EPİSODE 0.4

14.8K 833 246
                                    


Elimde telefon öylece bekliyordum, kazanırım diye düşündüğüm bir iddiaya girmiş sonucunda da bir erkeği öpmek zorunda kalmıştım.

Kimimbilmem: Soyunma odasındayım hemen gel

Korelımıdeğılturk: Ama yüzünü görücem?

Kimimbilmem: Sen gel
(Görüldü)

Telefonu cebime atıp en alt kata indim. Burada ki soyunma odaları kullanılmazdı çünkü beden eğilimi öğretmenimiz yoktu, şaşırdınız mı? Dersler boş oluyordu, bence problem yoktu. İnince içeri girmeden kapıdaki notu gördüm.

"Selam korelim kulptaki kırmızı bandı tak, tak ki beni görme sana güveniyorum 💙"

Notu okudum fakat pekte takmadım onu görmem gerekiyordu, gerekiyordu ki bu sıçtığımın oyunu bitsin. İçeriye pat diye girdim fakat içerisi kaplaranlıktı kapı arkamdan çat diye kapandı ve birisi arkadan gözlerimi kapatı. Diğerinide belime sardı zaten belim inceydi. Hissetiğim kadar yapılı olan vücudu arasında küçücük kalmıştım. Cidden, garipti.

Yüzünü boynuma gömdü ve konuştu "Sana güvenmemeliydim korelim güvenimi kırdın iyiki saklanmışım değil mi?" Konuşurken dudakları boynuma değiyordu. kıkırdadı "Kungiii sen beni aptal mı sandın? O bez parçasını takmayacağını bilecek kadar tanıyorum seni" daha sonra olan şeyler, çok hızlı gelişti kafamı arkaya çekip dudaklarını benimkilerle birleştirdi.

Kıtlıktan çıkmış gibi emiyordu dudaklarımı, dudaklarım, dolgun olduğu için kolay geliyordu. O öpüyor ben hiçbir şey yapamıyordum. BEN NE YAPIYORDUM? Benim bir sevgilim vardı ve onu şu an aldatıyordum, HEMDE BİR ERKEKLE kendimden tiksiniyordum. Benden ayrıldı ve odadan hızlıca çıktı, onun çıktığını anlayınca ne ara kapadığımı bilmediğim gözlerimi açtım.

Yüzüm kızarmıştı elim isteksizce dudaklarıma gitti dudağım çok hafif yukarı kıvrıldı. Bir anda sertçe sildim dudaklarımı ben...ben zevk almış olamazdım...değil mi?

Kendimden iğreniyorum

🇹🇷🇹🇷 🇰🇷🇰🇷

Biraz kaos ve drama ne dersiniz?
Şu kunginin hasanamı ne sevgilisi var ya ayırak mı onları ya

-ipek

Koreli (BxB) /Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin