10

539 54 4
                                    

jungkook: musíme sa porozprávať.

namjoon: stalo sa niečo?

jungkook: áno, stalo.

namjoon: po práci prídem k tebe, dobre?

jungkook: dobre.

Namjoon odchádzal z práce nervóznejší než zvyčajne. Bál sa rozhovoru s Jungkookom. Bál sa, že niečo pokazil. Nebolo by to prvýkrát.

Auto zaparkoval pred Kookovým panelákom a ešte chvíľu sedel v aute. Dnes znovu pršalo. Zdá sa, že obdobie dažďov prepuklo v plnej sile. Vystúpil z auta a vbehol do vchodu. Výťahom sa vyviezol na najvyššie poschodie a so stiahnutým žalúdkom zazvonil na Kookove dvere.

Jungkook o chvíľu otvoril. Bol rovnako nervózny ako Namjoom, ale na ňom to bolo omnoho viac vidno.

,,Poď dnu," hlesol potichu a Namjoon vošiel.

Prešli do obývačky obaja napätí, čo sa bude diať.

,,Chcel si so mnou hovoriť," začal Joon a oprel sa o stenu.

,,Á-Áno," pípol Kook a pozrel do zeme.

,,O čom?"

,,Ja... chcem niečo vedieť."

,,Čo chceš vedieť?"

,,Miluješ ma?" spýtal sa potichu Jungkook a s malou dušičkou pozrel na Joona, ktorý sa na neho díval s otvorenými ústami.

,,Čože? Ako to myslíš?" spýtal sa ho Namjoon a spravil krok k nemu.

,,No, myslím... myslím to tak, že no... vieš, či ma miluješ? Tak ako miluje muž ženu... romanticky. Ono, prepáč, ja ani neviem čo tu táram. Za všetko môže Hoseok, to on furt vypráva ako som do teba zamilovaný, keď ja lásku ani neviem definovať. Je to hrozne komplikované, ale vieš ty si tak krásny a milý, a -"

Jungkook nestihol dopovedať.

Umlčali ho Namjoonove pery.

Jungkook zostal zozačiatku zaskočený, ale v okamihu začal spolupracovať. Objal Namjoona okolo krku a Namjoonove ruky zasa spočinuli na Kookových bokoch. Bozkávali sa. Bolo to nevinné. Tak nevinné, až to bolo vášnivé.

Odtiahli sa.

Ale len o kúsok. Hľadeli si do očí a jemne sa usmievali. Mladší chlapec sa červenal až na zadku, ale chcel si to zopakovať znova. A znova. A znova. Toto je niečo, čo ho nikdy neprestane baviť.

A tesne predtým, ako sa ich pery znovu spojili, Namjoon povedal niečo, čo malo pre mladšieho neskutočnú váhu.

,,Milujem ťa."

Lawfully in love.Where stories live. Discover now