19

410 44 0
                                    

Poznáte to, keď máte nejaké tajomstvo, o ktorom viete, že keby sa prevalilo, tak by z toho boli len problémy a otázky, na ktoré nechcete odpovedať?

Jungkook to práve teraz zažíval. Nikdy nemal nijaké veľké tajomstvá, okrem  toho jedného, ktoré zdieľal s Namjoonom.

A práve teraz sa to prevalilo.

Anonym zavesil Kookove a Joonove spoločné fotky na internet a novinári sa idú zblázniť. Jungkook sa sotva dostal na svoj hotel, no mobil mu stále vyzváňal.

CEO spoločnosti, kde Jungkook pôsobil, ho ubezpečoval, že to vyrieši, ale tomu Kook moc neveril. Vedel, že spoločnosť v jeho krajine to len - tak nepríjme.

So slzami v očiach si sadol na posteľ a prehrabol si vlasy. Mobil si vypol a hodil ho niekam do pekla, len aby nebol v jeho dosahu.

,,Láska," oslovil ho opatrne Joon. Bol rovnako zúfalý ako Jungkook. No, zároveň sa ho zmocňoval hnev keďže vedel, kto v tom má prsty.

Kim Taehyung, ty hajzel!

,,Chcel som len vedieť, aké to je byť milovaný a šťastný. Chcel som byť len s niekým, kto ma miluje bez ohľadu na to,  kto som a čo robím," vzlykol smutne Kook.

,,Čo chceš robiť?" spýtal sa ho Joon.

,,Ja... ja ani neviem. Asi sa zruším turné, vrátim sa domov a zašijem sa na chvíľu u rodičov v Busane," zamrlal Kook a Joon zamrzol.

,,A my?" spýtal sa opatrne.

Jungkook sa o neho oprel a vydýchol.

,,Milujem ťa, ale bude lepšie keď budeme teraz na pár dní od seba. Kým sa toto nevyrieši," hlesol Kook a Namjoon ho pobozkal do vlasov.

Dúfal, že toto peklo sa čoskoro skončí.

Lawfully in love.Where stories live. Discover now