EPİSODE 0.9

13.3K 540 573
                                    


Korelımıdeğılturk:

Korelımıdeğılturk:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3.347 Beğenme 103 Yorum

🇰🇷:ㅜ칻ㅋ니ㅡ ㄴ둬 ㅅㅁㄴ뮴 ㄴㄷㅊㄷ치ㅜ ❤️🙈

🇹🇷:Özledim seni yaşama sebebim ❤️🙈 @wahawahalaa

@wahawahala:ㅑ칻이ㅠ ㅍㄷ ㄴ둬 ㅅ머ㅕㄴ녀ㅓㅏㅕ 😉
(özledim be seni yakışıklı)

Korelımıdeğılturk yanıtladı:ㄴ둬 ㄴㄷ피샤교ㅠ 😘 (seni seviyorum 😘)

~~~~~~~~~~~~

Bir mesaj isteğiniz var.!

Çağlaristr: Üzüyorsun beni öyle önünden gelip geçene seni seviyorum diyerek

İzin:   ver   verme

Korelımıdeğılturk: Ne yapıyorum ki ben? Sen benim hiç bir şeyimsin onun için karışamazsın

Çağlaristr: Peki...arkadaş olabilir miyiz?

Korelımıdeğılturk: Şey....Sürekli beni sevdiğini dile getirmeyeceksen olabilir

Çağlaristr: Tamam söz veriyorum

Çağlaristr: Nerdesin peki?

Korelımıdeğılturk: Doğukan la kafeteryada oturuyoruz

Çağlaristr: Tamam geliyorum yanınıza

~~~~~~~~~~~~

Telefonu masaya koydum "Çağlar mı?" Doğukanın sorduğu soruya kafa salladım. Çağları ona anlatmıştım utana sıkıla başta anonim olduğu için çok kızmıştı sonra diğerlerini bahçedeki olayı anlatınca bizi 'shipledi'. Birisi atlayarak masaya oturdu baktığımda bu kişi tabikide Çağlardı. "Selam gençler nabersiniz? Bi arkadaşım daha gelecek umarım sıkıntı olmaz Kungi" dedi. bende anlamazlıkla kafa salladım, kısa süre sonra kısa boylu minyon tipli sarışın bir çocuk geldi  ve etrafı kontrol etti daha sonra

ÇAĞLARI YANAĞINDAN ÖPTÜ

'Noluyoz amk' diyesim geldi bir an. üzüldüm bile ağlayacak duruma geldim gözlerim dolmuştu bunu Doğukan farketti sanırım "biz kungi ile kahve alalım siz oturun, kungi gel kanka" omzumdan tutup beni sıranın oraya götürdü "iyi misin üzüldün mü? Sen çağlara aşık olmuş olamazsın değil mi?" Koşarak kafeteryadan çıktım.

Doğukan arkamdan sesleniyordu Ama şu an nedenini bilmeden ağlıyordum arka bahçeye gittim, aklıma gelen anıyla hınzırca sırıttım. Burda ben onun kucağında oturmuştum ama o çocuk onu öpmüştü, tekrar gözlerim dolarken banka oturdum. Hırkamın şapkasını kafama takıp ayaklarımı karnıma çekip iç çeke çeke ağlamaya başladım. Birisi bahçeye girdi. ama göz yaşlarımı durduramadım. O kişi bana doğru geliyordu, geldi ve yanıma oturdu kolarını belime doladı. Tanıdık kokusundan o kişinin çağlar olduğunu anladım "Neden ağlıyorsun" Ağlama sebebim hiç kabul etmesem de onu kıskanmamdı ve söylemem ona çıkışmam ona kızmam gerekiyordu. Ayağa kalkıp ona döndüm ve çok yüksek olmasada bağırmaya başladım. "NEDEN NEDEN BİLİYORMUSUN? SANA AŞIĞIM VE SEN YANIMA ARKADAŞ SIFATIYLA GELİP BİRDE SÜRTÜĞÜNÜ YANINDA GETİRİYORSUN" 'getiriyorsun' diyerek göğsünü yumruklamaya başladım ayağa kalktığı için aramızda çok fark vardı, bu çok sinir bozucu. Bir kere o çok uzun ben kısa falan değilim.

Amına koyayım şu durumda takıldığım şeye bak. Ben hala göğsünü deli gibi yumruklarken ince bileklerimden tuttu ve dudaklarıma yapıştı. Beklemeden karşılık verdim deli gibi öpüşüyorduk hem ağlıyor hem öpüşüyordum. En son beni öptüğü günden beri istemsizce onu öpmek isterken buluyordum kendimi. Nefes almak için yavaşça benden ayrılınca ben ona yapıştım, ağlamam dinmişti öpüşme alevlenmeden benden ayrıldı, bende tekrar öpmedim. Gözlerim şişmiş kızarmıştı dudaklarımın da gözlerimden kalır yanı yoktu. Elerim dizimde derin ve sesli nefesler alıyordum. Ona baktım "kimdi o, sarı kaltak" gelip bana sarıldı ve kulağıma fısıldadı. "Kardeşim, berat" ŞU AN ÇOK UTANIYORUM. Aşık olduğum çocuğun kardeşi olup olmadığını bile bilmiyordum. Kısılan sesimle konuştum "çok utanıyorum ben...ben sana ne ara bu kadar aşık oldum be" aramızda fazla bir fark yoktu ama o bana kıyasla daha yapılıydı, çömezim amına koyayım. Kafamı göğsüne bastırdı "olsun yaşama sebebim olsun" gülümseyip kafamı göğsüne gömdüm.

Huzura bir adım atmıştık galiba.

Şey huzur bana asla yaramadı, "Üzgünüm çağlar, ama ben sana aşık değilim" (bu çocuk neden mal amk) onu göğsünden ittim. Arka bahçeden çıkarken duyduğum tek şey şuydu

"Seni bırakmiycam, bırakamiycam korelim. Sen benimsin"

Arkamı dönüp sırıttım.

"Bırak diyen olmadı zaten, mavi şey" (az önce ne diyodu şimdi ne diyo valla dalıcam)

🇹🇷🇹🇷 🇰🇷🇰🇷

💓💓AYYY FEELLSSSS💓💓

Günceleme: öylesine yazdığım bir kitabın 17K olması edkwkxkekk

-ipek

Koreli (BxB) /Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin