Už dnes SO4 Devliiiish!!!! @moncaci4- na skrátenie času :)
River
Aréna, čo poslal Ares bola... nudná. Jednoznačne tam chýbal bar. A moc osvetlená. Žiarovky preč, stačia sviečky. Veľa. Nie, nie na zemi, ešte by po nich poskákala. Levitujúce vo vzduchu, budú lepšie.
„Syzifos, čo okrem jahôd má Amélia rada?"
„Čokoládu."
„Ktorá nemá rada čokoládu. Daj niečo kreatívne."
Nakoniec nebolo treba. Hneď ako vošla, sa po mne zahnala tým svojim mečiskom. Bolo zázrakom samo o sebe, že ho sem dokázala dovliecť. Svoje schopnosti vôbec nevyužívala. Hm. Naštval som ju tým, že som len odrážal jej útok a popritom si ešte namiešal aj drink.
„Dáš si?"
„Nie!"
„Veď dobre, nemusíš kričať. Ja ťa počujem. Čo jahodu?"Hodil som jej jednu, ona ju prekrásne rozsekla a ešte pri tom stihla aj prevrátiť očami. „Devlish Baby."
„TY. SA. LEN. BRÁNIŠ! To nie je fér."
„Prečo? Za desať minút, si od únavy aj tak na zemi a ja si to chcem ešte užiť. Inak, mala by si viac využívať svoje schopnosti a nie sa tu po mne zaháňať, ako naštvaný Sparťan. Sparťanča vôbec nepočúvalo a už ma tými svojimi výpadmi, aj pekne otravovalo.
„A ty, by si ich mohol na chvíľu prestať používať a normálne sa po mne zahnať." Naschvál mi rozbila pohár.
„Hell-no. Môj drink. Tak za toto zaplatíš." Vyrazil som jej meč a nechal ju odletieť, na opačnú stranu miestnosti. Jasné, že som jej nechal dopadnúť na horu vankúšov. Predsa si ju nerozbijem. „Lepšie?" Sparťanča prikývlo. No super! Devlish, fakt viem potešiť, každú ženu. Normálne mi odľahlo. „Poď sem." Nič. „Povedal som, poď sem a prines mi svoj meč. " Prekvapivo poslúchla. Vzal som jej ho a trochu sa s ním pohral. „Syzifos, postav na bar 3 fľaše šampanského." Vrátil som jej meč. „Skús teraz."
„Čo si s ním..."
„Ten meč bol vyrobený pre Aresa a ty nevieš využiť, ani to čo dokážeš, ako poloboh. Predpokladám, že Gisele mi nemieniš zatancovať v Aresových piškótkach. Takže, som ho prispôsobil tvojej výške a váhe." Úplne očarene ním sekala vzduch. „Dobré čo?" Zasnene prikývla. „Teraz ho vyskúšaj. A skús nezabiť Syzifosa." Zazrela, ale všetky tri fľaše dala na jeden švih. „Voilá. A teraz ti Syzifos urobí tvoje smoothie a potom do pyžama a spať. O dvanástej nech si v... office." Jednoznačne Sparta. V sekunde som mal hrot jej meča na líci. Moment, ona mi snáď odťala aj jednu mihalnicu. O ďalšiu sekundu, bol meč pod barom a Sparta na bare. Dal som Devil face a ona si len vzala jahodu.
أنت تقرأ
ZOMRI (Dokončené)
خيال (فانتازيا)Lucifer, vládca pekiel má povinností až nad hlavu. Týranie duší hriešnikov je predsa náročné. Hárem a drinks tiež. Na taký harmonogram ani sám pán démonov nestačí. Plán je jasný! Lucifer potrebuje asistentku! Nič netušiaca obeť, čo skončila strednú...