Arkasından bende içeri girdim ve kapıyı kapattım.Ayakkabılarımı çıkarıp ayakkabılığa koydum.Önce
Crush'ın odasına gittim.Kapıyı tıklattım.Ses gelmeyince kapıyı hafif aralayıp içeri girdim.
Yatağına baktığımda boştu.
P:Crush?
Kapı arkamdan çarpınca irkilerek arkamı döndüm.Kapıyı Crush kapatmıştı.Hayır ne arıyorsa kapının arkasında?Yanıma doğru gelmeye başlayınca biraz geriye gittim.Yanımdan geçip yatağa girince
ona döndüm.
C:Ben uyuyana kadar yanımda dursan ya?
P:Ş-şey tabii.
Yavaşça yanına gidip yatağa oturdum.
Uykum gelmeye başlayınca kalkmaya çalıştım ama elbisenin eteğinin üzerindeki baskı buna engel oldu.Baktığımda Crush'ın bana doğru yaklaştığını farkettim.Elbisemin eteğinin üzerinde yatıyordu.Nasıl farkedemedimki?
"Bakmadığın için farketmemiş olabilirmisin?"
-Olabilirim.Şimdi sus.
Yavaşça eteği çekmeye çalıştım ama hareket etmedi bile.Hızlıca çekmeye çalıştım.Ama sadece çalıştım çünkü yine hareket etmedi.Kaç kilo bu oğlan
ya?"Belki 833765293932929283737kilodur?
-Yuh iç ses! Öyle bir kilosu olsaydı şuan etek değil ben eziliyordum.Zaten öyle bir kilo kimsede olamaz.Öyle bir sayı bile olamaz.Of herneyse.P:Crush?
Biraz bekledim ama ses çıkarmadı.
P:Crush uyuyor musun?
C:Beni bırakma.Wtf.Noluyo lan?
Yüzüne baktığımda gözlerinin kapalı olduğunu gördüm.
C:Beni bırakma!
Sesi öyle çaresiz çıkmıştıki içimde birşeyler parçalandı.Birden içimde bir ağlama hissi oluştu.Yutkunup sessizce söyleyeceklerini dinlemeye başladım.
C:Sana diyorum.Neden herkes herseferinde ona inanıyor?Ben hiçbirşey yapmamama rağmen niye herseferinde ben cezalandırılıyorum?
Söyleyin şimdi bana, beni hiç o suçlardan herhangi birini yaparken gözlerinizle gördünüzmü? Hayır! Çünkü onun her dediğine inanıyorsunuz! Siz ona inanmayı seçiyorsunuz, siz onu sevmeyi seçiyorsunuz! Ama birşey söyleyeyimmi?Hiçbiriniz beni haketmiyorsunuz! Sizden bıktım!
Ben sizi seçmekten vazgeçtim.
Ben ablamı seçiyorum.Ben siz olmadan yaşamayı seçiyorum.Çünkü ben kendiminde mutlu olacağı bir hayat istiyorum! Bu da mı suç? Söyleyin benim mutlu olmamdamı suç?! Birdaha hiçbirinizi görmek istemiyorum, SENİ BİLE!!Yanağımdan bir gözyaşının süzüldüğünü hissettim.Bu söyledikleri
fazlasıyla dokunan şeylerdi.Her ne yaşadıysa hiçbirini haketmiyordu.
O mutlu olmayı hakediyordu.O diye bahsettiği kişi tahminimce ailesinden birisiydi.Birşekilde öğrenirim sonra diye düşünüp onu uyandırmaya karar verdim.Çünkü biraz daha yanında durursam hıçkırarak ağlayacağım.
Omzuna dokunup hafifçe sarstım.
Elimi korkarak yüzüne götürdüm.Yavaşça yanağına dokundum.Bir tepki vermeyince diğer elimle saçlarını oynadım.Hiç ses çıkarmıyordum onun gibi.Nefesini bile zor duyuyordum.Kafamı çevirip odaya bir göz attım.Bazı kıyafetleri ve eşyaları yerdeydi.Çalışma masasının üstünde bile kıyafetler vardı.Kafamı geri önüme döndürüp Crush'ın gözlerini sonuna kadar ayırmış görünce çığlık attım.
P:Napıyorsun sen ya, korku filmi sahnesi gibi.
C:Asıl sen ne yapıyorsun ya,uyanıp seni görünce asıl ben korktum.Yinede senin gibi çığırmadım.Hem sen ne yapıyordun yanımda?
P:Benim burada kalmamı sen istedinya unuttunmu?
Biraz düşününce kaşlarını kaldırdı.
C:Hatırladığım kadarıyla uyuyana kadar demiştim.
P:Engel olmasaydın kalkardım.Eteğin üstüne yayılınca kalkamadım.
Kafasını eğip eteğe baktı ve gülerek yatakta doğruldu.Benim yüzüme bakınca gülmesi durdu ve yüzündeki ifade değişti.Kaşlarını çattı.Beni biraz daha inceleyip konuştu.
C:Sen niye ağladın?
O kadar bellimi ya?
P:Boşver.
Ayağa kalkıp kapıya yürüdü.
C:Peki.
Kapının önüne geçip bişeyler yaptı.Kapıdan tık sesi gelince elini cebine atıp bana döndü.
C:Bende söyleyene kadar seni burada tutarım o zaman.
P:Hayır söylemek istemiyorum.
C:İyi, burada kalırsın sabaha kadar.
P:Söylersem bana kızarsın.
Ya da üzülürsün.
Bana yaklaşıp elleriyle yüzümü kavradı.
C:Söyle, söz sana kızmayacağım.
P:Rüyanı hatırlıyorsun değilmi?
Dedim çekinerek.
Yavaşça kafasını salladı.
P:Rüyanda söylediğin herşeyi burdada söyledin.
Bana kızacağını düşünüp gözlerimi kapattım.Ama o bunun yerine bana sarıldı.Ben de kollarımı ona sarınca yine gözümden bir yaş firar etti.
C:Söylediklerime şahit olduğun için özür dilerim, seni yanımda tutmamalıydım.Üzgünüm.
Bir yandan konuşuyor biryandanda benim yüzümü siliyordu.
Konuyu değiştirmek istedim.
P:Yarın beni lunaparka götürürmüsün?
Ağladığım için sesim kısık çıkmıştı.
C:Lunaparkmı? O nerden çıktı şimdi?
Ebenden çıktı.
P:Başka yerlerede gideriz, olurmu?
Bana daha sıkı sarıldı.
Kemiklerim, onlar bana lazımdı ya.
C:Sen nasıl istersen.Şimdi uyuman lazım, yoksa seni hiçbir yere götürmem.
Sadece kafamı salladım.Gülerek beni bırakınca ona son kez bakıp kapıya ilerledim ve açıp çıktım.Çıkınca kapıyı geri kapattım.Ablamın odasına gidip kapıyı tıklattım.Sessizce kapıyı açıp içeri girdim.Kırmızı gece lambası açık olduğu için heryer kırmızıydı.Yatağa bakınca ablamı gördüm.Görmez olaydım.O nasıl yatmaktır lan.Bütün yastıklarda etrafına dağılmış.Heralde rüyasında adam dövüyo.Gerçektede yastıkları dövüyo sanırım ama neyse.
Yastıklara acıdım cidden.Sağındaki yastığa yumruk çakan ablam sayesinde tahminim doğru çıktı.
Dolaba gidip gri bir pijama takımı aldım ve yatağın ucuna koydum.Elbiseyi çıkarıp kenardaki çekmecenin üzerine attım ve pijamaları giydim.Ablamın biraz uzağında duracak şekilde yatağa yattım ve gözlerimi kapattım.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Kapının kapanma sesiyle uyandım.
Gözlerimi açmak yerine kapıya sırtımı döndüm.Yatağın arkamdaki tarafına bir ağırlık çökünce oraya doğru kaydım.Ve bir şeye çarptım.Bu ne lan hayvan gibi cüssesi var.Bir gözümü açıp arkama baktım.Crushla karşılaşınca geri önüme dönüp gözümü kapattım.Ne Crush mı?!
Gözlerimi ayırarak tamamen arkama dönünce bana sırıtan bir adet hayvanla karşılaştım.
C:Uyandınmı?
P:Hayır hala uyuyorum birazdan uyanırım.
Diyerek göz devirdim.
C:Haklısın saçma bir soruydu.herneyse kalkta hazırlan, bütüngün dışarda olucaz.
P:Niye ya?
C:Niye mi? Dün gece kendin istedinya.
P:Ow doğru.İyi çık ozaman yanındamı giyinicem?
C:Üstümdekilere göre bir şeyler giy, kardeş gibi gezeriz etrafta.