Zomri: Kapitola 21.

455 37 19
                                    


River of Lost Souls


˶Si mi mohol povedať, že si to slečinka rozmyslela a ťahá sa s Thanatosom" Zakrákal Hádes.

Ares zrazu vyzeral, ako keby v jeho vojne, vybuchla atómová bomba. Na jeho strane bojového poľa. ˶WTFFFF..." Bol tak milimeter od toho, aby Hádesovi jednu... no to je jedno čo. Amélia bola jednoznačne, celý tato. 

Vsunul som sa medzi nich a Aresovu päsť zachytil. ˶Udrieš si neskôr. Najprv si ho vypočujeme."

˶Práve, som ich videl spolu odchádzať. Dark Boy má od rána nastavený Out Of Office. Na dobu neurčitú. Kretén. Tak predpokladám, že sa tak skoro nevrátia. Preto som ti volal. Skús obmedziť svoje "dodávky", kým sa dohodnem s jeho prispatým bratom a tuto Luciferom, čo s tým. Inak celkom fajn, že ho konečne nejaká stiahla z obehu. Už tie ódy, na jeho nadolympskú krásu, doma nemôžem počúvať. Moje baby o ňom nesklapnú. A inak.. sa k sebe hodia. Zazerajú skoro rovnako." 

To už sa Ares pokúsil Hádesa zabiť, tak som prebral velenie. ˶Syzifos, nalej a nájdi nám pokojné miesto." Na rozdiel od Neba, kde bolo otrepaným pravidlom, že "za všetko môže Lucifer",  na Olympe sa Thanatosove meno, skoro nevyslovovalo. Aj Zeus ho radšej volal, "ten bledý s tými čiernymi krídlami".

Aresa sme usadili do kresla a niečo mi hovorilo, že infoška o Thanatosovi, ho až tak veľmi neprekvapila. ˶Nemyslím, že s ním River odišla dobrovoľne...  Presne to som chcel počuť. Keď sa narodila, zavolali sme k nej sudičky a celý ten bordel. Samozrejme na tajňáša. Lenže tie F.B. ani poriadne nevošli, dali len "Lost Souls River" a boli preč. Ani to, že som spustošil Théby mi nepomohlo.  Ešte si nejaký F... dovolil ísť sa sťažovať, že som Orákulu vypichol oko. F.A. "

˶Mimochodom, oni neboli len tak "preč". Si mi to všetko poslal do Pekla."

˶A čo som ich mal zobrať na Olymp? V každom prípade... Nevedeli sme čo s tým, tak  sme River pomenovali podľa toho blbého proroctva."

˶A ja, že podľa mojej rieky."

˶Aj to sme zvážili, lenže tak sa nevolá len tvoja rieka. Nevedeli sme s jej matkou zistiť, kam Riv patrí. Bola protiklad sama sebe. Na balet začala chodiť len preto, aby to bolo pekné, keď bude niekomu rozbíjať ksicht. To je jedno. Fakt sme sa snažili. Afrodita skákala meter 50, že k naším deckám som taký nebol. No nebol... A potom sa stala tá nehoda. Lenže vtedy... nemala umrieť moja Columbína, ale..."

˶NFH."

˶Presne. Preto sa tam nedotrepali, žiadny tvoji neschopní bratia, ale Dark Boy aj s Narkózom. Columbina ho presvedčila..."

˶Neverím. Thanatosa nedokáže presvedčiť ani Zeus." 

˶Dobre. Nie, celkom. Ale, keď vyslovila jej meno, niečo sa stalo. Thanatos prikývol, River nechal tak a aj s bratom sa odpratal."

˶OK, takže teraz nám tuto Hádes povie kam ju Thanatos odvliekol a mi si pôjdeme pre ňu."

˶Ja to neviem."

˶Akože nevieš?"

˶Thanatos nie je môj podriadený. Patrí priamo pod Dia. A aj pri ňom dáva len: "Nie". Namiesto "áno", len prikývne, alebo tak divne pokrčí ramenami, čo znamená niečo neutrálne. Plus zazerá."

Hádes mal pravdu. V porovnaní s Thanatosom boli aj Olympské sochy plné citu. Vždy som ho oddelegoval na Marlowa. Dvaja "príjemní" si v celku rozumeli. Rozumej v bare si spoločne objednali drinky a mali pocit, ako skvele si pokecali. 

ZOMRI (Dokončené)Where stories live. Discover now