Chapter 87🔥

9.4K 519 135
                                    

Γ: Αυτό το σουτιεν είναι καινούριο; Δεν σε έχω ξαναδεί με αυτό.

Δ: Αα ναι μου το πήρε η Ηλέκτρα.

Γ: Ωραία δωρα κάνετε μεταξύ σας...

Δ: Άσε εγώ της πήρα ένα στρ-
ΜΑ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ;

Γ: Σωστά! Συνεχίζουμε λοιπόν!

Χαϊδεύει απαλά την κοιλιά μου και γλείφει από πάνω τη μερέντα.

Γ: Τώρα έχει πιο ωραία γεύση!

Δ: Γιώργο χαχαχαχαχα ΓΑΡΓΑΛΙΕΜΑΙ

Γ: Λίγο ακόμη εχειι

Χαμογελάω και δαγκώνω τα χείλη μου όσο μου "σκουπίζει" τη μερέντα.

Όταν τελειώσει, σηκώνεται και μου δίνει ένα φιλί στα χείλη. Και μετά άλλο ένα. Και ακόμα ένα.

Με κοιτάζει στα μάτια και του χαϊδεύω στοργικά το πρόσωπο.

Χτενιζω λίγο τα μαλλιά του με τα δάχτυλά μου και μετά τον τραβάω πάνω μου όσο πιο πολύ μπορώ φιλώντας τον παθιασμένα, σχεδόν αχόρταγα.

Γλείφω τα χείλη του και ανοίγει το στομα του περισσότερο για να βάλω τη γλώσσα μου πάνω στη δική μου.

Οι κινήσεις του ξαφνικά γίνονται πιο άγριες και με σηκώνει έτσι ώστε να έχω τα πόδια μου ακουμπισμένα στα γόνατα γύρω απο τα δικά του.

Βάζει τα χέρια του στους γοφούς μου και με σηκώνει λίγο περισσότερο.

Περνάω τα δικα μου χέρια στον λαιμό του και εκείνος βρίσκει την ευκαιρία να τα βάλει αυτή τη φορά μέσα από το κολάν μου και να με χουφτωσει.

Δαγκώνω το κάτω χείλος του και το τραβάω...Είμαι σίγουρη πως θα μείνει ένα μικρό σημάδι από τη δύναμη που έβαλα.

Βγάζει τα χέρια του από το κολάν μου και τα γλιστράει απαλά προς το κουμπωμα του σουτιέν μου.

Χαμογελάει μέσα στο φιλί μας και με παρακινεί κι εμένα να χαμογελάσω. Ξεκουμπωνει το σουτιεν και σιγά σιγά κατεβάζει τις τιράντες αφήνοντας το να πέσει και ύστερα το αφήνει όσο πιο μακριά μας γίνεται πάνω στο κρεβάτι.

Με χαϊδεύει απαλά στον θώρακα και έπειτα στο στήθος.

Από τη μεριά μου, γδερνω πολύ απαλα με τα νύχια μου τη γυμνή του πλάτη και όταν τα βλέμματά μας συναντιούνται μας γυρίζει με σκοπό να βρίσκεται εκείνος από πάνω μου.

Φιλάει το στήθος μου και με υγρά φιλιά προσπαθεί να με κάνει να ανατριχιασω, κάτι που φυσικά, καταφέρνει.

Streaks?Where stories live. Discover now