יש אנשים שלא יאמינו בזה בחיים ויש אנשים שזה הגורל שלהם לשמור על העולם!
___________________
אני עומדת על צוק גבוה שממנו אני רואה את כל האי.
האי יפה, הכל ירוק וחיי ממש כמו בסרטים יש מפלים, אגמים, ונחלים. כל המים נקיים והחיות משוחררות חיות בשלום עם האנשים שגרים באי, ממש כאילו זה אי קסום.
אני מסתכלת מהצוק על כל האי היפה, ואל העם שמתחת לצוק שמסתכל בהתרגשות על השליטה שלהם שעמדה לידי, כל האנשים על האי הזה חושבים שאני יהיה השליטה שלהם, שזה היעוד שלי, ושאנחנו צריכים להציל את העולם. ניראה לי שהם משוגעים...
אני מעבירה את מבטי מהעם אל השליטה שלהם ג׳יזל, היא התקרבה אלי, והביטה בי מבט ארוך ומלא אושר, ואז הסתכלה על העם "היום הוא יום מיוחד. יש בעולם שמונה מליארד אנשים ורק בן אדם אחד מתוך מליון אנשים הוא עם מהדם שלנו. דם מיוחד. דם שנוצר להביא רק טוב לעולם, להגן ולהציל אותו וכל מי שנולד עם הדם שלנו לא יודע איזה דם מיוחד יש לו. זה דם ששום מבחנה ושום מיקרוסקופ לא יבחין בשוני שלו. אבל רק אנחנו רק השבט שלנו יכול להבחין.
וכעת אני אסביר על מהלך הטקס למי שלא יודע" היא אמרה כשמבטה נפל עלי ואחרי מספר שניות היא עבירה אותו אל האבן המסורטית שהייתה לידי. היא הייתה בצבע מיוחד כזה שבחיים לא ראיתי, בגוונים ירווקים וכחולים, כמו גוון של טורקיז. הוא היה על אבן אפורה שהחזיקה אותה. "כל פעם שילד עם הדם שלנו נולד בעולם נוצרת טבעת במיוחד בשבילו, הטבעת הזאת מביאה לילד הזה כוחות שאמורים לעזור לו להציל ולהגן על העולם, והטבעת הזאת מתאימה בדיוק ליד של הילד שנולד, והיא גודלת איתו ממש כאילו היא חלק מגופו ,והטבעת הזאת יוכולה להיות על האצבע רק של הילד שהיא נוצרה בשבילו .והיא לא יכולה להיות על אף אצבע אחרת" גי'זל אמרה לוקחת את הטבעת ומראה אותה לעם בגאווה. "זאת הטבעת של קארן. בדרך כלל היא רק בצבע ירוק, אבל לטבעת הזאת יש נקודה באמצע בצבע אדום, וזה אומר שמי שיש לו את הנקודה האדומה בטבעת אמור להיות השליט של העם שלנו. העם הארמני!" היא אמרה וכל העם הריאה ומחא כפיים, הגוף שלי רעד והרגשתי באי נוחיות. הרגשה מוזרה תקפה אותי "הטבעת הזאת מביאה יותר כוחות מטבעת רגילה, ורק הבן אדם שיש לו על היד את הטבעת הזאת יכול להחזיק את האבן שלנו האבן שמביאה לכולנו את הכוחות. אבל חשוב שתזכרו משהו, כאשר האבן שמביאה לנו את הכוחות נמצאת על המעמד המיוחד בשבילה אז היא מביאה לכולם כוחות וברגע שהשליט של האבן מרים אותה, כל הכוח של הארמנים יתרכז באבן ויפעל למען עצמו, ובכך יוצר את הארמן החזק ביותר. אבל חשוב לזקור שקארן או כל מנהיג אחר יראים את האבן אז לאף אחד מאיתנו לא יהיה כוחות.
אז לפני שנתחיל את הטקס חשוב לומר שלאבן הארמנים קוראים ארמני ולמעמד שלו קוראים שקה הוא היחיד שיכול להחזיק את האבן שלנו חוץ מהשליט." היא אמרה והינהנתי מקשיבה הייטב
"אוקיי אז נתחיל עכשיו שהשמש בדיוק באמצע השמיים, הטקס יתחיל!" ג׳יזל הסתובבה והסתכלה אלי ״זאת הטבעת שלך וברגע שתשימי אותה הנקודה האדומה שיש לי בטבעת תמחק ואת תיהיה השליטה היחידה של הארמנים״ היא הרימה את הטבעת למעלה והראתה אותה לכל העם וכל העם הריאה בחוזקה ואז היא נגשה עלי ואמרה ״קארן הגאת ליום החשוב בחייך יום שממנו תתחילי להגשים את יעודך, בואי קארן אל האבן״ אלכתי לאט על האבן לא מבינה מה קורה פה, אני וג׳יזל עמדנו ליד האבן וג׳יזל אמרה ״שימי את הידיים שלך מעל האבן״ שמתי אותם כדבריה וגם היא שמה ואז כל העם הרים את היד עם הטבעת למעלה לכיוון האבן ואז שמתי לך שאצל כולם הטבעת היא על האצבע שצריכה להיות הטבעת נישואים קצת מלחיץ...
ואז ג׳יזל אמרה ״ארמני ארמני ארמני״
ואז כל העם אמר ״ארמני ארמני ארמני״ ואז ג׳יזל אמרה ״ארמני ארמני קארן״
ואז העם גם אמר ״ארמני ארמני קארן״
ואז ג׳יזל שמה את הטבעת על האצבע שלי ואז האבן הארמני התחילה לזעור בחוזקה והיא אמרה ״קארן מהיום את ארמן ואת חלק משבט הארמנים, תראי את היד עם הטבעת לכל העם״ הרמתי את היד והראתי את הטבעת לעם וכולם הריאו ואז פתאום שמעתי פצצות חזקות וכולם הסתכלו לעבר הים שאלתי בלחץ את ג׳יזל ״מה קורה פה?״ והיא אמרה ״אנשים רעים אנשים רעים מנסים להיכנס אלינו לאי״ נלחצתי עוד יותר ושאלתי ״למה?״ והיא אמרה ״אין זמן עכשיו לשאלות בואי מהר!״ ג׳זל לקחה אותי במהירות והוסיפה בלחץ ״אין לנו זמן אנחנו חייבים להגן אליך את התקווה האחרונה של הארמנים...״
YOU ARE READING
יש סודות שלא מגלים...
Science Fictionבלילה אחד ההורים של קארן נטשו אותה ואת אחיה בבית יתומים קארן בת שנתיים ואחיה אורנלנד בן 5 הסיפור מתרחש כעבור הרבה שנים שדברים מוזרים מתחילים לקרוא קארן מגלה שהיא לא עוד סתם אישה אלה שהיא נצר לשושלת של אנשים עם דם מיוחד דם שנועד לעזור ולהציל את העולם...