Wanneer ik wakker wordt, voel ik me gebroken. Zowel geestelijk als lichamelijk ben ik behoorlijk uitgeput. Tot mijn verbazing hield Marcus het vannacht niet bij één climax. En ik maar denken dat hij spijt had.
Vaag herinner ik me hoe ik in zijn armen genesteld lag, terwijl hij me voorzichtig naar binnen droeg. Het voelde veilig, lekker. Het stukje film van daarna ben ik kwijt. Ik weet ook niet waarom. Waarschijnlijk ben ik weer in slaap gevallen. Vanaf het moment dat zijn naakte lichaam echter het mijne raakte, weet ik alles weer. Het genot, maar ook de pijn. Ik weet heus wel, dat ik niet het meisje van zijn dromen ben. Dat hij uiteindelijk niet bij mij zal blijven. Dit heeft niets te maken met het feit of ik een lekker wijf ben of niet, maar het is het gevoel dat hij overbrengt als hij me aankijkt. Het is moeilijk uit te leggen hoe ik dat bedoel. Zoals altijd alles bij mij, heeft ook dit met een onderbuik gevoel te maken.
Een diepe zucht verwarmt de huid van mijn schouder. Marcus slaapt nog. Voorzichtig draai ik me op mijn zij en pas dan heb ik in de gaten, dat ik door middel van een ijzeren ketting vast zit aan het bed. What the fuck!! Om mijn rechter pols zit een band met een slotje en daarmee ben ik verbonden aan de ketting. Hoe kan het nou dat ik dat niet gelijk in de gaten had?
"Marcus!!"
Met een schok komt Marcus overeind en kijkt enigszins schuldig naar de band om mijn pols. "Ja sorry daarvoor" stamelt hij nog half slaapdronken. "Godverdomme Marcus wat moet dit voorstellen?!!" Woedend kijk ik hem aan, niet eens realiserend dat hij misschien wel eens een of andere freak zou kunnen zijn. Zo goed ken ik hem natuurlijk helemaal niet.
Met zijn grote handen wrijft hij over zijn gezicht. Hij is overduidelijk nog niet helemaal wakker. "Ik moest wel Lisa" zegt hij zacht. Omdat zijn gezicht nog verscholen zit achter zijn kolen klauwen, kan ik maar moeizaam horen wat hij zegt. "Marcus maak me los!" Mijn stem slaat over van woede en machteloosheid. "Je kunt me toch gewoonweg niet zo laten zitten? Ik moet zo naar huis."
Terwijl ik gisteren bij Marcus in de auto zat had ik een berichtje naar huis gedaan dat ik onverhoopt naar Vicky mijn vriendin was gegaan omdat ze met spoed naar het ziekenhuis was overgebracht. Natuurlijk met het idee dat ik de dag erna wel weer thuis zou zijn. Een leugentje om bestwil, dacht ik toen nog.
Zonder me aan te kijken draait Marcus zich van me weg en stapt uit bed. Mijn hart slaat een paar slagen over als ik hem zijn heerlijk naakte billen aan zie spannen, wanneer hij zich bukt om zijn slip te pakken. Voor even heb ik de illusie, dat Marcus aan BDSM doet en me daarom aan het bed heeft vastgeketend. Hoe komt hij anders aan dit soort attributen? Ik heb ze niet in huis..... helaas denk ik met enige weemoed. Mijn partner houd niet eens van seks, laat staan van dit soort kapriolen.
"Ontbijtje?" Hij vraagt het alsof ik voor de gezelligheid zo zit en verbaast staar ik hem aan. "Ben je gek geworden of zo?" "Ik ga toch serieus niet mijn ontbijt hier nuttigen als ik vastgeketend zit aan een bed?" Alsof hij vermoeid is wat mijn persoon aangaat, zucht hij eens diep en antwoord "ik kom zo omhoog met een ontbijt voor ons beide. Dat eet je gewoon op en tijdens het eten zal ik je tekst en uitleg geven."
"Kan dat niet voor het ontbijt dan?" Vraag ik pinnig en kijk hem kwaad aan. "Lisa even niet nu alsjeblieft. Ik heb bijna geen oog dicht gedaan vanwege jou." Verbaast kijk ik hem na als hij de deur uit loopt, afvragend wat hij hier nou in vredesnaam mee bedoelt. Wilde hij eigenlijk geen seks met mij hebben dan? Het kwam er uit alsof ik hem tot seks gedwongen heb. Nou, dat is nou niet bepaald de herinnering die ik aan vannacht heb overgehouden.
Kreunend denk ik terug aan hoe hij over mij heen hing. Zijn tong gekmakend lekker, likkend over mijn klitje, terwijl zijn stijve tot ver achter in mijn keel verdween. Bloedgeil mocht ik eindelijk mijn handen strelend over zijn heerlijke kont laten gaan. Iets wat duizend maal beter voelde in realiteit, dan in mijn fantasie. Mijn nagels die in zijn huid verdwenen toen hij mijn sappen opzoog, zijn tong die dwingend en krachtig tussen mijn lipjes door gleed en Marcus, die mij het orgasme van mijn leven bezorgde.
JE LEEST
Op zoek naar Lisa
RomanceTevreden maar tevens verbouwereerd wordt ik wakker. Zijn hand ligt op mijn buik, zijn gezicht tegen mijn schouder. Hij ademt rustig. Hij slaapt nog. Mijn gedachten dwalen af naar gisteren. Pure lust. Geweldige seks. Maar het voelt nog steeds onwerke...