Oh, espera un segundo.- Louis salió de la habitación para llamar a los médicos, pero Harry no entendía nada, ¿qué había pasado? ¿por qué estaba en el hospital? ¿qué hacía Louis ahí?

____________________________

Twitter: @Stylinmoonlight

Hashtag: #SWFanfic

____________________________

Schizophrenic World - Larry Stylinson (2014)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora