-Multimedia:Asel Harzem
-Umarım beğeniyorsunuzdur hikayemi :)
Yataktaki hareketlenmeyle gözlerini açtı Aras , Gül yatakta zıplayıp duruyordu.
-Abiiii hadi kalk sabah oldu daha anaokuluna gidecem bugün ilk günüm unuttunmu?
-Demek senin canın yaramazlık istiyor gel buraya Gül Hanım dedi ve Aras Gül'ü gıdıklamaya başladı.
-Ahhh ahh ya ahahh ta..mam aaabiihadi bak okula geç kalıcam.dedi Gül
Hemen yataktan kalkıp üstlerini giyi kahvaltı sofrasına oturdu Gül ve Aras.
--------ARASTAN-----------
Gül'ü okula bırakıp havaalına gittim Asel'i aldım.
-Ya Aras ben yapmam mankenlik falan gel yol yakınken vazgeçelim şu işten.
-Olmaz küçükhanım bu işi en iyi sen yapabilirsin.
Reklam cekimleri başladı ama Asel'in yanındaki o kıl kuyruk manken herife sinir oldum Asel'in içine geçiyordu resmen
En son kendime hakim olamayıp kıl kuyruğa kafa attım Allah ne verdiyse dövmye başladım çocuğu.
-Aras dur yapma ya diye bağırıyordu Asel.
Esat beni zor kaldırdı adamın üstünden.O adam kim oluyorda bu kadar çok yakınlaşabiliyordu Asel'e.
-Abi sakin olurmusun adam işini yapıyordu neden yaptın bunu? diye sordu Esat
-Ne işini yapması lan gözümüzün önünde kızı götüyordu.
-Aga sence saçmalamıyormusun Asel değil başka kız olsa da aynı pozlarla çekim yapılacaktı.Sorun adam da değil o mankenin Asel olmasında bence.Asel'e bakışlarını gördüm oğlum ondan hoşlanıyorsun.Geldiğinde kıza elimi uzattım merhaba demek için kız elimi sıktığındaki yüz ifadeni gördüm lan benden bile kıskanıyorsun kızı.Sen abayı yakmışsın intikamı unutmuşsun abi.
-Saçmalama Esat ben ve o kızdan hoşlanmak ha hiç güleceğim yoktu sen yanlış görmüşsün unutmadım intikamı o kız benim ailemin katilinin kızı Halil itinin kızı.
-Öylemi abi o zaman şimdi ben ve kız çekim yapacaz sende birşey demiyceksin anlaştıkmı görecez bakalım şimdi ne olcak?
-Tamam ulan siz yapın ben birşey hissetmiyorum o kıza karşı.
---------1 Saat sonra--------
-Eeee yeter Esat ne yapıyorsunuz dedim ve onları ayırdım.
Esat gülerek ha ne oldu abi duyamadım ne güzel çekim yapıyorduk neden bozdun dedi
-Lan Esat lan esatt
-Ya Aras neden böyle yapıyorsun seni tanımasam beni kıskanıyorsun diyecem.
-Saçmalama Asel ne kıskanması ben şey sadece şey...
-Ne sadece şey Aras ? edi Asel
-Esat yapamıyor en iyisi biz çekim yapalım hadi hemen hazırlanalım dedim
--------1 saat sonra---------
-Aras bak bu son yeter artık ben yoruldum dinlenmek istiyorum ne bu ya alt tarafı bir çkim olacak kaç kez giyinip soyundum sayamıyorum.
-Üf be kızım sende ne nazlı çıktın hadi başlayalım da hemen bitsin.
Bitti işte bak bu da son poz.
-İnanmıyorum sana Aras sırf arka plan için bizi stüdodan marinaya getirdin neyse şu çekim bitsin ben sana yapacağımı biliyorum.
-Sus be kızım ne çok konuştun.
Akşam olmuştu ve çok acıkmıştım her ne kadar dışarda yemek istesem de bugün Gül'ün okulda ilk günüydü onunla ilgilemem gerekiyordu ve şu Asel başımın belası onu da eve götürmeliyim ona birşey olursa planım bozulur çünkü.
Arabayı eve doğru sürüyordum yan tarafıma baktığımda Asel çoktan yorgunluktan uyumuştu.
Eve yetişince onu kucağıma aldım ve zili çaldım.Kapının açılmasıyla şok oldum.
-Sizce Aras neden şok oldu?
-Aras hakkında ne düşüüyorsunuz?
-Oy vermeyi ve yorumlamayı unutmayalım lütfenn :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Kalbime Dokunma!
ChickLitİntikam'dan doğan bir AşK Masalı Yıllarını ailesinin intikamını almak için harcayan Aras tam intikam aldım diyerek çok büyük bir çıkmaza düşüyor. Asel'in AŞK ÇIKMAZINA Peki ya şimdi ne olacak AŞK'mı kazanacak yoksa İNTİKAM'mı?