Karşımdaki kişi kazadaki diğer yaralıydı.Ama sorun o değildi, adam tekerlekli sandalyedeydi ve bacakları.
Yoktu.Oysaki kazada yaralı falan gözükmüyordu bile.
×Korkma hissetmedim bile.Bacaklarımı kaybettiğimde baygınmışım.
P:A-ama ama birşeyiniz yoktu bile, bu nasıl olabilir.NASIL!?
×Arabamda bomba varmış.Yani sen olmasaydın diğer genç adamda bende şuan hayatta olamayacaktık.Ayrıca birisi arabamın frenlerini koparmış bu yüzden kaza olmadan önce istesemde kazayı engelleyemezmişim.
Seni buraya apar topar çağırdığımı biliyorum, kusuruma bakma.Benim gözlerimin dolduğunu ve ağladığımı yanağıma gelen ıslaklıkla farkettim.Adam ne hale gelmiş, hala saygılı birde kusuruma bakma diyor ya.Ben böyle yaralanmalarda hep üzülürüm.Yine üzüldüm.
Karşımdaki kişiye baktıkça asıl benim canım yanıyor.×Ağlama hemşire kız, ben sen üzül diye çağırmadım seni, sana bir teşekkür borcum olduğu için çağırdım.Hem de telafi etmem gereken zararlar var.
P:Z-zarar mı?
Arada burnumu çekiyordum.Cidden sulugöz birisi değilim.Böyle çok üzüldüğüm olaylar çok nadirdir.
Adamın yüzünde bir tebessüm belirdi.
×Bomba yüzünden senin oturduğun bina çok zarar görmüş, binada kimse olmadığı için yaralı yok.Ama görevliler bina yıkılıp yanındaki evlere de zarar vermesin diye tahliye etmek zorunda kaldılar.Bende telafi etmek için ne gerekiyorsa almak istiyorum.
Hem hayatımı kurtardın o kadar,
bu iyiliğini karşılıksız bırakmak saygısızlık olur.Anladım anlamında kafamı salladım.
Şuan konuşmak için kendimi biraz toparlamam gerekiyordu.Dokunsalar tekrar ağlayacaktım.×İstersen sonra da konuşabiliriz, seni derslerinden alıkoyduk o kadar.
P:Hayır hayır hiç önemli değil derse girmeye ihtiyacım yok zaten konuları ezbere biliyorum.Hem paraya da ihtiyacım yok.Bir arkadaşım ev arkadaşı olmayı teklif etmişti.Onunla kalabilirim.
×Eminmisin? Benim de senin yaşlarında bir çocuğum var, burada kalmak istersen iyi anlaşacağınızdan şüphem yok.
P:Cidden size yük olmak istemiyorum, yinede teklifiniz için teşekkür-
~Babaa! Ben geldim!
Konuşmamı bölen kişi de salona girince göz göze geldik.İkimizde şaşırmıştık.~Özür dilemeye mi geldin?
Sırıtmaya başlayınca acayip sinir olmuştum.
P:Asıl senin özür dilemen lazım, omzum hala ağrıyor.Evet bu o oğlandı.Okulda kolumu matkapla oyan var ya hani.
Adam:Oğlum siz tanışıyormusunuz?
~Hahahahah kesinlikle tanışıyoruz!
P:Hayır tanışmıyoruz! Oğlunuz okulda omzumu oydu! O kadar!
~Bu kızda kafama öyle bir silgi fırlattı ki beyin fonksiyonlarım öldü.Hücre katili seni!
P:Ben omzumun intikamını aldım bir kere.
Kollarımı göğsümde birleştirip ona arkamı dönünce kahkaha attı.Bide eğleniyor ya pislik!Adam:Oğlum sende niye kızın omzunu oyuyorsun? Kız haklı.
~BABA YA!!
Adam:Ne dediysem o, bu kıza saygılı davran.Eğer bu kız olmasaydı şuan burada olmayacaktım.
~Ne?
Adam:Oğlum ben sana sonra anlatırım, sen kızı arkadaşının evine bırak.Hava kararmak üzere.Konuşurken saatin nasıl geçtiğini farketmedik.
Oğlan sadece başını sallamakla yetindi.Aferim,babaya saygısı varmış en azından.Neyse ya.Cidden hava ne ara kararmış ya.Dur biraz, arkadaşına bırak dedi.Ne arkadaşı.Lan.yoksa yaralı oğlanımı kastetti.Umarım odur.Tanımadığım birinin evinde asla kalmam ben.Oğlan yürümeye başlayınca takip etmeye başladım.Salondan çıkarken adama el sallamayıda unutmadım.Adamda gülümseyip bana karşılık verdi.Ben de gülümseyerek salondan çıktım.Nedense bu adama hwmen kanım kaynamıştı.Oğlundan da babasına zıt bir şekilde nefret etmiştim.Çok gıcık bir kişiliği vardı.
Babasına çekmediğine göre kesin annesi de gıcık birisiydi.Amaan banane başkasının annesinden kişiliğinden.Bu arada da binadan çıkıp başka bir arabanın yanında bitmiştik.Arabanın pahalı bir marka olduğunu farkettim ama adını bilmiyorum.
P:Oha arabanmı var!?
~Ben senmiyim? Tabiki arabam olucak.
P:Bu güzelliğe araba deyip geçmek saygısızlık olur!
Bir yandanda elimle arabanın üstünü seviyordum.Abartma artık diye düşüne bilirsiniz ama kesinlikle abartmıyorum.Araba gri renkte ve etrafında siyah desenler var.Cidden bu oğlana nasıl vermişler bu arabayı.
~Arabaya binsende gitsek diyorum.10 dakikadır arabayla aşk yaşıyorsun da.P:Sus bakiyim! Sen çok biliyon!
Gözlerini devirip bıkkın bir şekilde binince gülmemek için dudağımı ısırdım.Arabanın içinden bağırdı.
~10 saniye içinde arabada olmazsan seni bırakıp giderim haberin olsun!
Daha o saymadan arabaya bindim.
~Niye arkaya geçmiyorsun? Yoksa ön koltuğa yaşınmı yetmiyor?
Bide dalga geçiyor!
P:Düşünecek akıl mı bırakıyorsun insanda!
Arabadan inip ön koltuğa bindim.
O da gülerek anahtarı çevirdi ve motoru çalıştırdı.
~Ee, seni kime bırakmalıyım? Benim bir dostum var, istersen ona bırakabilirim.
Ben ona kötü kötü bakınca
~Merak etme erkek değil!
Dedi.
P:Yok benim bir arkadaşım var sen oraya götür beni.
~Adresi?
P:...............sokağına bırakabilirmisin?
~Tabii.
P:Kaza yapmazsın değilmi?
~O nasıl bir soru şimdi?
P:Of haklısın tuhaf oldu, sadece şu kaza olayı yüzünden arabalardan korkar oldum.Gitmeden frenleri falan kontrol etsene.
Bana tuhaf tuhaf bakıp önüne döndü.Birşeyleri kontrol edip sürmeye başladı.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Durunca oğlanın telefonundan mesaj sesi geldi.Oğlan eliyle bir dakika işareti yapıp telefınuna baktı sonra sırıtarak kafasını kaldırdı.
~Telefon numaranı versene?
P:Niye vereyimki?
~Babam istiyor.
P:Hadi oradan.
Gözlerini devirip telefonun ekranını gösterdi.Lan harbiden babası istiyormuş.Telefonunu elinden çekince kafasını bana çevirdi.
Rehberine girip telefon numaramı kaydettim.Telefonunu geri eline bırakıp arabadan indim.O da arkamdan indi.
P:Sen nereye gidiyorsun?
~Kapıdan girene kadar güvende olduğundan emin olmam gerek.
Kafamı tamam anlamında sallayıp eve doğru yürümeye başladım.Kapıya gelince 2 kere kapıyı tıklattım.Kapıyı
Egoluçocuk açtı.Önce bana baktı sonrada gıcıkoğlana.Onu görünce kaşlarını çattı.
Egolu:Senin burda ne işin var!?
Gıcık:Sakin ol,bende sana bayılmıyorum.Kızı bırakıp gidicem.
Egolu:Güzel, bıraktın.Şimdi gidebilirsin.
Gıcık bana baktı.
Gıcık:Yarın görüşürüz.
Dedi ve göz kırpıp gitti.Egolu kızgın bir şekilde bana bakıyordu.
Egolu:Sen onu nerden tanıyorsun!?
P:Okulda aynı sınıftayız.
Egolu:Bana daha fazlasıymış gibi geldi nedense!
+Susun bakıyım-Aaa hemşiremiz gelmiş!
Oğlanın ablası gelmeseydi eminimki oğlan beni buradan kovmaya kalkabilirdi.Ablası kollarını boğazıma dolayınca bende kollarımı ona doladım.Egolu:Ablaa! Girin içeri konuşucaz!
O bağırınca korkmadım değil.Neden bilmiyorum ama sinirden köpürüyor gibiydi.
+Ne oldu anlayamıyorumki!
Egolu:DEMON OLUYOR ABLA!
Ablası o ismi duyunca kaşları çatılmıştı.
+O nereden çıktı şimdi?
Egolu:bunu ona sor bence
Dedi eliyle beni işaret ederek.
P:Cidden arkadaşım değil! Aynı sınıftayız ama ilk defa bugün konuştuk.....
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Olanların hepsini anlatınca nefesim daralmıştı.Oğlanda ablasıda sakinleşmişlerdi.
Egolu:Şeyy, ben,, hmm.Üzgünüm bilmeden sana bağırmışım.
Oha.Egosu öldü çocuğun galiba.
P:Neden ona bu kadar sinirlisiniz?
Birşeymi yaptı?
+Birşey değil birsürüşey yaptı...☆★☆
Bugünlük burada bırakıyorum.875 kelime olmuş.Biliyorum kısa ama uzatabildiğim kadar uzun yaptım.
İnternet kıtlığı çektiğim için yb geç gelebilir.23 Nisan çocuk bayramınız kutlu olsun!♡Bu sefer 3 oydan önce yb atmam.Banane ya oy vermeden çıkıyorsunuz.Ruh gibi bakıp çıkmayında varlığınızı belli edin biraz.Bu arada bugün creepypasta dan Ben Drowned ın doğum gününü hep birlikte kutluyoruz! İyi ki doğdun Ben D.♡
Sonraki bölümde görüşmek üzere!