KD1

26 3 0
                                    

MUTLİMEDİA:TANITIM VİDEOSU

Yatakta uyumaya çalışırken yanında bir kıpırtıyla uyandı Aras. Yatağın diğer ucuna baktığında  bilmediği adını bile hatırlayamadığı bir kadın vardı ve uyanmış onu izliyordu.Kadın arasın uyandığını görünce konuşmaya başladı.

-Günaydın Aşkım 

-Ne kadar istiyorsun?

-Ne anlamadım aşkım biz hani dün gece birlikte olduk bu da nerden çıktı şimdi. deyip Arasa sokuldu

Aras kendini hemen çekip koltuktaki pantolonundan cüzdanını çıkartıp kadının suratına parayı at ve hemen giyindi kadına dönerek:

-Bana bak sürtük paranı aldın birdaha karşıma çıkma dedi kapıyı çarpıp çıktı otel odasından.

Arabasına atlayıp eve sürdü  miniğini özlemişti.

---------------------

Aras kapı pervazına yaslanmış salonda atçılık oynayan Esat'a ve onun üstündeki miniğine bakıyordu.

-Hadi Esat abi daha hızlıııı

-Daha ne kadar hızlanabilirim güzellik belim koptu çok ağır olmuşsunsen ya diyerek ters dönüp Gülüm altına alıp gıdıklamaya başladı.

-ah ah ah t---tamam aaabbii derken Aras içeri girdi

-Bensiz eğlence ha  yettim Gülümm  dedi busırada Esat Gül'ün üstünden kalktı

-Abiiii  nerdesin ben seni çooook  çook çok özledim 3 gün dedin 1 hafta gelmedin küstüm ben sana dedi ve ellerini birbirine bağlayıp dudaklarını sarkıttı

-Gel buraya Gül hanım bende seni çok özledim hem bak ben sana birsürü hediye aldım dedi ve elindeki paketleri gösterdi.Gül hemen koşup abisine sarıldı.

-Bana çikolata da aldin demi abi ? diye sordu

-Hmm bi düşüneyim aldım gülüm çikolatasız olur mu hiç ama fazla yemek yok anlaştıkmı?dedi ve cebinden bir kaç tane çikolata çıkarıp Gül'e verdi.

-Çok teşekkür ederim canım abim ben bahçeye çıkıp Paşayla çikolata yiyecem sizde burda uslu oturun ve bana bakıcı bulmayı sakın düşünmeyin.dedi ve bahçeye çıktı.

-Nerde kaldın be aga senin yüzünden alemlere akamadım 1 haftadır Gül hanımla atçılık oynadım belim ağrıdı kızlar beğenmez beni şimdi ne yapcam ben dedi gülerek :D 

-Zevzek zevzek konuşma lan sanki bilmiyorsun ne için gittiğimi o it Halil'i bulmadan bana durmak yok pezevenk son anda elimden kaçtı.Ama elbet intikamımı alacam ondan.

-Tamam be abi şaka yaptım sende sakin ol elbet bulacaksın onu da seni dün gece aradım bir kız çıktı telefona ben sevgilisiyim dedi hayırdır ne iş? dedi alayla :D 

-Saçmalama Esat sürtüğün biri boşver hadi kahvaltı yapalım da planımı anlatıcam sana.

-------

-Öyle işte Esat  bak adamlara söyle en ufak bir yanlışta sıksınlar kendi kafalarına beni uğraştırmasınlar.

-Tamam abi söylerim de benim aklıma yatmayan birşey var şimdi bu Halil bir kızı olduğunu bilmiyor mu?

-Yok dedim ya Esat  kadın korkudan Halil'e hamile olduğunu söylememiş yıllarca tek başına kızına bakmış o kızın Halil'in kızı olduğuna emin olmak için casuslarımın getirdiği saç örneğiyle kızın saç örneğiyle dna testiyle eminim.1 haftadır kızla tanışma çabasındaydım ve sonunda oldu.

-Harbiden abi nasıl tanıştın kızla bi anlatsana.

-------------1 Hafta Önce-------------

İZMİR

Aras kızın evinin yakınlarında arabada kızın evden çıkmasını bekliyordu.2saatlik bir bekleyişten sonra kız koşu için evden çıktı .Yol boyu koşarken Aras ta kızın peşinden koşuyordu su içmek için yavaşladı su içerken kızın bağrışıyla  hemen biraz uzaklaşmış kıza baktı yanında kızın eski sevgilisi kızı çekiştiriyordu kendi kendine konuştu : ''kim oluyorda kızı çekistiriyor pezevenk daha 2 gün önce  benden yediği dayağı ne çabuk unuttu ''diye koşarak yanlarına vardı ve Çocuğa kafa attı yere düşen çocuğu yumruklarıyla tanıştırdı.

-Dur hayırr yapma bırak ne olursun ona zarar verme diye bağırmaya başladı kız ama Aras sanki tüm dünyayla bağlantısını koparmış bir şekilde adamı dövmeye odaklanmıştı ta ki hıçkırarak ağlayan kızı duyana kadar.

Kızı kollarının arasına aldı ve ''Şşş tamam bak bıraktım hadi sende sakin ol'' dedi

-Ya yeter bıktım sen neden sürekli karşıma çıkıyordun ne istiyosun benden hem beni ne hakla sararsın dedi hem ağlamaklı hem kızgın bir ses tonuyla

-Seni çekiştiriyordu bende rahatsız oldun diye yardım etmek istedim kötü bir niyetim yoktu 

-Sürekli peşimdesin ne istiyorsun benden?

-Tanışmak istiyorum sadece onun için bu kadar ısrarım

-Ya uzak dur benden erkeklerden nefret ediyorum hepiniz iğrenç yaratıklarsınız tiksiniyorum siz erkeklerden.

-Neden ama ben sana ne yaptım bak kolunda kızarmış hadi gel şu eczaneden bir krem alıp sürelim ya da hastaneye gidelim ha ne dersin dedi Aras sakin ama bıkmış bir şekilde bu kız neden inaçtı olmak zorunda işlerini hep zorlaştırıyordu.

-İstemiyorum uzak dur benden dedi ve koşmaya devam etti sonra karşıdan gelen köpeği gördü ve korkuyla ters yöne Aras'ın olduğu yöne koşmaya başladı Kız cesurdu fakat oldum olası köpeklerden korkardı.

Arkasına baktığında köpek onu hala kovalıyordu önüne döndü ve taşa takılıp yere düştü bir bu ekstikti. Ayağı burkulmuştu ağlamaya başlamıştı.Kendini bir anda havada buldu Aras onu kucaklamıştı köpeğide sahibi tutmuş yanlarından uzaklaştırıyordu.

-Heyy napıyorsun sen ya indirsene nereye götürüyorsun beni

-İndiremem güzellik hem ayağın burkuldu hem dizin kanıyor ve hastaneye gidiyoruz itiraz istemiyorum deyip kızı susturdu.

---------

-Hey burası bizim evin yolu değil yanlış yoldan gidiyorsun.

-Biliyorum sadece oturup konuşup tanışacağımız sakin bir yere gidiyoruz.

-Seninle tanışmak istediğimi kim söyledi durdur arabayı hemen inicem.

-Hadi ama neden böyle yapıyorsun benden zarar gelmez dememe kalmadan telefon çaldı.

-Efendim Gülüm

-Abicim nerde kaldın seni çok özledim gel artık ben Esat abiden sıkıldım 

-İşlerim bitsin gelicem abicim o Esat beye de söyle seni yalnız bırakmasın başının etini ye hep yor onu tamammı Gülüm hem böylelikle sıkılmazsın da ddi içten bir gülümsemeyle :D

Bu arada kız onu dinliyor ve baştan asağı süzüyordu 

-Tamam Gülüm hadi ben kapatıyorum seni çok seviyorum güzellik öptüm çok kendine ve Esat'a dikkat et

-Tamam abicim mmuuuahhhh :*

Sonrasında sessiz geçen 10 dakıkalık yolcukla Aras'ın evine gelmişlerdi.

-Hey burası nerersi neden buraya geldik?

-Burası benim evim senin  ayagın bu haldeyken dışarıda rahat olmazsın diye düşündüm hadi eve geçelim.

-----

ARAS'TAN

Kahveleri hazırladım şimdi şu kızla tanışma vakti.

-Artık tanışsak diyorum.Ben Aras Kılıç ya sen deyip gülümseyerek elimi uzattım.

-Asel Harzem dedi kısaca ve elimi sıktı 

Ve konuşamaya başladık...

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?



♡Kalbime Dokunma!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin