Elég sok minden történt a napokban,így nagyon örültem, hogy Anne felajánlotta, hogy elmegyünk egyet kávézni. Már az idejét sem tudom, mikor jártam ki a házból, zűrzavar nélkül.
-Tudtad, hogy Erick meleg? - kérdi hüledezve Anne.
-Eléggé nyilvánvaló volt! Mondtam, hogy a rózsaszín pólót nem azért veszi fel,mert megy a kék szeméhez. - viccelődök.
-Ne már. - csap a vállamra barátnőm.
- Ő az egyik legszebb pasi a suliból,fáj érte a szívem.
-De utáltad őt! - nevetek.
-Ez igaz...-emeli fel a mutató ujját. - De attól jóképű fiatal ember volt. - vált hangnemet, mintha akcentusa lenne, csakhogy nem jön neki össze.
Cseppet sem lepédöm meg, mikor a telefonomhoz nyúlok és két nemfogadott hívásom van Dylantől. Pedig csak 40 perce jöttem ki a házból.„Mit akarsz?" - írok egy smst a fiúnak.
„Hol vagy?" - jön egyből a válasz.
„Miért?" - kérdem.
„Unatkozom egyedül." - és hozzá tett vagy tíz sírós arcot.
Megírtam neki a címet, elvégre ő Dylan, ha akarnám sem tudnám lerázni.
-Nem baj, ha jön Cameron? - kérdi barátnőm, én pedig meglepődők kérdésén. Értem én, hogy sokat vagyok távol, de tudtommal ő nincs jóba a fiúval.
-Persze. - válaszolom. - Esetleg el is mondhatnád az okát.
-Sokat voltál távol, én pedig unatkoztam. Most, hogy Carlnak barátnője van én hoppon maradtam. Így több időt töltök most a testvéreddel.
-Ahha.... - S gondolom csak nagyon jól elbeszélgettek. - iszok bele kávémba.
-Ó, nem csak beszélünk. - nevet. Ahogy a mondat eljutottaz agyamig,azonnal a torkomon akadt a kávé.- Jól vagy? - veregeti meg a hátam.
-Persze, bárki örülne, ha a barátnője a testvérével kefélne. - kicsit talán hangosabban mondtam,mivel pár szem ránk szegeződött, így akaratlanul is kacagnom kellett.
-Ha te is azokat a géneket örökölted mint ő, akkor kurva jó kell legyél az ágyban. Istenem, ha tudnád milyen ügyesen csinálja a...- kezemet a szájára tapasztom.
-Nem akarom tudni!A francba is. - nevetek.
-Miről van szó? - ül le Dylan, Cameron kíséretében.
Anneval pedig eddig bírtuk. Az ironikus helyzet miatt mindketten kacagni kezdtünk.-Szerintem én sejtem miről van szó. - húzza el a száját Cameron miközben, int a pincérnek, hogy jöjjön az asztalunkhoz.
-Én is akarom tudni. - néz dühösen Dylan a testvérére.
-Szó sem lehet róla, még az kéne, hogy te tudd meg. - forgatja meg a szemeit.
-Ne vágj ilyen arcot Dylan, olyan vagy így mint egy dühös szuka. - érvelek, hátha feladja, nem mintha az a fajta lenne.
BINABASA MO ANG
CSÚFOSÁLOM *(H.S)* (Átírás Alatt)
RomanceTalán soha nem jön el az a nap amikor elfogadott leszek ebben a világban. Megtanultam, hogy a jó emberekkel nem mindig jó dolgok történnek, az élet pedig sokkal kegyetlenebb mint hisszük. Mégis találtam valakit aki miatt úgy dobog a szívem mintha t...