Zomri: Kapitola 2.

2K 115 54
                                    


Amélia

Ráno, ma namiesto pekelnej hudby, zobudil pekelný vreskot. Vreskot išiel z labáku. Tadá.  Áno, aj v Pekle máme labák. Vraj. Nechodím tam. Nie je tam bar. Ale tentoraz, som musel urobiť výnimku. Dal som tam odvliecť moju "pôvabnú", už mŕtvu asistentku. Nech z nej vytlčú niečo, na čo sa bude dať dívať. 

˶Amélia, prestaň ziapať na celé Peklo a nerob horor, kvôli blbému svetru. Odporne smrdel chaluhami. Hell-o! Vytiahol som ťa z mora."

Uglina, najväčšia vtierka z HR čo prežila, mi ukazovala vygooglenú fotku "dokonalej asistentky". Že, ˶Vaša Milosť pozrite sa, dokázali sme nemožné."

Bloody Hell. Keby som bol Amélia, ziapem tiež. Ugline som odtrhol hlavu a zvyšku dal 5 minút na úpravy. ˶Chcel som asistentku. Nie Geišu!" Amélia prestala ziapať a niekto mi podal dokonale namiešanú Margaritu. Devlish. Peklo je proste peklo. Dokonalý raj.

Opravená Amélia bola... ˶Otoč sa." Otočila hlavou. Zvážil som, že jej ju odtrhnem. ˶Celá sa otoč. Daj baletku. Catwalk. Proste hýb sa." Ukázal som jej ako. Zopakovala to s gráciou brontosaura. Moment. Pričaroval som jej nad hlavu svätožiaru. Pekelnú verziu aka to isté, v krvavo červenej. ˶To máš za to počmárané logo.  Ale... ˶Devlish. Svätožiara, alebo nie... Prečo si zrazu pekná? To som nechcel. Nemáš ma rozptyľovať. Máš mi asistovať. No nič. Poriešime neskôr. A neksichti sa tak. Ideme. Môžeš my vysvetliť, prečo si na ten dotazník nedala ani adresu, ani telefón? Čo si čakala, že za tebou pošlem, božieho posla?" 

˶Chcela som. Ale tá harpya, mi vytrhla z ruky pero aj papier."

˶Ako si vedela, že je to harpya?" Len prevrátila očami. ˶Inak rifle nosiť nemôžeš. Len cez víkend. Toto je moja "kancelária".  Na čo ti je hojdačka?"

˶Načo je tebe trón?" 

˶Vládnem. Mám trón."

˶Asistujem. Mám hojdačku. A dávam výpoveď."

˶To nemôžeš."

˶To môžem. Som v skúšobnej."

˶HR ti klamalo. Prečo si nenapísala, že si spáchala trestný čin?"

˶HR ti klamalo. Nenapísala som to preto, že sa to neráta."

˶Sa to sakramentsky ráta."

˶Čo plat?" Utešene zmenila tému. Ale, ok je to jej prvý deň, nebudem ju hneď mučiť.

˶Žiaden nedostaneš."

˶Ako to, že nie?"

˶Ti HR nepovedalo? Zavrtela hlavou. ˶Si mŕtva. Spáchala si hriech. To si ešte prejdeme. Takže patríš do pekla."

˶Tvoje HR je pekný bordel."

˶Keby to bol pekný bordel, tak sa nesťažujem. Lenže je to len bordel, takže..."

˶Tak ich pošli na training."

˶Ten dostali včera."

˶Tie krvavé fľaky na stenách?"

˶Máš niečo proti krvavým fľakom?" Zavrtela hlavou. Vyšli sme z pekelnej Korunnej sály a cez jaskynné galérie vstúpili hlbšie do zámku. Odkedy Giuseppe namontoval v jaskynných chodbách to bodové osvetlenie, vyzerali úchvatne. Jeho mi snáď, vlastne určite, samo nebo zoslalo. Čo spáchal? Neviem. V HR je fakt totálny bordel. Démoni, sa ho ešte ani nedotkli a už mal pre mňa plán renovácie osvetlenia hotoví. Stavil by som sa, že to čo dokázal on, nedokázali ani nebeskí svetlo-nosiči. Ale zas, tým nikto za živa mäso z tela netrhal. Inšpirácia je dôležitá. Múzy sú totiž strašne lenivé tvory a väčšinou sa len povaľujú, niekde v Hollywoode.  ˶Chodbou na pravo sa dostaneš k upírom, na ľavo sú démoni. Smerom hore harpye a spol. Škriatkovia, elfy, bludičky a podobné tvorstvo, sa väčšinou zdržuje v záhrade. Vlci aj vlkolaci v lese a sirény a morské panny, dolu v zátoke."

 ˶Nevyzerá to tu ako v pekle. Všade sú bary." Amélia si všetko prezerala, s doširoka otvorenými očami a pootvorenou pusou. Tak som ju potiahol za ruku a zvyšok cesty, ju v podstate vliekol za sebou.

˶A čo si čakala kotle?" Len pokrčila ramenami. ˶Moc ukecaná nie si."

˶ Za to ty,  si až moc." 

˶Nebuď drzá."

˶Prečo? Odtrhneš mi hlavu?" 

˶Úžasné, oslnivo som sa na ňu usmial. Už vieš, čo mám rád. Toto si daj na ruku." Podal som jej prsteň.

Zase prevrátila očami. ˶Na čo?"

˶Nemáš žiadne nadprirodzené schopnosti. Ten prsteň, ti ich nahradí."

˶Čo to dokáže?"

˶Skoro všetko. Stačí si priať. Tu je tvoja izba." Otvoril som jej dvere a gentlemansky, urobil gesto akože "nech sa páči".

˶Hm."

˶Čo zas?"

˶Vyzerá to tu ako... v bordeli."

˶Čo máš furt s tým bordelom? Už si v nejakom bola?" Pokrútila hlavou, že nie. ˶Tak netrep. Vidíme sa zajtra. Dovtedy môžeš s prsteňom trénovať. Pre mňa za mňa, si tu z toho urob aj kláštornú kuticu. A Amélia, blbosti typu "chcem ísť domov", sú len strata času. A volaj ma pane. Prípadne Vaša Milosť."

˶Ty mňa River. Prípadne... River. "

 Prevrátil som očami. ˶Ešte niečo?"

 ˶Hej. Zomri."

Negentlemansky som ju vsotil do spálne. No a čo, že pristála na dlážke. Bola už mŕtva, do zajtra bude ako nová.




ZOMRI (Dokončené)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang