KD2

13 2 0
                                    

Multimedia=Aras ve Asel

1)Kitap hakkındaki düşünceleriniz nedir?

2)Ne olsa kitap daha çok sürükleyici olur?


-Demek İstanbul'da yaşıyorsun Aras.

-Evet ya sen burdamı yaşıyorsun yoksa sadece annenin yanına mı geldin çünkü başka şehirde yaşadığını söyledin.

-Evet bende İstanbul'dayım :).

-O zaman hadi gel beraber dönelim zaten benimde işim bitti ha ne dersin?

-Anneme doyamadım daha sen git biz sonra görüşürüz.

-Baban nerde?

-Ölmüş. dedi ve bir damla yaş bir tane daha derken Asel gözyaşlarına boğuldu ve konuşmaya başladı.

Annem bana hamileyken trafik kazası geçirmiş ve ölmüş.O yuzden babamı sadece annemin dediklerinden biliyorum.Annemin dediğine baba demek dünyanın en güvenilir dağlarından biri demekmiş. Bence baba sevgisi bir çocuk için çok özel bir yere sahiptir ve ben o özel yeri hiç bir zaman bilemedim.Okuldayken çocuklar benimle hep alay ederdi.Bana ''Senin baban seni bırakıp gitmiş seni sevmiyor git buradan seni oyunumuzda istemiyoruz'' derlerdi.Anneme babamın mezarını sorduğumda uzakta çok uzakta derdi bende çocuk aklımla daha fazla kurcalamazdım.Halen de babamın mezarı nerde bilmiyorum.

Asel hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı Arasın kucağında Aras'ında  gözleri doldu ama belli etmemeye çalıştı aklına anne ve babasının ölümü geldi.

-----------------7 SENE ÖNCE---------------

-Aras hadi oğlum geç kalıyorsun okula bak daha kahvaltı etmedin.Dedi Buket Hanım

-Tamam anne geldim

Masaya son tabağını da karnının izin verdiğince koyan Buket hanım kocası Emir ve oğlu Aras 'ta geldikten sonra masaya oturdu.

-Karıcığım ellerine sağlık çok güzel olmuş masa

-Afiyet olsun Aşkım 

-Anne kardeşim ne zaman gelecek gelsin artık ben onunla oyun oynamak istiyorum.

-Az  kaldı bitanem 1 hafta sonra kardeşin bizlerle olacak.

Derken kapı hızla açıldı içeriye giren eli silahlı Adamlarla Emir bey ne yapacağını şaşırdı.Adamlardan biri konuşmaya başladı.

-Emir Kılıç sana ihaleden çekil demiştik ama sen bizim tüm tehditlerimize rağmen ısrarla çekilmedin şimdi şirketimiz batmak üzere ölümlerden ölüm beğen dedi.

-Bunları burda konuşamayız hemen çıkın evimden ihaledende siz istiyorsunuz diye çekılemezdim.Şimdi defolun gidin rahatbırakın ailemi ve beni dedi Emir bey

Adam yine konuştu ama bu sefer silahı Emir beye uzatarak

-Merak etme bundan sonra seni de aileni de rahat bırakıcaz ve pat bir silah sesiyle Buket yere yığıldı ardından da Emir bey.

Aras ağlamaya başladı.

Anne baba kalkın hadi daha erken siz ölemezsini bir hafta sonra kardeşim gelecek yamaın böyle size uyumak yakışmaz bana ne olacak baba artık maçlara gidemeyecekmiyiz futbol oynayamayacakmıyız anne hadi kalk daha sen bana kızacaksın yine mi kızlarla bardasın ,eve neden geç geldin oğlum  diye şimdi neden uyuyorsunuz.

Ağladı ağladı ta ki Esat'ın babası Ahmet amcasının sesini duyana kadar.

Ahmet bey onları görür görmez hemen ambulansı aradı ve Aras'ın yanına gitti  onu kollarının arasına alarak sardı ve gelen ambulans sesiyle yerinden doğruldu.

Hastaneye gittiklerinde babası ölmüştü .Fakat annesini ameliyata aldılar.Kız kardeşi geliyordu fakat babası ölmüştü annesi yaşıyacakmı bilmiyordu daha 18 yaşındaydı bir bebekle ne yapacağını bilmiyordu.kafasındaki düşüncelerle savaşırken ameliyathanenin kapısı açıldı ve doktor açıklama yaptı.

-Üzgünüm anneyi kaybettik bebeği kurtarabildik biraz daha geç kalınsaydı bebeğide kaybederdik.

Bu cümleden sonra Aras hiçbirşeyi duymaz görmez oldu anne baba diye ağlayıp bağırmaya başladı derken sinir krizi geçirdi.Kardeşinin doğumunu o böyle hayal etmemişti. 

......

-Hey aras sana sesleniyorum duymuyormusun beni?

-Ha ne oldu evet burdayım Asel dalmışım bir an.

-Senin diyorum ailen yokmu nerdeler?

-Annem ve babam öldü sadece küçük kız kardeşim var yolda gelirkende onunla konuşuyordum zaten.

-Hmm ne güzel keske benimde bir kardeşim olsaydı.

-Bi kahve daha istermisin?

-Olabilir seni tanımak istememiştim fakat tahmin ettiğim gibi biri değilmişsin.

-Unutma Asel bir insanı ne kadar  çok iyi tanıyorum desende tam olarak tanıyamazsın sadece insanlar kendilerinin izin verdiğince onları tanırız yani herkesin belirli bir sınırları vardır ve bunları aşmak için tek yapılması gereken şey sevmek çok sevmek ancak o zaman karsındaki insanı çok iyi tanırsın.

Asel Aras'ın sözlerine anlam veremedi. Ama onu Aras'a çeken birşey vardı şimdiye kadar erkekleri oyuncak gibi kullanan Asel şimdi ne  oluyorda Aras'ın etkisi altına giriyordu.

 Ama onu Aras'a çeken birşey vardı şimdiye kadar erkekleri oyuncak gibi kullanan Asel şimdi ne  oluyorda Aras'ın etkisi altına giriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahveleri yenileyen Aras tekrar salona geçti.

Gördüğü manzaraya bakakaldı.Asel koltukta cenin pozisyonu almış uyumuştu.Kahveleri kenara bırakıp Aselin üstünü örttü.Kızın önüne gelen saçlarını kulağının arkasına geçirmek için eğildi ve kızın kendine has şeker kokusunu içine çekti. O sırada kapı sanki kırılacakmış gibi çalmaya başladı..

-Sizce gelen kim ? 

-Bölümü beğendiniz mi ?

LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYINIZ :) 

Yorumalarınızı bekliyorum.

♡Kalbime Dokunma!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin