Γιώργος P.O.V 💁🏻♀️❤
Νομίζω τα κύτταρα μου έχουν αρχίσει να παραμορφωνονται, από την υπερβολική έλλειψη αέρα σε συνδυασμό με το τρίψιμο της Δανάης στον καβαλο μου.
Αυτό θα το ερευνήσει η συγγραφέας σε λίγα χρονάκια με μικροσκόπιο κι έτσι. Χεχεχε. Life goal on point. Όχι να ερευνει τα κύτταρα μου, αλλά γενικά να ερευνει διαφορά με μηχανήματα και μικροσκοπια! Ραφαέλα ξεφεύγεις, γυρνα πίσω στην ιστορία που γραφεις με τον Γιώργο και τη Δανάη.
Παμεε!
Πιάνω τη Δανάη από τα μάγουλα και την απομακρυνω.
Δ: Δεν σου αρέσει;
Με κοιτάζει λυπημένα και βάζει τα χέρια της στον λαιμό μου.
Γ: Δεν είναι αυτό μωρό μου, απλώς είμαστε στο αμάξι. Είσαι μεθυσμένη και μου έχεις γεμίσει τον λαιμό πιπιλιες λες και έπαιζες με βεντουζες.
Φαίνεται να το σκέφτεται λίγο.
Δ: Σου πάνε όμως, να ξέρεις.
Χαχανιζει και με αγκαλιάζει τρυφερά αυτή τη φορά.
Διπολική Δανάη. Πριν ένα λεπτό ήθελε να με κατασπαράξει ενω μου μιλουσε για μελισσουλες και λουλουδάκια και τώρα απλά με αγκαλιάζει απαλά.
Δ: Γιωργοο
Γ: Ελαα
Δ: Άμα κάνουμε τριο και εσυ έχεις προφυλακτικό γεύση μπανάνα και ο άλλος γεύση φράουλα, θα έχουμε φρουτοσαλατα;
Ντουβ. Νομίζω με χάνετε. Ποιος είπε να αφήσουμε τη Δανάη να πιεί; ΠΟΙΟΣ ΑΦΗΣΕ ΤΗ ΔΑΝΆΗ ΝΑ ΠΙΕΙ!;
Έχω την εντύπωση πως έχει κάπου στο δωμάτιό της κρυμμένη μια βότκα και φοβάμαι πως αυτό δεν θα καταλήξει καθόλου καλά.
Γ: Πρώτον, δεν νομίζω να λειτουργεί έτσι. Δεύτερον, δεν θα κάνουμε τριο Δανάη...
Δ: Μα γιατί;
Πετάγεται και με κοιτάει με μάτια γεμάτα χαρά.
Δ: Έχω διαβάσει πως είναι πολύ αναζωογονητικό για μια σχέση!
Γ: Δεν θα κάνουμε...
Δ: Θέλεις να έχουμε μια μίζερη σχέση; Θέλεις να με βαρεθείς; Ιιιι! Με έχεις βαρεθεί ηδη; Αυτό είναι, έτσι δεν είναι;
Ας μου δώσει κάποιος ακόμη λίγη δύναμη... Είπαμε κι εγώ άνθρωπος είμαι, αλλά όλο αυτό μου είναι πολύ δύσκολο να το χειριστώ.
Αναρωτιέμαι τι έκανε όταν πήγαινε σε πάρτι πριν την γνωρίσω.
"Εεεε Μαρίνα άμα φουσκωσουμε τα προφυλακτικά με νερό και παίξουμε μπουγέλο, θα λέγετε condom war ή Τρέξε να σωθείς από τα προφυλακτικά νεροβομβες; "
Όχι. Δεν θέλω να το σκέφτομαι άλλο. Θα έχω σοβαρά προβλήματα μετά. Εφιάλτες και ψυχολογικά.
Γ: Όχι δεν είναι αυτό.
Δ: Τότε γιατί δεν θέλεις;
Γ: Γιατί σε θέλω μόνο δικιά μου. Δεν θέλω να σε μοιραστώ με κανέναν. Και έτσι και σε ακουμπήσει κάνεις άλλος, να μου έχεις έτοιμη πλαστή ταυτότητα γιατί θα με κυνηγάνε για φόνο!
Ένα χαμόγελο απλώνεται σιγά σιγά στα χείλη της.
Δ: Γιώργοο
Γ: Τιιι
Δ: Σ'αγαπώ πάρα πολύ!
Εεεε τώρα πώς γίνεται να της αντισταθώ! Όχι πείτε μου!
Γ: Κι εγώ σ'αγαπώ μωράκι μου!
Μου δίνει ένα πεταχτο φιλί και κατεβαίνει από πάνω μου.
Κάθεται στην θέση του συνοδηγού και βάζει τη ζώνη της σαν να ετοιμάζετε για ένα πολύωρο ταξίδι χωρίς προορισμό.
Γ: Τι έγινε, ηρεμησες;
Δ: Όχι, απλώς περιμένω να πάμε σπίτι να κάνουμε σεξ, γιατί πιάστηκα στο κάθισμα τόση ώρα...
Τι λέγαμε πριν για το αλκοόλ;
Αλκοόλ+ Δανάη = Ουρανια τόξα που καταλήγουν σε τσουβάλια με σοκολατάκια ιον αμυγδάλου.
^~^~^~^~^
Hey❤Ναι εγώ είμαι. Χθες λοιπόν είπα στον εαυτό μου: Ραφαέλα συνελθε λίγο και συγκεντρώσου.
Και βγήκε αυτό το κεφ. Δεν είναι μεγάλο, αλλά είναι κάτι.
Επίσης, πρέπει να ευχαριστώ και τις κολλητές μου που χθες στις 1 το πρωί τους έστειλα μήνυμα και μου μιλούσαν μέχρι τις 3 και 💓
Σας αγαπώ πολύ πολύ 😍
Ακομη!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ❤
Πώς περνάτε τις διακοπές σας; Ελπίζω να ξεκουραζεστε και να έχετε όμορφες στιγμές 😍
Τώρα θα πάω να κάνω μπάνιο και να φτιάξω το μαλλί για να παω για καφεε.
Αααα άσχετο αλλά! ΕΚΑΝΑ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ 😂
Δεν βγήκαν όπως περίμενα, αλλά anyways
Με έπιασε πολυλογία. Και πρέπει να πηγαίνω.
Τα λεμε🔥
Take care ❤
YOU ARE READING
Streaks?
Teen Fiction"Τώρα γιατί το έκανες αυτό;" "Γιατί μόνο εγώ θα βλέπω τις sexy φώτο σου και το tattoo σου! Και κάποια στιγμή θα πηδιόμαστε όντως όπως έλεγα και στον σερβιτορούλη" Το τελευταίο το ψυθιρίζει στο αυτί μου και μου δαγκώνει τον λοβό. Ανατριχιάζω ολόκληρη...