Hoofdstuk 8

1.3K 20 36
                                    

P.O.V. Lisa

Als de zon opkomt, wordt ik wakker van haar stralen op mijn naakte lichaam. Marcus is blijkbaar vergeten de gordijnen dicht te doen gisteravond, waardoor ik vroeger wakker wordt dan normaal. Als ik mij tevreden uit wil rekken, merk ik dat ik weer vast geketend zit aan het bed. De plaats naast me is leeg.

Marcus!! Marcus waar ben je?!

Ik wacht of ik een antwoord hoor, maar er volgt niets.

Doe niet zo flauw! Je laat me toch niet vastgeketend aan het bed zitten? Wat als ik naar toilet moet....?!!MARCUSSSSSS!!!!!!

Ondanks mijn smeekbede wordt nergens op gereageerd. Ik hoor zelfs geen gestommel onder in huis. Het zal toch niet zo zijn, dat Marcus is gaan werken? Dat hij daadwerkelijk het huis heeft verlaten zonder mij los te laten? Lichtelijk in paniek inmiddels, zoek ik naar mijn telefoon als ik me plots herinner dat ik deze gisteravond IN het nachtkastje heb gelegd inplaats van er bovenop. Joost mag weten waarom, maar ik ben blij dat ik het me nog herinner. Gelukkig is de ketting lang genoeg om me te bewegen, dus al snel heb ik het kleinood uit het kastje gevist.

Geen bericht what so ever van Marcus, dus ik klik op het groene telefoontje zodra zijn naam in de adressenbox verschijnt. Tot mijn frustratie hoor ik in de badkamer zijn telefoon over gaan.

Verdomme, klootzak!!

Wanneer ik zijn stem het antwoordapparaat in hoor spreken, druk ik h'm weg. Nou ja, dan maar wachten, bedenk ik me gefrustreerd. Ik leg mijn telefoon op het nachtkastje en ga, om ik weet niet welke reden, midden op het bed liggen. Met mijn hand omvat ik de ketting en trek er aan.

Wat had je dan gedacht? Spreek ik mezelf vermanend toe. Natuurlijk zit je vast. Ik heb me niet aan de afspraak gehouden gisteren, dus ...!!

Mijn gedachten dwalen af naar vannacht. Het gevoel om in Marcus zijn heerlijk gespierde armen te liggen herhaald zich. Het gevoel van zijn mooie lichaam tegen de mijne in bad, hoe hij diep in mij penetreerde toen hij mij op schoot nam... Een opgewonden tintelend gevoel verspreid zich over mijn lichaam. Het is alsof ik hem weer in mij voel glijden.

Met mijn ene hand geketend aan het bed, streelt mijn andere mijn borsten. Ferm draai ik mijn tepel tussen duim en wijsvinger. Hmmm lekker gevoel. Ik sluit mijn ogen en bedenk dat Marcus hier voor me staat. Zijn stijve, parmantig naar voren gericht. Klaar voor mij. Klaar om mijn natte kutje te vullen en te bevredigen.

Ik draai de ijzeren ketting een paar maal om mijn pols zodat deze strak staat, net alsof Marcus het zo bedoelt heeft. Mijn tong bevochtigd mijn lippen. Mijn mond voelt droog. Mijn hand streelt inmiddels mijn buik en daarna de zachte huid tussen mijn benen. In gedachten zie ik Marcus hoog boven mij uit toornen. Zijn penis net voor tegen mijn lipjes aangeduwd. Zacht hijgend druk ik mijn middelvinger tussen mijn schaamlippen door, om zoals verwacht, te verdwijnen in een geil soppend poesje.

Als mijn vinger drijfnat is, haal ik deze eruit en lik h'm af. De smaak van mijn eigen kutsap wind me toch altijd zo op!! Zodra er genoeg speeksel voor het sap in de plaats is gekomen, laat ik mijn hand weer afdwalen naar beneden en verdeel het vocht over mijn klitje.

Ohh!! Ohh ja, dit is echt lekker. Kreun ik tegen mezelf en verhoog het tempo een beetje, waarmee mijn vinger over de natte gevoelige huid streelt. Het speeksel zorgt voor een heerlijk geil glad gevoel.

Oh Marcus, neuk me alsjeblieft ... mijn stem klinkt sensueel en smekend. Ik weet dat hij mij niet kan horen, maar het idee dat, wind me vreselijk op. Om mijn fantasie kracht bij te zetten, spreid ik mijn benen verder uit elkaar en plaats mijn voeten op het dekbed. Inmiddels bevredigen drie vingers mijn poesje en ik krijg het warmer en warmer als ik plots iemand hoor kuchen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 05, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Op zoek naar LisaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu