"Baban bir haftalığına onun yanına gitmeni istiyor, biliyorsun o ölüyor. Kanser, biz babanla yollarımızı ayırmak istesekte halla arkadaşız ve sen onunda oğlusun. Onun için 1 haftalığına yanına gitsen?"
Karşımda bana neredeyse yalvaran anneme bakıyordum, babam kanserdi ölecekti koredeydi ve beni görmek istediğini söylemişti.
O annemi aldatan pistik herif birde yüzsüz gibi yanına gitmemi mi istiyordu? Annem gerçekten bir melekti.
Yaşlansada halla genç görünen kadına baktım, hayatımın 4de 2si olan kadına baktım ve gülümsedim, "tamam annecim ama gidersem 2 hafta kalırım, biliyosun arkadaşlarım var"
Gülümseyerek bana baktı, "ben kabul edeceğini biliyordum onun için yarına bilet aldım, yarın öğle 5 te uçağın var" gülümseyerek ona baktım, "iyi hazırlaniyim bari" yanağından öpüp odama gittim.
Büyük kırmızı bavulumu alıp içini açıp eşyalarımı yerleştirmeye başladım.
.....Son çorabın tekini koyup çantayı kapadım ve kenara attım. Tam içeri gidecekken telefonum gözüme çarptı.
Çağlara söylemeliydim, daha sevgili olalı 1 hafta olmuştu ama ben onu unutacaktım. Onu seviyordum, bırakmak istemiyordum, her dakka yanımda olsun istiyordum, kimseyle paylaşmak istemiyordum ama, bilmiyorum sanırım bipolarım.
Her dakka aklımda olmayı başaramıyordu, umuyorum onuda başarırdı, telefondan Çağların numarasına tıklayıp WhatsApp'a giriş yaptım.
Korelim: Aşkım, sana önemli bir şey söylemeliyim
Mavişey: He söyle birtanem
Korelim: Ben yarın koreye gidiyorum
Mavişey: Babana benimde sağlık siyatlerimi ilet
Korelim: Ama sen nasıl?
Mavişey: Unuttun mu sevgilim ben zenginim ve paranın alamayacağı/öğrenemeyeceği şey yok bok gibi para var.
Korelim: Of ya biz senle daha, bana neden sormadın giderken kavgası yapacaktık
Mavişey: Onu bunu boş ver ben yarın seni 5 te bırakırım hava alanına
Korelim: Cidden sikicem ama he nerden biliyorsun bu kadar şeyi?
Mavişey: Senin gibi bi akide şekerine bunu demek yakışıyo mu?
Korelim: Akide şekeri ne?
Mavişey: Boş ver aşkım takma kafana
Korelim: Tamam ben şimdi yemek yiğcem hadi görüşürüz
Mavişey: Bu arada bavuluna kırmızı boxsırını koymayı unuttun
Korelim: .....
Mavişey: Korkma aşkım hadi git yemek ye
🇹🇷🇹🇷🇰🇷🇰🇷
REKLAMLAR
YENİ KİTABIM
SARILSANA SALAK! DİYE YANİ İSMİ ÖYLE KONUSU AŞIRI TATLI Bİ BAKIN DERİM.
KISACASI PROFİLİME GİRİP BÜTÜN KİTAPLARIMA BAKIN SEVİNİRİM YANİİİ WLWLWLWLWLW
Artık ilham kaynağım kurudu bunuda gece üçte bi an aklıma esti diye yazdım, hoş ama boş bi bölüm.
-İpek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koreli (BxB) /Tamamlandı/
Historia CortaKimimbilmem: O beyaz tenini kıpkırmızı yapıcağım günü bekliyorum Argo ve cinsellik içermektedir rahatsız olacaksanız okumayın Homofobiklere yasak /