Bir önceki bölümde tekrar tekrar okuyup sadistçe gülüyorum, yaşasın kötülük 😈😈 yb :~>
🇹🇷🇰🇷
Korelımıdeğılturk: Şey, dün ettiğimiz kavga çok saçmaydı
Çağlaristr: Numaranı ver
Korelımıdeğılturk: Şey, tamam. 0539...
*WhatsApp konuşması*
0532..:Ben senin gibi yüsüzünü görmedim. İlk önce bilip bilmeden kardeşime orospu diyorsun sonra gelip özür diliyorsun
Korelim: Onun orospu olduğunu 3 gün önce sen söylemiştin, barda hatırlarsan.
Mavişey: Götünden element uydurma
*3 gün önce Kunginin bahsettiği zaman dilimi*
Barın önünde dikildim, Çağlar beni aramıştı anlaşılan sarhoştu, onla uğraşmak istemiyordum. Hemde hiç, ama bir yanım meraktan ölüyordu. İçeri geçtim, yüksek lobilerde oturup karşısındaki kadınla kahkahalarla gülen adama baktım. Ah ne ironi ama beni buraya çağırıp birde gözümün önünde sürtüğü ile cilveleşiyordu. Yanlarına çıktım boğazımı temizledim, Çağlar bana bakıp yanındaki kadına kaş göz hareketleriyle gitmesini söyledi. kadın çağların yanağından makas alıp kalktı. Çağlara ters ters baktım, "Eeee madem küçük sürtüğün var beni neden çağırdın?" Bana bakıp bacağımdan tutup kucağına çekti "Benim tek bir sürtüğüm var, oda sensin" buna sevineyim mi üzüleyim mi bilmiyorum? Bir derdi vardı ve bana söylemiyordu. Kafamdaki tilkilerin fesat bir planı vardı. Sırnaş, koklaş, öp = Cevabı al.
Kendimi ona sürttüm, masumuyum? Evet, büyük ihtimal bunu hatırlayınca benle dalga geçecekti fakat öğrenmem gerekiyordu. Boğukça inledi
"na-napıyorsun?" , "Bak aşkııım ne oldu anlatsana?" Tekrar inledi, fazlamı sert sürtündüm acaba
"Be-berat" , "Ne oldu berata" , "Se-sevgilisi geçmişini öğrenmiş ona tokat atmış orospu diyip gitmiş" kafam karışmıştı Berat küçük bir şeydi pat desen korkacak derecede bi insandı. Gözünden bir damla düştü "Ben kardeşimi bulmadan önce orospuluk yapıyordu. Ben onu bulunca işi bıraktı ama geçmişi onu bırakmadı. Eskiden yattığı bir adam bunların peşine takılmış çocukla saçma salak konuşmuş oda hıncını berattan çıkarmış" hayretle ona bakıyordum. Ne yani kankamın hoşlandığı çocuk orospumuydu? Şansına tüküreyim Doğukan. "Tamam sen bunları düşünme şimdi. gel seni eve bırakalım fazla sarhoşsun."Kafa salladı "Eee kalk" kucağında oturduğumu fark edince alel acele kalkıp toplanmasını bekledim kalkıp hızla önden yürümeye başladım oda arkamdan geliyordu. Sonunda yanıma yetişti yavaşça elimi tuttu bir şey diyemedim, sarhoştu düşmemesi için bir nevi yardımdı, bende elini tuttum. Evi olduğunu düşündüğüm mekana varınca onu içeri yolladım. Apartmana giderken arkasını dönüp bana son kes bir cümle söyledi 'seni seviyorum' daha sonra içeri girdi. Düşündüm. Çok. Eve gitmek istemiyorum. Bana kaç kere daha beni sevdiğini söyleyecekti ve ben reddedecektim?
Hmm....kısa sürecek sanırım.
*Şimdiki zaman dilimi WhatsApp konuşması*
Mavişey: O şimdi pişman. ağladı omzumda 'pişmanım' diye o zaman yakıp yıkmak istedim bu dünyayı. onu üzen insanları, onun çaresizliğinden yararlanıp ona dokunan insanları ve daha fazlası, Doğukanı
Korelim: Ne yapmış Doğukan ona?
Mavişey: Ne olup bittiğini arkadaşına sor. O daha iyi bilir.
/////
Çağlar: Ben senide planını da sikiyim, göt kafalı senle birlik olan beynimi sikim
Doğukan: Ne oldu lan ne yaptım gene?
Çağlar: Daha ne yapacaksın kardeşimin hayatını siktin
Doğukan: Bak olan olaylar ikimizin arasında, bunu ben Beratla düzeltmeye çalışıyorum zaten
Doğukan: Yani yardımı mı istemiyorsun?
Çağlar: Aynen öyle aptal şey. Gözüme gözükme
Doğukan: İyi, düğünüme çağırmam kardeşinin mürvetini göremezsin
Çağlar: Ne diyon la değişik
Doğukan: Yakında anlarsın enişte
Çağlar: Yaw he he
🇹🇷🇹🇷🇰🇷🇰🇷
Kim geldi gine amına koyayım. İçtiğim bira şişesini kenara atıp kapıya doğru ilerledim. Ve açtım kungi, anlamsızca bana bakıyordu. Ama çok tatlıydı. Kızamıyordum işte başaramıyordum olmuyordu. Ellerimi 2-3 gün önce koyu maviye boyadığım saçlarıma atıp karıştırdım, kenara çekildim.
İçeri girdi daha sonrada salona, "Bak aramızın kötü olmasını istemiyorum, bu yanlıştı ben hatalıyım. Aramız bozulsun istemiyorum" dediği şeylerle kaşlarım havaya kalktı "Bir şey sorucam sen beni seviyor musun? yoksa Sevmiyor musun?" Yanıma yaklaştı kafasını eydi ve fısıldadı. "Büyük ihtimal bunu bana hatırlatıp dalga geçeceksin ama açtığım yaraları kapamak istiyorum" ben cevap vermeden. Beni öptü. KUNGİ. BENİ ÖPTÜ. ÖPTÜ. KUNGİ. BENİ.
Gene mi rüya görüyorum? Öptü ve geri çekildi sonra kafasını göğsüme gömdü utanıyordu çok utanıyordu ama çok tatlıydı, yerim ben bunu "Utanıyorum ben...ben seni seviyorum pişmanım senin yokluğun ağır basıyor" kolarımı beline sardım. "Geç geldin erken gitmeyeceksin"Bırakmiycam. Bırakamam.
🇹🇷🇹🇷 🇰🇷🇰🇷
Ehu ehi En uzun bölüm bu oldu aferin bana dkdkdddkkd
Elimdeki tüm stok bölümler bitti 👏🏻👏🏻👏🏻Gelecekten not: ipek bak, bu ilk gay kitabındı anlıyorum seni ama şu gerizekalı emojileri KUL-LAN-MA
-ipek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koreli (BxB) /Tamamlandı/
Short StoryKimimbilmem: O beyaz tenini kıpkırmızı yapıcağım günü bekliyorum Argo ve cinsellik içermektedir rahatsız olacaksanız okumayın Homofobiklere yasak /