@Ema_Luna @Dodomka @moncaci4
Ďakujem Vám dobré víly, za morálnu podporu a Dodomke aj za radu ohľadom archívu. Skoro celú druhú polovicu som tam nakoniec našla. Takže je to teraz trochu puzzle pôvodnej časti, budúcej, mobilu a archívu. A ešte ďakujem kakavenkám za to že existujú.
Happy Birthday
„Ares?" Boh vojny ma veľmi efektívne škrtil a okolo neho, stálo asi 50 Amazoniek. Všetky mali v rukách otrávené oštepy, s hrotmi smerujúcimi na moje hrdlo. „Hell-o, sexy ladies."
Nestihol som ani prikázať Syzifosovi, aby všetkým nalial a dal pripraviť švédske stoly, keď sa spoza Olymplských návštevníkov, ozval Améliin hlas.
„Tato?"
„Tato?" Zopakoval som neveriacky po nej a Ares ma pustil. Amazonky sa rozostúpili, ako keď to nariadil „Papá" pri nejakej rieke.
„Hviezdička."
„Hviezdička?" V amoku, asi uvidel súhvezdie Škorpióna.
Amélia v nočnej košeli s psoplazom namiesto náhrdelníka, si rozospato pretierala očká. „Vyzeráš inak tato. Ako z Marvela..."
„Syzifos?" Ares po ceste k Amélii skoro zrazil, tú úbohú, dobrú dušu s "nápojmi" mieru.
„Dobrý, Ares Výsosť."
„To aj ty Hviezdička." A fakt, z Amélie bola zrazu supermodelka. Aj s hviezdou na čele. Devlish. Kľakol si k Amélii. Upratal Amazonky a to Aresovcom bolo treba uznať. Upratovať vedeli. To by som potreboval aj v mojom b... háreme. Moment. Moja asistenka=Aresova dcéra= som bez asistentky=Hell-no!
Nenápadne som sa k nim priblížil. Celkom ma zaujímal Aresov "papá talk". „Prepáč Riv. Ale až dodnes, som ti nemohol nič povedať. Bola to súčasť tvojho trestu. Tak ako to, že ti odobrali všetky tvoje schopnosti. Vieš, potom ako ste s mamou mali tú autonehodu... Ona, tiež nebola len človek, tak sme ju museli pochovať v Chráme... A tvoje schopnosti sa prejavili skôr, ako sme čakali. Jej mama bola Columbina." Obrátil sa ku mne.
Hm. Columbina a Boh Vojny. Mega Devlish! „Syzifos, nalej. Asi rovno aj tuto Aresovi." Columbiny, boli prevtelené holubice pokoja a mieru. Živé love and peace. Tie by Aresovi, ani peklo nepodhodilo.
„Snažil som sa im vysvetliť, že to nebola tvoja chyba. Zeusa som aj presvedčil, ale tuto Luciferov tato, že nie." Zazrel na mňa. No Sorry, ale čo ja s tým. „Columbiny, sú vraj jeho a tak ťa odsúdil na chudobu a pokánie." Potom už Ares prešiel na „olymp talk". Len sa s Améliou dívali jeden druhému do očí a on dával asi detaily. Proste bla bla bla, aby všetko chápala.
„Nebála si sa tu?" Spýtal sa jej. Ale nie, ako boh vojny, že len skús povedať, že si sa bála a rovno ti za to hlavu odseknem, ale tak, že skús povedať, že áno a Lucifera rovno... No to jedno čo.
Zavrtela hlavou. Bodaj by nie. To jej, sa postupne začínalo báť, celé peklo.
„Naozaj?" Jemne ju objal.
Začínal som sa nudiť. „Syzifos nalej a zroluj mi jednu od Poppy. Za dnešok ti zaplatím aj nadčasy."
„Vaša Milosť, nikdy mi neplatíte."
„Správne. Tak s tým ani nebudem začínať."
Ares na mňa zazrel, nech sklapnem, tak som sa presunul k Amazonkám.
„River budem musieť odísť a žiaľ, zatiaľ so mnou na Olymp nemôžeš. Tvoj trest sa ešte neskončil. Budeš musieť zostať v... s Luciferom."
„Dobre. Mne sa do Grécka, aj tak moc nechce."
„Zlatá a chápavá. To je moja Hviezdička."
„Dokedy?" Tak toto zaujímalo aj mňa. Dokedy mi ostane moja asistentka.
„Dokedy... nezíska späť svoje krídla."
„Syzifos, nalej. A pre istotu aj Amélii. To sa totiž nikdy nestane." Hell-Yes! Amélia so mnou zostane, až na vždy.
„Ty nemáš krídla?" Zazrela na mňa.
„Čo zazeráš. Ty máš?" Drzaňa.
„Mám?" Zamrkala na Aresa.
Ten len pokrčil ramenami. „Skús si ich želať."
Amélia zatvorila oči a wuuush mala krídla. Síce nie super anjelské, len také malé, asi ako hrdlička, ale mala. „Juu Jeeee eee." Vzlietla totálne bez grácie. Hell, brontosaurus bol späť a ešte mi odtrhla aj luster. Ares ju za nohu stiahol späť na zem a ja zachytil padajúceho plazopsa.
„Ide ti to skvele, Hviezdička." Zaklamal najviac a že, keď už má tie narodky nech si niečo želá.
„Chcem Peklo aj s Luciferom." S Aresom sme naraz prevrátili očami.
„Syzifos nalej a pošli Angelique netopiera, že zajtra niečo mám."
„To asi nepôjde."
„Ďalší drink a Angelique, že môžem."
„Tak chcem Kryštálovú Rakvu aj s Lokim. A Luciferovu motorku."
„Tú motorku ti Lucifer s radosťou dá."
„Nedám." Ares zazrel a Amélia otrčila pusu. „Dobre, dám."
Za motorku, ani nepoďakovala a už vyjednávala ďalej. „Čo Kryštálovú Rakvu a Lokiho?"
„Rakva. Áno. Loki. Nie."
„Ale, ja potrebujem s niekým trénovať. Tato?"
Ares zdvihol obočie.
„Ver mi, s Lokim by si ju osamote nenechal. Zapojil som sa do debaty. Čo Sebastián?" Dal som protinávrh.
„Nechcem sa biť so Sebastiánom. Je pekný a veľmi milý. Taký jemný. Mám ho rada."
„Sebastián je jemný? Nechcem ti kaziť narodky, ale jeho prvé meno je Vlad. A nick Narážač."
„Neva. Aj ty si Lucifer a neriešim to."
„Nemáte nejaký kemp, pre tých vašich polo..."
„River od jej troch rokov trénujem ja. River žiaden kemp nepotrebuje. Mojej dcére nebude nikto rozkazovať. A keď sme už pritom, tú blbosť s asistentkou, práve ukončujem. Urob z nej VP alebo CEO. To je jedno. Proste high rank. A tebe Hviezdička, by som mohol poslať tak tri krát do týždňa, jedného z tvojich nevlastných..."
„Nieeeee. To nebude vôbec treba." Ďalšie Aresove potomstvo, som si už v pekle vážne neželal. Aspoň nie bez toho, aby bolo pod zámkou. Radšej dvoma. Troma.
„Dohodnite sa. Mne je to jedno. Pokiaľ, bude River spokojná. Otvorím jej tu účet. Neobmedzený. Tak ju neobmedzuj. Čo by si si ešte priala, Hviezdička."
„Tvoj meč a môj sveter."
„Samozrejme. Meč už máš v izbe na posteli a sveter išli vyzdvihnúť cestovači v čase. Viem, ten Satan ti ho vyhodil. Svoj sveter dostaneš. Neboj. A teraz budem musieť ísť. Ale prídem ťa navštíviť, čo najskôr. Keby si čokoľvek potrebovala, Lucifer ti dá do izby priamu linku na Olymp." Naposledy ju objal a zmizol.
Amélii sa očividne vrátili všetky jej "schopnosti". Pričarovala si z izby meč, väčší ako ona a už sa s ním aj zaháňala. Samozrejme úplne dokonale. Vyzerala ako stelesnenie "Vojna a Mier". Snehulienka v bielej nočnej košeli, s hrdličkovými krídelkami a tým svojim mečiskom.
„Chceš pokecať?"
„Nie, idem si polietať." Podala mi meč a vzala si plazopsa. Radšej som rýchlo SMSkol Sebastiánovi, nech na ňu dohliadne. Polámané krídelká som fakt riešiť nemienil.
Vyskočila z okna a už som len počul. Juuu... Jeeee...
„Nezabi sa."
„Inak, dík za motorku a jeeeeeee... ZOMRI."
YOU ARE READING
ZOMRI (Dokončené)
FantasyLucifer, vládca pekiel má povinností až nad hlavu. Týranie duší hriešnikov je predsa náročné. Hárem a drinks tiež. Na taký harmonogram ani sám pán démonov nestačí. Plán je jasný! Lucifer potrebuje asistentku! Nič netušiaca obeť, čo skončila strednú...