Нощни мисли

35 2 5
                                    

  -Ще бъдеш ли само с мен? - попита той, спящото до него момиче - Поне докато се наложи да ме убиеш? Или ще съм поредната играчка? Знам че ще съм само забавление. Никога няма да те имам. За това и няма да се опитвам. Не искам да съм поредният ходещ по петите ти.
  Ромео не очакваше отговор. Той знаеше че Отровителката отдавна спи. И на това се надяваше. Не искаше тя да разбира колко е влюбен в нея. Но от прекалено дълго време копнееше да й зададе тези въпроси. Желаеше да й каже тези неща, да излее душата си. И това беше добър начин да залъже сърцето си. Той все пак й сподели тези свои емоции. С какво е виновен че тя не може да го чуе? Единственият начин да се справи с това е да търпи. Нямаше да е играчка. Никога!
  Но той не знаеше колко леко спи тя. Не знаеше, че се беше събудила още в мига в който чу гласа му. А тя едва съумя да здържи усмивката си. Нима великият разбивач на женски сърца е готов да се обрече само и единствено на нея? Нима успяваше да прикрие желанията си толкова добре, зад вечно усмихнатата маска? Преди тя беше лудо влюбена в него. Не бе разкрила на никой и за това той дори не подозираше. Но това беше много отдавна. Още преди да спре емоциите си и да ги жертва за вечният късмет, за силата която притежаваше тайно от всички други. Тя продължи да диша бавно и спокойно и отново се унесе в неспокойния си сън, изпълнен с неразкритите си опасения за края на тяхното бягство от Хищника.
  В съседната стая едно момче с кестенява коса и широко отворени сини очи лежеше и мислеше за живота си. Защо ли се забърка във всичко това? Естествено молбата на братовчедка му не е единствената причина. Той мразеше спокойния си живот. В училище беше отличник, като студент беше перфектен, работата му беше скучна, но добре платена. А той жертва всичко това, за да намери приключение и да изживее останалите си дни, които е крайно вероятно да бъдат наистина малко, в напрежение и адреналин. А ако все пак уживееше след тяхната проява на дързост... може би... евентуално... поне има малка вероятност момичето което обича вече година да отвърне на чувствата му. Само ако види колко я обича. Колко е смел... Ако узнае, че той не е само нормален човек, а е склонен на приключения и екшън. Тогава тя може да е негова. Тогава тя може да се обърне към него и да му каже "Антъни, обичам те!".

ЗМИЙСКИЯТ КИНЖАЛWhere stories live. Discover now