- FİNAL -

9.2K 355 298
                                    


-2 ay sonra

-442 numaralı kore uçağı için son çağrı- uçağımın son anons edilişiyle yerimden kalktım, ve güvenliği geçtim bavula gerek yoktu, sonuçta onun yanına ölmeye gitmiyormuydum?

Kim kungi-ca andly sevdiğim adam, babası olacak o sikik herifin yanına giderken düşen uçakta hayatını kaybetmişti. Çok şanslıyım öyle değil mi? O yokken şansı ne yapsınlar.

......"Geldim sevgilim daha otele bile gitmedim, hemen yanına geldim. Seni seni- AH GERİZEKALI SENSİZLİK ÇOK ZOR APTAL NEDEN GİTTİN Kİ?.....seni çok özledim, çok özledik ben herşeyi bildiğim gibi o uçağın düşeceğini bilemedim. Özür dilerim sana seni yaşatamadığım için özür dilerim, biliyor musun Doğukan ve Berat sevgili oldu ve mutlular. Annen o....buraya gelemedi çünkü artık ah..ayakları felç oldu yürüyemiyor ama söz onu sana getiricem.....belki bende yanına gelirim bu akşam bilmiyorum yapabilirmiyim sence?"

Kafamı kurumaya yüz tutmuş toprağa dayadım ve sanki ona dokunurmuş gibi toprağı sıktım.

"Hani dedin ya bana neden biz hiç sevişmiyoruz diye? Ben senin temiz bedenini kendi pisliklerimle kirletemezdim, seni mutlu etmek istiyordum evet ama o şekilde mutlu olmazdın sen biliyorum, sen...cinselikten nefret edersin....bizim senle hiç düzgün bir ilişkimiz olmadı biliyorum ama birbirimizi hep severdik halla seviyoruz....umarım seviyoruzdur sevgilim" yerimden kalktım ve mezarlıktan çıktım.

Etraf onun gibi kokuyordu huzur.....küvete girdim ve elimdeki soğuk metale baktım bu kurtuluştu umarım....sol elime aldığım jilete baktım ve geriye doğru saydım....

3.........ölümün tek basamaklı sayısı

2......onun en sevdiği rakam

1.....kurtuluşum

VE KESİLİR....

Koreli (BxB) /Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin