6

565 61 8
                                    

Čas plynul. Namjoon a Jungkook začali spolu tráviť stále viac a viac času. Trávili spolu každú voľnú chvíľu a Kook zacínal byť zo dňa na deň šťastnejší, čo sa odrážalo aj na jeho práci. Jeho okolie si to všímalo, najmä jeho priatelia Hobi a Jimin, s ktorými Kook toež začal tráviť omnoho viac času. A  Namjoon bol rád, že je Jungkook šťastní. To bolo jediné na čom mu skutočne záležalo.

No, raz v noci mal Jungkook po dlhej dobe zlé sny. Sny, ktoré boli tak živé, že aj keď sa mu podarilo zobudiť, stále sa triasol od strachu. Pozrel na hodiny, ktoré ukazovali niečo krátko po druhej hodine rannej. Natiahol sa pre mobil a odomkol ho. Otvorol si kontakty a klikol na ikonku - Namjoon.

Prosím, zdvihni to.

Po chvíli čakania sa tak stalo.

,,Prosím?" zachrapčal Namjoon rozospato.

,,J-Joonie?" vykoktal Jungkook roztrasene.

,,Kookie? Čo sa stalo?" spýtal sa preľaknuto Namjoon.

V tej sekunde bol pri prvom vedomí dúfajúc, že je Jungkook v poriadku.

,,J-Ja... mal som zlý sen a ono-" zavzlykal Kook a nebol ďalej schopný slova. Zrazu sa cítil hrozne trápne, že kvôli takej hlúposti musel volať Joonovi. Chcel zložiť, ale Joon mu to prekazil.

,,Vydrž. Hneď som pri tebe," zaznelo na druhej strane a hovor sa prerušil.

Kook sa zabalil do deky a rozsvietil svetlá v celom byte. Sadol si na gauč a čakal.

Tých pár minút mu prišlo ako večnosť.

A klopanie na dvere mu privodilo takmer infarkt, hoci ho očakával.

Otvoril dvere a pozrel na Joona.

,,Och, Kookie," povzdychol si Joon keď uvidel to klbko nešťastia. Vošiel dnu a bezmyšlienkovito si stiahol Kooka do náručia a pevne ho objal. A Kook mu objatie opätoval.

Obom došlo, že je toto ich prvé objatie. A bolo, tak príjemné!

Kookie sa natlačil čo najviac k Joonovi, aby cítil tú úžasnú vôňu a to intenzívne teplo, ktoré jeho telo vyžarovalo.

Bolo to pre neho niečo nové. Niečo úžasné. Niečo, čo chcel cítiť dokonca života.

,,V pohode?" zašepkal Joon a pohladil ho po vláskoch.

Kookie len prikývol.

,,Poď, pôjdeme do postele," pokynul Joon, ale Kook sa nepohol.

,,Čo sa deje?" pozrel mu do očí Namjoon.

,,Z-Zostaneš so m-nou, však?" pípol potichu Kook a Joon sa usmial.

,,Samozrejme, že zostanem," odvetil a spoločne odišli do spálne. Namjoon sa vrátil, aby povypínal svetlá a potom na spálni zavrel dvere.

Jungkook sa zabalil do perín a pozoroval Joona.

,,Môžem spať bez trička?" spýtal sa Namjoon.

Musíš.

Kook znovu prikývol a Namjoon si k nemu ľahol.

Ležali oproti sebe a hľadeli si do očí.

,,Spinkaj," zašpekal Namjoon.

,,Čo ak znova prídu?" spýtal sa ustráchane Kook.

,,Tak ťa ochránim."

Lawfully in love.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin