EPİSODE 0.8

14K 652 429
                                    


Korelımıdeğılturk:

Korelımıdeğılturk:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10.292 Beğenme 98 Yorum

Utanıyorum 🙈 saklayın beni 🐼🐼

~~~~~~~~~~~~

Kimimbilmem: SENİ HAM YAPARIM ÇOCUK 😍

Korelımıdeğılturk: Susarmısın hall utanıyorum

Kimimbilmem: Çok mu yakışıklıyım?

Korelımıdeğılturk: Evet, ama beni etkileyemedin

Kimimbilmem: Kafanı kaldır
(Görüldü)

~~~~~~~~~~~~

Kafamı telefondan kaldırınca karşımda çağları gördüm. Kanlı canlı bekliyordu
"Selam korelim naber?" Gülümsedi. Ama var ya bu gülümsemeyse diğerlerinki neydi? "Şe-şey se-sen ça-çağlar mısın???" , "ya sen utandın mı?" yüzüme yaklaştı arka bahçedeydik ve, bana burda her şeyi yapabilirdi. Yanıma oturdu ona anlamsızca bakarken.

Bir anda beni kucağına aldı.

ŞU AN ÇAĞLARIN KUCAĞINDA OTURUYORUM

"Ne-ne yapıyorsun?" Yüzünü yüzüme yaklaştırdı eli hiç gitmemesi gereken yerde yani kalçalarımdaydı "İki aydır seni bu pozisyonda hayal ediyorum aslında kim olduğumu söylemeyecektim ama o öpücükten sonra beni azdırdın kungi, biliyorsun bende yalan yok. O beyaz tenini mosmor yapmak istiyorum, dokunamadığım o tenini öpücüklerimle paran parça yapmak istiyorum ve...."

sertliğimi sıktı "bu küçükle saatlerce oynamak istiyorum..." elimi alıp sertliğinin üzerinde gezdirdi

"bu yavru kuşu mağarana sokucağım günü..." dudaklarını dudaklarıma sürttü "iple çekiyorum"

Kötü günlerimdeydim yokluk çekiyordum yoksa benimkinin kalkmasının başka bir açıklaması olamazdı. "sende istiyorsun benle olmak sende istiyorsun o küçüğü ağzıma almamı sende benim kaplanı içinde istiyorsun yoksaa..." (ben nasıl bi cümle yazdım amk ekkekekwwk)
Kalçamı tutup beni kendine sürttü "çoktan üstümden kalkmıştın" piç gibi gülüp bana baktı ve dudaklarıma yapıştı sertçe öpüyordu, baya sert. Birden onu itip kucağından kalktım. Son kez ona bakıp bahçeden çıktım.

Neden kalbim böyle delicesine çarpıyordu inanın bilmiyorum.

Ondan....hoşlanıyor olamazdım

Değil mi?

🇹🇷🇹🇷 🇰🇷🇰🇷

'Seni seviyorum' cümlesini hakkedenlere söyleyin

-ipek

Koreli (BxB) /Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin