21

402 44 0
                                    

Namjoon dorazil do Busanu až večer. A až tu mu došlo, že nemá ani šajnu o tom, kde bývajú Kookovi rodičia.

Rozhodol sa, že mu skúsi zavolať, hoci nádej, že mu to zdvihne bola viac ako len malá.

No, stal sa zázrak!

,,Prosím?" ozval sa ženský hlas a Joona zamrazilo.

,,Kookie?" vypadlo z neho.

,,Tu je Kookova mama. Kto volá?" spýtala sa.

,,Som Kim Namjoon. Kookieho priateľ, " povedal tlmene.

,,Och, áno. Viem, kto ste. Kook teraz zaspal. Poviem mu aby vám zavolal, keď sa zobudí, dobre?"

,,No, ja som vlastne v Busane. Viete... potrebujem ho vidieť."

,,Och..."

Jungkookova mama vysvetlila Joonovi, kadiaľ sa dostane k ich domu.

Nakoniec sa to podarilo a Namjoon odparkoval auto pred ich domom. Vystúpil a usmial sa na Kookovu mamu, ktorá stála pred dverami.

,,Madam," hlesol a hlboko sa uklonil.

,,Vitaj! Poď dnu," usmiala sa a otvorila dvere.

Namjoon vstúpil do útulne zariadeného domu, kde sa zoznámil aj s otcom Jungkooka.

,,Smiem ho vidieť?" spýtal sa opatrne Namjoon.

,,Samozrejme. Po schodoch, posledné dvere vpravo," povedal otec a Namjoon prikývol.

Vyšiel po schodoch a zamieril si to až na koniec chodby pred šedé dvere. Opatrne stiskol kľučku a vošiel dnu. Musel sa zasmiať. Toto bola naozaj detská izba. Žlté steny, hnedý nábytok, všade knihy, plyšaky, diplomy a fotky s priateľmi. Zdalo sa, že tu sa zastavil čas.

No, Joonov úsmev pohasol, keď zbadal schúleného Jungkooka na posteli. Bol bledý, vychudnutý a naozaj pripomínal malého chlapca. V rukách obímal plyšového maca, ktorého dostal od Namjoona.

Namjoon si sadol na posteľ a pohladil ho po vlasoch.

,,Láska moja," zašepkal.

Kook sa mykol a vyplašene pozrel na Joona.

,,Č-Čo tu robíš?" spýtal sa vyplašene Kook.

,,Prišiel som ťa pozrieť. Bál som sa o teba," odvetil Joon.

,,Č-Čo? N-Nie! Čo keď ťa niekto sledoval?! Čo ak sem prídu a... a zavru nás?! Oni nás...oni-" vyšiloval Jungkook.

Joon ho stiahol do objatia a pobozkal do vlasov.

,,Nikto nás tu nenájde, rozumieš? Nikto nevie, že som tu. Chýbal si mi, drobec. Šalel som bez teba," šepkal Joon a Jungkook sa upokojil a viac sa k nemu schoval.

Spoločne si ľahli a prikryli sa perinou.

A tam zostali. Ukrytí pred svetom.

Lawfully in love.Where stories live. Discover now