Sedeli oproti sebe a jedli. Bola to celkom dosť neskorá večera, keď vezmeme donúvahy fakt, že hodiny ukazovali pár minút pred pol nocou.
,,Čo práca?" spýtal sa Kook.
,,Uvažujem, že skončím. Nemá to zmysel. A nekôžem ohroziť teba," odvetil Namjoon.
,,Môžeš, ale nechceš. Mrzí ma to."
,,Nemá ťa čo. To mňa to mrzí. Nemal som obviňovať teba."
,,Neriešme to už. Stále ťa budem podporovať vo všetkom, čo budeš robiť." usmial sa Jungkook.
,,Čo ty a tvoja práca?" otočil tému Namjoon.
,,Čaká ma turné po Japonsku."
,,Koľko budeš preč?"
,,Dúfal som, že pôjdeme spolu," usmial sa Jungkook a postavil sa na nohy. Namjoon spravil to isté a pritiahol si Jungkooka k sebe.
Jungkook ho spokojne objal okolo krku a venoval mu dobný bozk ma pery. Namjoon sa usmial a bozk mu vrátil. No, tentokrát to z jemného bozku prerástlo do vášniveho. Kook sa viac natlačil na Namjoona, ktorý ho pevne obímal okolo bokov. Počas toho, ako si navzájom nivpčili pery, sa presúvali až do spálne kde sa spoločne hodili do mäkkej, neustlanej, postele.
Namjoon si ľahol nad Kooka a chvíľu sa na neho díval.
Tak nevinný.
,,Znervózňuješ ma," pípol Kook a vytrhol Joona z tranzu.
Opäť sa začali bozkávať.
Kúsky oblečenia mizli a ich prsty sa preplietali.
Kvapky potu stekali a ich telá vzplanuli.
Namjoon vyviedol Jungkooka z mylnej predstavy, ktorú o sexe mal na základe pornografie, ktorú našiel na internete. Pretože, toto bolo iné. Nikto nekričal. Nikto nelámal postele a ani neprosil, aby prestal. Toto bolo tiché, jemné, plné lásky a nežnosti. Ani jeden z nich sa nikam neponáhlaľ. Užívali si jeden druhého, vyžívali sa v nahote, a v milovaní, ktoré sa menilo na umenie. Ich vzdychy sa menili na tichú melódiu, ktorá by nezobudila ani to najmenšie bábätko. Blížilo sa to. Vedeli to. Hodiny prestali tikať a svet tam vonku sa zastavil. Bolo to tu. A ani v tedy nikto nevykríkol.
Osprchovali sa a vrátili sa do postele. Kookie už vedľa videl. Jeho telo sa ešte nespamätalo z jeho prvého erotického zážitku. Pritúlil sa k Namjoonovi, ktorý poriadne prikryl a pobozkal do vlasov.
,,Milujem ťa," zašepkal potichu Kookie a upadol do ríše snov.
Namjoon sa len usmial.
,,Aj ja teba, drobec. Aj ja teba."
YOU ARE READING
Lawfully in love.
Fanfictionon politik. on spevák. dva dozdielne svety. dve rozdielne osobnosti. jedna veľká láska. ▪BTS - FF ▪ Namjoon x Jungkook ▪ boy x boy ▪ start: 20190419 ▪ end: ? ⚠ Ak ti niečo v tomto príbehu vadí, napíš mi do DM tu na Wattpad alebo na inú sociálnu sieť...