Diky, diky @moncaci4 za super obrázok. Freedom postavám : )
Nebo vs. Olymp
V momente, keď ju Sebastián pustil, sa Amélia rozbehla ku mne a hodila sa mi okolo pása. ˶Sebastián, choď zabaviť "Nebeskú flotilu". Ja... no to jedno, čo ja."
˶Ako?"
˶Akože, ako? Proste ich zober do háremu, nadroguj, opi, odstrel, vysosaj, pokombinuj jedno s druhým, hocičo. Poppy nech ti robí back up. No tak... Odchod a vykonaj. "
S Améliou sme ostali samy. Nezlepšovalo sa to. Len revala, revala a revala. Na takéto "prejavy" som nebol zvyknutý. Hm, čo s ňou. Tak som ju objal. Akože, nerev to bude dobré. Asi. Možno. Stopro nie. No tak, nerev a okamžite vysyp, čo si spáchala.
Vyskladal som z toho použiteľnú verziu. ˶Amélia, mohla by si prosím prestať vyrevovať? Nič. Len na pár minút, potom kľudne pokračuj. Fakt by som potreboval pár infošiek. Mám tu kŕdeľ anjelov a o Olympe ani nehovorím. Takže, čo tu robil Sebastián a ako si ho presvedčila, aby ťa vzal so sebou do Neba?"
˶Nudila som sa tu. Hell jasné, sa jej od strachu doklepali kolená, tak sa nudila. Išla som sa prejsť do miestnosti s amforami, tam som stretla Sebastiána a on, že ide do Neba. Tak ja, že idem s ním. On, že nie. Tak som mu naliala do drinku nejaký lektvar."
˶Aký lektvar?"
˶Neviem, ako sa volal. Vzala som ho, z toho školského labáku. Bolo na ňom "urobí čokoľvek". A urobil. "
˶Skvelé. Ďalej."
˶Išli sme odniesť amfory. Objavil sa tam taký žiarivý ujco s blbými vlasmi... tvoj tato... to mi došlo, som mu povedala, že na takých ako on, treba poslať Sociálku. Bol k tebe hnusný. Tak som dala, ZOMRI a..."
˶A?"
˶A už nič. Sebastián ma odtiaľ odvliekol."
˶Neklam mi Piškótka. Prečo si tam vôbec šla?" Znova sa srdcervúco rozplakala a medzi vzlykmi to konečne vysypala. NFW... To nemohol... To nemohol ani on... ˶Si si istá? Môžem... sa pozrieť?"
Chvíľu zaváhala, ale potom si dala dole tričko a obrátila sa ku mne chrbtom. Tam kde mala predtým krídla, ostalo len belasé tetovanie. Au. Skoro som sa aj ja rozreval. Rozdrvil som v ruke pohár s drinkom, predstavil si, čo všetko by som žiarivému ujcovi, za to rád urobil a... Nič z toho neurobil. Len rozprestrel svoje krídla a skvízol ju. Keď na mňa rovno nevytiahla meč, vkúzlil som ju do trička, svetra a urobil či-či-či, ako to robila ona s Fluffy. Zaplašil som spomienky na jej juuuu, jeee a to aká bola šťastná, keď objavila svoje krídla.
˶So Sebastiánom ešte hodím reč. V tom kope, ti jednoznačne nemal zabrániť." Hell... to by som si užil najviac. Aj keď... Asi ti tým zachránil život, babe. Svoje krídla dostaneš. Ale teraz Zlato, balíme."
Hrdinsky si utrela slzy a zdvihla zanovito bradu. ˶Nemôžem utiecť." Vojnuša bola späť.
˶Neutekáme. Ideme... na služobku."
˶Kam?"
˶Na Maldivy."
˶Čo je na Maldivách... pekelné?"
˶Maldivy sami o sebe. Všetci tam len hrešia a hrešia. Ideme na prieskum trhu. Omrknúť budúcich kliošov."
˶Hmm." Zvážila meč a polónium.
˶Dobre. Trochu klamem. Čo rande?"
˶Neviem..."
˶OK. Čo rande, ak ti sľúbim, že ťa nepriviažem o stĺp? Používanie mečov a tú bielu pásku cez oči ešte zvážim. To sa ti myslím páčilo." Hodila totálka ksicht, ale už nerevala. ˶OK, takže ostaneme pri služobke."
˶A mohli by sme so sebou zobrať aj management?"
˶Koho?"
˶Angelique, Brucea, Poppy, Sebastiána a..."
˶Moment, toto je služobka. Nie zájazd. Okrem toho Sebastián moc na slnko... nie je. Hell, zase dala ten svoj super ugly eye look. Angelique, Brucea a Poppy to by asi šlo."
Usmiala sa. Cute. Hell-o úsmev. Si priam devlish. Pekne tu ostaň.
Využil som chaos, čo vypukol medzi advokátmi a Olympom a poriešil anjelov. Všade kopec peria a nad hlavou, im ešte lietal aj vypasený cherub s trúbou. Vraj, ˶prichádzajú boží bojovníci". Ma z nich skoro šľahlo. Boli horší ako LSD. Michaelovi, Gabrielovi a Rafaelovi som hodil kľúče od Pekla. Dúfal som, že aspoň jeden ich chytí. Smola. Cherub im vletel do dráhy a pomaly padal k zemi.
˶ Sorry Cherub. Neksichti sa a dávaj pozor, kade lietaš. A vy traja, mi to tu chvíľu postrážite. Nechám vám tu Marlowa a Sebastiána a ak si vyliečite Mademoisselle, tak môžete použiť aj ju. " Gabriel po mne samozrejme, ešte vybehol. Hell, ma otravoval najviac. Koľko storočí musíte niekoho hádzať o stenu, aby pochopil, že nemá šancu. Alebo som ho o ňu hodil už toľko krát, že už nič nechápal... No to je jedno. Kým som mu tú jeho gebuľu, znovu treskol o stenu, ešte som vysvetlil.
˶Chápem, že Papá by rád videl Améliu na koberci, ale... to aj Zeus. Tak sa dohodnite, kto bude prvý. Ja odchádzam tuto s managementom na team building. Poraďte si... Ste anjeli. Vy to dáte. Pozdravujem Papá. Odkážte mu, že 666 je v suchu a ako svadobný dar si prajem krídla. Veľkosť... hm, tak na výšku kúsok pod 160. A chcem značkové. Columbina style. On už bude vedieť ktoré."
Ešte sme kývli Olympťanom a právnikom a odpeklili sme sa na Maldivy. Amélia prepašovala aj Fluffy.˶ Keď ona ešte v živote nevidela more." Hell, what ever.
Nakoniec sme nepotrebovali len luxi-chajdu, ale rovno celý devlish mini ostrov. Vybral som čo najviac zapalmený, nech Fluffy nedesí davy. Predsa len trojhlavý šteňoplaz sa dosť ťažko vysvetľuje. Aj keď, to aj Poppy.
Na zájazd, sa to zvrhlo nakoniec aj tak. Pretože Poppy, že ona si berie so sebou Boba, Angelique Alfa-Betu, Bruce Malin, Malin Cobaina, urazený Bruce Marilyn Monroe. A samozrejme Syzifos a 5 Evelín, nech sme kompletní.
Všetci sme si užívali sun, drinks, drugs, music atd, každý podľa vlastného výberu a kombinácii. Len to "sun", nám v jednom kuse kazili, hajzli anjeli. Nad ostrovom sa vznášali ako smrťožrúti a jednoznačne zacláňali. Vraj, kedy už konečne pôjdem "domov"? Alibisti. Vždy o piatej večer dali, že no nám už padla, tak požúrime s vami.
Gabriel si to zamieril rovno k Amélii. Že mohli by sme to a to, pred kobercom aj po ňom a...
˶Hell, ma ne... Nájdi si vlastné Satanča, neoblbuj mi Asistentku a bež si radšej dopozerať Star Wars. Máš medzery." Odhodil som ho za bar. Nežne som pobozkal Amélii je polo-božiu rúčku, so ˶smiem prosiť?"
Zazrela najviac. ˶Ty si ma na rande nezavolal. ZOMRI."
Hell, ja ju snáď... Tanečným krokom odkráčala k ďalšiemu anjelovi a ten nasledoval veľmi rýchlo Gabriela za bar. Jemne som zdrapol Améliu za tú jej namyslenú paprču a... Nie. Neodtrhol som jej ju...
YOU ARE READING
ZOMRI (Dokončené)
FantasyLucifer, vládca pekiel má povinností až nad hlavu. Týranie duší hriešnikov je predsa náročné. Hárem a drinks tiež. Na taký harmonogram ani sám pán démonov nestačí. Plán je jasný! Lucifer potrebuje asistentku! Nič netušiaca obeť, čo skončila strednú...