Zomri: Kapitola 13.

502 47 27
                                    


Deal

Amélia nebola v škole ani dve hodiny a už mi odtiaľ volali, nech si ju prídem láskavo "upratať". 

„Niekoho zabila? Nie? Podpálila laboratórium a mučila profesora? A v čom je problém? Je z Pekla, tak podpaľuje a mučí. Presne to ju tam máte učiť.  Čo? Bla bla bla." To sa nedalo počúvať. Tak som položil. Satanča bolo podmienečne vylúčené, aj so spoluvinníkom.

„Syzifos nalej. Vieš čo, poď rovno so mnou. Niečo mi hovorí, že toto nie je posledný drink, ktorý dnes budem potrebovať." Aaaa, hell nebol. 

„Troy." Troy bol jednoznačne  devlish. Obľúbenec Pekla. Dokedy tam neposlal Marlowa. Môj odvtedy, ako mi ho tam poslal a Marlowov ,odkedy za ním poslal aj svoju Ex. A teraz bol vraj s človekom.

„Hell-o, Hell-o, Troy asi sa budem musieť vopred ospravedlniť. Za týmto bude moje Satanča."

„Obávam sa Milosť, že tentoraz, to bude skôr to moje. Elodi blicovanie miluje."

„Nechajme sa prekvapiť. Aj keď,  viem presne, čo mi povie."

„Aj ja."

„Vlastne, som s tebou chcel hovoriť."

Spoza rohu sa vynorili "Satančatá". Presne, ako keby vyšli z Pekla. Len ich pri odchode, ešte niekto polial vodou. Ani jedna nesklamala a keďže som s Troyom potreboval hovoriť, tak sme im to kino dovolili. Neschopáka Mutanta, som poslal domov  a Syzifosa zobral so sebou. Troy mal kino, presne podľa môjho vkusu. V strede stála obrovská posteľ a bol v ňom, ten najúžasnejší, hell of a bar na svete. „Syzifos všetko si nakresli, takýto potrebujeme aj v Pekle. Povedz Troy, komu vďačíš za tento skvost. A ako si ho mučil."

„Elodi. A mučiť ju netreba. Zatiaľ. Ak by si chcel, určite rada navrhne nejaký, aj pre teba." 

„El... obrátil som sa k posteli, kam sa Amélia, Elodi a jej otrok nasťahovali. Hell-yes kinám ako je toto."

„Nie, nie hneď teraz. Teraz pozerá film. Vtedy nereaguje. A keď, tak len... veľmi nepríjemne."

„Aha." Syzifos nalial a ja mu vypol zvuk. Všetko by Amélii vykecal a to som vážne nepotreboval.

„O čom si chcel..."

„Ah, to počká. Len business. Myslím, že mám pre teba zaujímavejšiu...  ponuku. Blíži sa ďalšie 666 výročie. A toto bude Devlish Special. Musím sa oženiť."  Troyovi skoro zabehol drink a ja si nechal doliať.

„Tá story s asistentkou, sa mi hneď nezdala." Uškrnul sa.

„Prečo? Šéfovia, si v jednom kuse berú svoje asistentky. Tak som si povedal, prečo nie ja. A plán B bola Angelique. Lenže z nej mi Amélia vyrobila Lunu, takže plán B už nie je. Plán A, od začiatku vychádzal dokonale. Améliu si Peklo zamilovalo. Má to, tak nejako v sebe. Vie presne, ako spraviť Peklo ešte viac Devlish. A to jej božské miešanie drinkov, je hell of a bonus. Lenže... Ona v pekle ostať nechce. Aspoň nie navždy. A mňa neznáša. Musíš mi pomôcť. Máš doma človeka. Teda skoro. A Amélia, je stále viac človek, ako poloboh, tak mi povedz ako ju získať."

„Elodi nie je práve ukážkový príklad, ako získať človeka."

„Presne. Ani Amélia. A niečo mi hovorí, že tebe by sa proti služba hodila."

„Možno."

„Takže máme deal?"

„Vyzerá to tak."

„Troy? Prosím ťa mohol by si prísť? A vezmi aj Lucifera, potrebujem nahradiť." Zašepkal Troyov človek.

Troy jemne kývol hlavou. „Lekcia číslo jedna. Splniť všetky jej priania."

„No-hell. To mám, akože robiť, čo si zmyslí?"

„Nie. Celkom postačí, ak to tak bude vyzerať." 

Presunuli sme sa k posteli. Otrok bol preč, Amélia spala a držala sa pritom Elodi za ruku. „Musíš ma vymeniť, pošepkala mi Elodi. Riri sa cíti osamelá. Niekto, ju musí držať za ruku. Som hladná a spať dokážem len v rakvy. Tak ma vymeň."

„Ja?"

„No Troy nemôže. Potrebujem ho. No tak. Troy ma zdvihne, ty si ľahneš k Riri, ja pustím jej ruku a ty jej ju rýchlo chytíš. Dáš to vaše vuš vuš, či čo." 

„Devlish, tuším som uzavrel deal s tým nesprávnym. Ešte moment. Prečo ju voláš Riri?"

„Predstavila sa: Som Ri, tak ju volám Ri, nie?"

„Tak asi hej. Ešte nejaká drahocenná rada?"

„No hej. Prikry ju, aby jej nebola zima."

„Čo keď sa zobudí?"

„Skús dobré ráno, alebo... zmizni."

„Mám jej povedať, aby zmizla?"

„Nie. Ak sa bojíš, tak predtým ako sa zobudí, proste uteč. Zmiznúť mi prišlo krajšie ako uteč, ale ako chceš. A určite sa jej spýtaj, či si nechce mrknúť ešte nejaký film."

„To znie devlish. Vyrobíš mi bar?"

„Hm. Nemusím, znova do tej blbej školy?"

„Jasné, že musíš. Obidve."

„Hm. Tak takto ju nezbalíš. A ty Troy, zabudni na to, na čo myslíš. Nič z toho totiž NEBUDE." Troy zdvihol ten neuveriteľný "prameň múdrosti" a niesol ho preč.

„Moment. Nechcela by si pre mňa pracovať?"

„Nie."

„A nemáš nejaké... tajné želanie?"

„Mám. Pred chvíľou som ho vyslovila. Nechcem ísť do tej blbej školy."

Hell! „Tak s tým ti nepomôžem."

„Tak ani ja tebe."

Hm, aj Troy má doma Satanča. Tehotné Satanča. Takže stopro vie, ako na to. Aj keď, ak by mi práve pristál v Pekle, netušil by som, ako by som ho mučil ešte viac. To čo mu pošepkal "Prameň múdrosti" bolo super devlish. Už chýbalo len ZOMRI.



Za krásny obrázok na vrchu ďakujem znovu moncaci4. A keby ste mali ďalšie návrhy ohľadom chýbajúcich pekelných bytostí, kľudne dajte vedieť. Lucifer vám vopred ďakuje : )

ZOMRI (Dokončené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora