Geldiğimiz yer pek büyük değildi.Ama küçükte değildi.Anladınız siz.Birlikte
içeri girdik.
T:Sen burda bekle hemen geliyorum.Yanımdan ayrılıp biyere gitti.Nereye bilmiyorum çünkü o sırada tavandaki avizeye bakıyordum.O nasıl avizedir arkadaş, bi aşağı düşse toplu katliam yapar.Hem sivri kısımları var hemde çok büyük.Yaklaşık 500 kilo falandır.
Baya merak ettim şuan kaç kilo olduğunu.Yanımdan bir çalışan geçince onu durdurup ciddi ciddi avizenin kaç kilo olduğunu sordum.
Çalışan:750 kilo efendim.
P:Yuh! Ay yani şey teşekkürler.
Çalışan:Birşey değil efendim.
Çalışan kız gülerek yanımdan gidince utandım.Rezil oldum kıza.
Neyse en azından toplu katliam düşüncemin doğruluk payı olduğunu öğrendim.
T:Ne diye yüzün kızardı?
P:Lan! Ay sendemi ya?
T:Ne bendemi?
P:Niye her tanıdığım sessizce yanıma gelip beni korkutuyor sanki?
T:Çünkü, neden olmasın?
P:Gıcık.
T:Laf yetiştirmede gel.
Önden yürümeye başlayınca arkasından ilerledim.
Eliyle bir masayı gösterdi.
T:Ordaki bizim masamız.
Sonunda masaya gelince karşılıklı oturduk.P:Bu yemek işi nereden çıktı?
T:Kavga etmiştik önceden,baya bi düşününce kavgada senin haklı olduğunu anladım,yani sana bir özür borcum vardı.
P:Evet hatırlıyorum,hatta sana silgi fırlatmıştım, geçen seneydi.Sende bileğimi acıtmıştın ama! Hala da zorladığımda ağrıyor!
T:Abartma ya!Asıl benim kafam hala acıyor, geçen hafta aynadan gördüm.
Morarmış orası.
P:Ciddi olamazsın!
T:İnanmıyor musun?
Eliyle saçlarını yokladı ve bir yere dokununca gözlerini kıstı.Dokunduğu yerdeki sacları iki yana ayırınca morarmış yeri gördüm.
P:Ow ciddiymişsin.Üzgünüm.Ama haketmiştin!
T:Hakettimmi? Kolla kafa aynı şeymi?
O gün kafamın ağrısından uyuyamadım!
P:Özür dilerim.Oldumu?
T:Olmadı,vicdan azabı çek biraz.
P:Pislik.O kadarını beklemiyordum tabiki.Ama o gün delirmek üzereydim ne yapabilirim.Ben de haklıyım dimi.
Hem ben özürümü diledim o kabul etmedi elden bişey gelmez.Hem ne vizdan azabı çekeceğim ben onun için.Sağ çarpraz ilerdeki masada oturan ve sırıtarak bana bakan pisliği görünce
sinirlendim.Bunun burada ne işi var ya!P:Ben bi lavaboya gidip geliyorum.
T:Tamam.Çabuk ol yemekler gelecek.
P:Peki.
Ayağa kalkıp masanın yanından geçip onun yanına gittim.Elinden kaldırıp
onu da peşimden tuvaletlerin kapısına getirdim.Hiç karşı koymadığı için memnundum yoksa hayatta götüremem öküzü.
P:Senin burada ne işin var?
~Beni buraya sen getirdin, unuttunmu?
P:Ay delirtecekler bunlar beni! Dalga geçme bu restorantda ne işin var diyorum!
~Yemek yemeye geldim,burası halka açık bir yer.Değilmi tatlım? Hem öğlenki olayı unutmadım, sen niye kapıyı yüzüme kapatıyorsun,
"Sevgilim"?
P:Sen benim sevgilim değilsin,hem benim evim sayılır orası bu yüzden kapıyı istediğimin yüzüne kapatırım sanane bundan?
~Öyle olsun.
Demon yanımdan geçip gitti.Bende
Thunder ın yanına geri döndüm.
Yemekler çoktan gelmişti bile.
T:Nerde kaldın?
P:Bir arkadaşımla karşılaştımda,biraz sohbet ettik.
T:Adı ne peki?Ya niye bana isim soruyonuz arkadaşım.Düşün bişeyler düşün!
P:Angel!
T:Tamam sakin niye bağırıyorsun?Harbiden ben niye bağırıyorumki?
Heyecan yaptım biranda.
Demon ın oturduğu masaya bakınca boş olduğunu gördüm.Oh iyi gitmiş.
Of böylede çocuğu kovmuş oldum.
P:Amaan banane ya çocuk kötü biri zaten!
T:Hangi çocuk?
P:Hih! Dışımdanmı konuştum ben?!
T:Evet, şimdi söyle kim bu kötü çocuk?
P:Boşver! Önemli birisi değildi zaten.
T:Zaten önemli değilse söylemendede sakınca yoktur değilmi?
Ya söylesemmi söylemesemmi?Of
Söyleyim gitsin! Ne olacakki.P:Bak şimdi,
Diyerek iyice thunder ın yanına eğildim.O da benim gibi yapınca konuşmaya devam ettim.
P:Benim bi ev arkadaşım vardı ya oğlan hani?
T:Hee.
P:İşte onun düşmanı gibi birisi var, benim arkadaşın ve ablasının hayatının içine etmiş.Ablasını kaç kez kalabalık yerlerde rezil etmiş...
***
P:...işte böyle şimdide bana sardı.
T:Ne pislik birisiymiş bana birisini hatırlattı...
P:Ne? Yoksa tanıyormusun?
T:Hayır, ama bizim okulda da öyle kişiler var.
P:Nasıl kişiler?
T:Şerefsiz,Pislik,sarkıntılık yapan,...
P:Tamam anladım ne demek istediğini,hiç bizim okuldaki kişiler dikkatimi çekmemişti.Nasıl farketmedim acaba?
T:Ciddi misin? Hiç etrafına bakmıyorsunki birşeyleri farkedesin.
Biraz gözünü açsan iyi olur.Neyse yemeğini ye artık.Yemeğe bakınca hiç yemediğimi farkettim.Sadece kafamı salladım ve yemeğe başladım.
İkimizde yemeğimizi bitirince masadan kalktık.Thunder kasaya doğru gitmeye kalkınca kolundan tuttum.
T:Napıyorsun kızım, parayı ödeyeceğim.
P:Ben ödesem olmazmı?
Dedim şirince gülümseyerek.Oda bana şirince gülümsedi.
T:Hayır olmaz.
Hızlıca kolumdan kurtulup koşunca tutamadım.Pislik ya bide trollüyor.
Çıkışa doğru yürüdüm ve onu bekledim.Sırıtarak yanıma gelince göz devirdim.Arabanın yanına doğru gitmeye başlayınca onu takip ettim.
Arabanın kapısının kilidini açınca içine bindik.
"Niye ya tepesinde gitseydiniz"
-Aa kafamda kim var?
"İçsesinim ben salak"
-Bağane.
"Ay ne kadar kibar bir insan"
P:Sussana be çok konuştun!
T:Ne? Hiç konuşmadımki.
P:Ops yinemi ya?
T:Yine içindenmi konuşuyordun?
Bi de gülüyor.Tipe bak.Tipsiz.
"Yalandan ölecen en son bu taş parçasına tipsiz mi diyorsun?"
-Sanane be salak, sen nasıl benim iç sesimsin anlamadım.Neresi yakışıklı bunun?
"Neresi değilki?"
P:Bi git lan deli.
T:Akıl sağlığından şüphe etmeye başladım harbiden.Ne düşünüyorsun kafanda?Yada kime deli dedin az önce?
P:Ama bak kızmayacaksın?
T:Arkamdan mı atıyorsun yoksa?
P:Sayılır.
T:Tamam kızmam söyle.
P:Az önce sana tipsiz dedim, iç sesimde geldi en son yalandan öleceksin sen bu taş parçasına tipsiz mi diyorsun dedi, bende dedim bunun neresi yakışıklı?, o da dedi neresi değilki?, bende ondan bi git lan deli dedim ama dışımdan söylemişim.Bunları anlatmamla kahkahayı bastı.
P:Gülmesene ya!
T:Hahah-iç sesini sevdim ben-hahahahhahhahahahahahjajskwksksaGüldükçe ağzı gözü kaydı.Lan bu asıl gülmektir? Dışardan birisi duysa hayvan anırıyo sanar.
Aa ben buna birşeyi söylemeyi unuttum.
P:Bişey daha diyeceğim,gülmede ciddi ol biraz!
T:Tamam dinliyorum.
P:Hani ilk geldiğimizde lavaboya gidicem diye kalkmıştımya?
T:Evet?
P:O zaman karşımdaki bir masada sana söylediğim çocuk oturup bana bakıyordu,yanına gidip onu biraz azarlayınca sinirlenip gitti.
T:Bunu neden bana söylemedin, ben verirdim ona cezasını.
P:Sanada musallat olmasın diye.
Öğlende sen hediyeyi yollamadan önce eve gelmişti daha doğrusu kapıyı yüzüne kapatmasaydım gelicekti.
T:Adı Angel mı?
Bana tuhaf tuhaf bakınca cevap verdim.
P:Hayır, adı Demon.
T:Nee?!
P:Bir sorunmu var?
T:Bizim sınıfta da Demon diye birisi
var.Hatta bayağı popüler birisi.
P:Of biliyorum hatta arka sıramda oturuyor, okulumu mu değiştirsem?
T:Saçmalama!2 aydan az kaldı okulun
bitmesine.
P:Ah haklısın.
Arabayı durdurunca kafamı cama çevirdim.Oh be eve geri dönmüşüz.
Ne yorucu bir akşamdı.
T:Yarın görüşürüz.
P:Görüşürüz, iyi geceler.Lan iyi geceler nerden çıktı.
Sırıtarak"iyi geceler"dedi ve gaza basıp gitti.Niye dediysem onu.Neyse hiç bir şey olmamış gibi davranayım bari.
Evin kapısına vurup beklemeye başladım.Kimse açmayınca cebimden telefonumu çıkarıp saate baktım.Oha!
23:47
Gece yarısına kadar yemek yemişiz resmen.Tabi bide yol var.Neyse.
Umarım birisi uyanırda kapıyı açar.
Kapıya vurmak yerine 5 saniye zile bastım.İçeriden ayak sesleri geldi.
Ardındanda kapı açıldı.Crush karşımda gözleri kapalı bir şekilde dikiliyordu.
C:kimsin?
P:Kahramanın.
Dedim dalga geçerek.
Gözlerinden birini açıp bana baktı.
Elini kaldırıp işaret parmağını bana doğru yaklaştırmaya başladı.Ne yapıyor lan bu.Parmağıyla yanağıma dokundu ve gülümseyerek elini geri indirdi.
-Bu sefer rüya değilmişsin.
Diye mırıldanarak içeri geçti.
Ne demek istedi şimdi bu?☆★☆
Eveeet burada bitirdim.Tam 1023 kelimecik oldu.
Görüşürüz!