Introducerea

1K 35 3
                                    

Îmi pare rău că nu am mai postat ieri, au intervenit niște probleme. Dar am revenit azi.

-Haru, coboară în momentul acesta.
Se pare ca Miyumi e nervoasa.
Miam luat o pereche de boxeri și am coborat jos.
-Da?
-La câte am vorbit noi ca vi aseară?
-La 01:00 maxim.
-Și la câte ai venit?
-Ce te intere pe tine?
-Ma interesează, sunt mama ta.
-Cât crezi ca îmi pasa, și tiam mai zis nu ești mama mea. .
-Nu ridica tonul la mine, respectai pe cei mai mari ca tine.
-Respect doar pe cine merita și tu nu faci parte din acei oameni.
-Și de ce ai doar boxeri pe tine? Ai sa răcești dute în momentul asta și schimbate acum.
-Nu ma intere.
-Am sa te spun la taicatu.
-Succes, nu ma intere nici de ce zice el, ori cum săptămâna asta dorm la mama.
-Înțelege o data eu sunt mama ta, nu gay-ul ala împuțit.
-Ce ai spus? Spune și merg și o împing în perete.
-Ce ai auzit.
-Uite, de data asta ma prefac ca nu am auzit nimic, dar data viitoare îți rup toate oasele dacă mai zici ceva de mama.
-Ce copil nedisciplinat.
-Ce zdreamta curvara, ii spun și plec în camera mea.
Am urcat înapoi sus și miam luat niște haine și am mers sa fac repede un dus ca mai apoi sa ma inbrac.
Am uitat sa ma prezint. Ma numesc Haruka Altin și am 17 ani. Sunt înalt, am parul și ochi negri.
Locuiesc împreună cu tatăl meu Otabek Altin și cu "mama" mea Miyumi Altin, ea e mama mea adoptiva sa spune asa. Mama mea biologica e Yuri Plisetsky sau cum îl cheamă acum Yuri Jacques. După ce tata la trădat, mama șia refăcut viata cu tata 2, adică JJ. Mama a încercat sa ma ia pe mine și pe sora mea Sakura în custodia lui, dat nu a reușit deloc. Merg la mama de cam 3 ori pe săptămână uneori și mai des, am o camera acolo pentru ca mai dorm la el. Lui Miyumi nu ii spun mama, nici nu prea o bag în seama, de când tata nea adus aici nu am suportat-o.
Ma bucur ca Sakura stătea cu bunici noștri din partea lui tata.
Ea are 10 ani și e extrem de frumoasa și drăguță.
Revenind la ale mele, azi era luni trebuia sa merg la scoala dar aveam de gând sa chiulesc. Nu am note proaste la școală, ba chiar, sunt primul din școală dar profesori spun ca comportamentul meu lasă de dorit dar ma doare undeva. De învățat nu învăț am o memorie foarte buna.
Dupa ce miam luat un ghiozdan negru în care miam pus haine pentru săptămâna asta , miam luat banii si am plecat.
Când am coborât jos, Miyumi stătea și vorebea la telefon, cred ca cu tata, i se plângea de comportamentul meu.
Când am ieșit din casa miam aprins o țigară și am luat-o la pas . Prima data mergeam la mama unde îmi lăsăm hainele, mai stau cu ea și apoi ies cu băieții. Știu ca suna ciudata sa ii spun mama deși este un el, dar asa mam învățat . Pana acum cine sa luat de familia mea a ajuns undeva prin spital.
Mama acum șia continuat cariera de patinator și tata 2 lucrează la propria firma unde e șef, are mai multe firme influente prin tara, iar el mai e și șeful unei mafii. Dacă ar fi sa aleg cu vina sa stau dintre mama sau tata as alege cu mama, lui mama ii place ca ma înțeleg bine cu tata 2 și lui ii place ca ii spun tata, ea aștept sa fac 18 ani sa ma mut cu totul cu ei.
Dupa cateva minute am ajuns în fata case sa spune, mai degrabă vila, era o casa cu aparatura de ultima generație și era foarte moderna. Miam stâns țigară și am aruncat-o pe jos apoi am înaintat în spre ușa, abea așteptăm să vină săptămâna asta. De la 15 ani am avut dreptul sa stau și la mama cât vreau, dar nu permanent, trebuia sa mai dau și pe acasă.
Când am ajuns la ușa am sunat la sonerie iar în câteva minute în fata mea a apărut mama. Era un tip nu prea înalt cu parul blond și lung și cu ochi verzi.
Când ma văzut fata i sa înseninat iar eu iam zâmbit și lam luat în brate.
Era mai scund decât mine.
Ma invitat înăuntru și ma întrebat ce mai fac.
-Bine, nici nu ai idee cât am așteptat săptămâna asta.
-Te cred, Sakura ce face.
-Sa mutat cu bunici.
-Oh, se vedea tristețea în ochi sai.
-Nu te întrista, nu-mi place sa te vad asa.
-Nu o facem.
-Dacă tu spui, tata ce face?
-Doarme.
-Cumde lai lăsat pana la ora asta?
-Era tare obosit aseară, dar tu de ce nu iești la școală.
-Pai........ Am o explicație buna.
-Și care e acea?
-Pai aseară am vrut sa merg în club și a fost și Otabek acasă iar el cu Miyumi au spus ca pot maxim pana la ora 1, dar eu "copil cuminte" am venit la 6.
Si mam culct și ma trezit nu de mult.
-De acea ai cearcăne. Dar totuși ce ai putut face tu pana la ora 6 în club?
-Lasă dragule copilul, sa distrat și el cu câteva o fata.
De la etaj a coborât tata 2. A venit către noi și am dat mana apoi sa pus și el pe canapea lângă noi.
-Cu câte o fata zici?
-Da asa sunt copii acum.
-Tata are dreptate și ori cum azi la școală nu dau nici un test și nici nu ma asculta la ceva. A trebuie sa îți dau carnetul sa îmi semnezi notele.
Miam scos carnetul din ghiozdan cu un pix și i lam dat lui mama. Toate notele erau semnate de el.
Acesta a luat carnetul și la deschis și sa uitat la note.
-Premiera, spune tata 2, ai luat - 10.
-Chiar.Cumde?
-Am uitat sa pun o virgula, dar ma jur nu a fost cu intenție.
-Nu are nimic, în rest ai note bune,numai 10.
-Sa ști ca tactu ma sunat sa îmi zică sa nu te mai influențez prost în asa fel încât sa te iei de Miyumi.
-Deci chiar nu ii mai suport mama, nu ma lasă să fac aproape nimic și sa luat de tine. Doar nu era sa stau.
-Las-o în pace.
-Ea nu ma lasă.
-Ce alegeri bune are Beka, spune tata 2. De nota zece, spune și ne apuca rasul.
-Acum haideți sa mâncați, spune mama.
-Nu mia foame.
-Uitatea ce slab ești.
-Vrea sa aibă mușchi sa atragă fete.
-Lăsați-mă cu prostiile astea, treceți sa mâncați pana nu iau lingura de lemn la voi.
-Dar..
-Ai spus ceva?
-Nu mama.
Am mers în bucătărie unde am mâncat toți 3.
-Mama o sa ies cu băieții în oraș.
-Bine, la ora 12 ești acasă.
-Bine.
-Și la câte ieșiți?
-La 2.
-Și acum este ora 12, mai ai de așteptat 2 ore.
-Spunei de pariul tău și a lui Beka.
-Ce pariu? Îl întreb?
-Am pariat ca tu o sa asculți de mine și o sa respecți orele la care trebuie sa vi. El mia spus ca nu o sa ma asculți și ca nu o sa vi la ora impusa de mine și eu am zis ca vei asculta.
-Și ce câștigați din asta?
-Pai după săptămâna asta te vei întoarce acasă și dacă te vei comporta disciplinat săptămâna aia cu Miyumi și la școală o sa te treacă pe numele meu. Dacă nu câștig eu ci el, o sa se micșoreze durata ta de a sta la mine și el va decide cu cât.
-Ceee? De ce ați pariat pe câștigurile astea.
-Mama ta a pariat pentru ca știa ca pe el o asculți și pe Beka nu. Știa ca o sa asculți de tot cea ce zice.
-O sa câștig pariul asta ușor pentru ca am un copil ascultător.
-Atunci o sa îmi dau silința sa câștigi pariul.
-Mulțumesc, ohh ce a crescut puiul meu,parca ieri aveai 2 ani.
-Mama.
-A da, am o întrebare.
-Ce intrebare?
-Fumezi încă, nu?
-De unde ști.
-Mirosi a fum de țigară iar pachetul de pe marginea buzunarului de la ghiozdan se vede.
-Bine, fumez.
-Și crezi ca e bine cea ce faci?
-Nu.
-Atunci?
-Ma ajuta sa ma calmez.
-Da ce stresat poți fii tu.
-Lasă copilul, te iei de el din ori ce.
-Pai trebuie sa ii atrag atenția, își face rau.
-E viata lui o sa învețe din greșelile lui.
-Vezi, tata are dreptate, o sa învăț din greșelile mele.
-Bine, ești liber.
-Mulțumesc, spun și îl sărut pe obraz și apoi am mers la mine în camera.
Când am deschis ușa am întrat înăuntru și am închis ușa în urma mea apoi mam trântit în pat.
Acum trebuia sa aștept sa vina ora 2 și e doar 12 jumate, o sa mor de plictiseala.
Mam ridicat încet din pat apoi miam pus hainele în dulap.
Acum sa vedem ce sa fac? Dacă as mai sta cu mama? Dar cred ca e ocupat la ce gemete se aud de jos. Camera mea e la etajul 2 iar a lor la etajul 1.
Am mers la ghiozdanul meu, de u de am scos un pachet de țigări și după mam dus la balcon u de miam aprins o țigară sprijininduma de balustrada balconului.
Dintr-o data sa făcut liniște totala, cred ca au terminat. După ce termin țigară îmi mai aprind una dar nu apuc sa fumez prea mult din ea ca ma trezesc ud leoarca. Ma uit în stânga apoi în dreapta dar nimic. Când ma uit în sus îl vad pe mama și pe JJ sus la etajul 3 au aruncat de sus apa pe mine.
-Tiam spus ca nu e bine sa fumezi.
Mam strâmbat puțin apoi am mers sa încui ușa apoi miam luat alta țigară și am aprinso dat de data asa nu am mai stat la marginea balustradei.
Dar ca prin magie ma trezesc cu o găleată de apa în fata, din nou, de data asa ei doi erau in balconul camerei din stânga mea.
-Hai mama, lasăma si pe mine sa fumez in liniște.
-Cine a zis ca nu te las.
-Ești imposibil, tata ia-l de aici te rog.
-Îmi e imposibil, din păcate.
-Ia-l pe sus.
Atunci mama sa întorc în spre el și sa uitat cu o privire, care sincer îmi dădea și mie fiori.
-Sa nu cumva sa îndrăznești, iar tu, spune și arata cu degetul în spre mine, ai spus ca o sa ma asculți!
-De mâine. Acum tata, ia-l.
-JJ sa nu indraz......., nu apuca sa își termine propoziția ca tata îl ia pe sus și îl așează pe umăr și pleacă cu el care se tot fataia.
-Îmi ramai dator, îmi spune tata.
-Mulțumesc.
De pe hol se auzeau protestele lui mama, care ii spune lui tata sa îl lase jos.
Acum trebuiesc ma schimb, am mers la baie unde am făcut un dus apoi am ieșit cu un prosop înfășurat în jurul bazinului și am mers la dulap de unde miam luat o pereche de boxeri albi, o pereche de blugi negri tăiați și un maieu alb larg, acum pot în sfârșit sa fumez și eu o țigară.
Dar ce sa vezi nu mai aveam țigări, soarta nu tine cu mine. Miam luat adidași albi și jachetă neagra, apoi bani și am ieșit încet din camera dar când am ajuns la scări am văzut-o pe mama pe canapea uitându-se la televizor. Cum trec eu de el acum. Din bucătărie a ieșit tata cu daua căni,probabil cu cafea, acesta ma observat și sa uitat către mine , iam făcut semn sa o tina pe mama ocupat iar el mia fa ut înapoi un semn.
Acesta puse cănile pe masa și se așezase lângă mama. A stat liniștit puțin timp apoi a sărit pe mama și la trântit pe canapea și a început sa îl sarute apoi mia făcut repede un semn și am trecut repede dar în liniște, dar mama are ochi buni și ma observat.
-Deci ați complotat împreună, las ca te prind eu. Spune mama dar tata îl prinde bine de solduri și imi spune.
-Dute repede, nu știu cât pot sa îl țin.
-Bine, pa și mulțumesc.
Am fugit repede din casa și am pornit în graba în spre magazin.
Când am ajuns am cerut 2 pachete de țigări.
Dupa ce mia dat țigările leam plătit și am plecat înapoi acasă, când am ajuns în cartier ușa cartierului era închisă și era un paznic.
Mama și tata 2 cum sunt persoane importante stau într-un cartier păzit, aici stau mai mulți oameni de afaceri și tot asa. Când am ajuns la poarta paznicul ma oprit, era unul nou de data asta.
-Cine sunteți?
-Fiul lui Yuri Jacques.
-Buletinul.
Iam dat buletinul, și la controlat.
-Aici scrie Haruka Altin.
-Mama a divorțat de tatăl meu și am rămas în custodia tatălui meu.
-Hmmmm, mai întâi trebuie sa ii sun sa verific.
-Bine.
Acesta se dusese cu buletinul meu în cabina sa unde apasase pe un buton și probabil îl suna pe tata.
-Alo.
-Bună-ziua, cineva se prezintă ca fiul soțului dumneavoastră, îl cheamă Haruka Altin.
-Bine, o sa îl las sa treacă.
-La revedere.
Acesta venise și îmi dădu buletinul și apăsase pe un buton și am putut întra.
Dupa ce am ajuns acasă am întrat și m vrut sa urc dar cineva ma oprit.
-Unde ai fost?
-Pai am fost sa îmi iau ceva de la magazin.......
-Si ce tiai luat?
-Pai.........
Mama ridicase o sprânceană și se uitase întrebător la mine.
-Bine, miam luat țigări, fericit?
-Da, acum damile, spune și întinde mana.
-Nuuu.
-Ba da, dacă veneai cu frumoși sa îmi spui ca îți trebuie țigări te lăsăm. Acu'dale.
-Dar am făcut atâta drum, ca să ce.
-Trebuia sa te gândești.
-Dar mama.
-Niciun mama, da țigările.
-Și ce fumez atucia?
-Uite facem asa, îmi dai țigările și eu îți cumpăr țigară electronica.
-De oricare vreau?
-Oricare.
-Bine. Și când îmi iei?
-Pai, dacă vrei și azi, e doar ora 1.
-Doar atât?
-Da.
-Bine, ori cum nu mi ies cu băieți în oraș.
-Cumde?
-Nu mai am chef. Put face o zi în familie?
-Sigur. JJ dragule îmbrăcate, plecam undeva.
-Bine.
Dupa 10 minute am fost gata toți și am mers prima data sa imi ia mama țigară electronica.
Când am ajuns în magazin miau arătat vânzători o gramada de modele și din toate mia atras doar unul atenția.
Dupa ce lam ales pe cel care mia placut, mama mia luat o gramada de gusturi și accesori la țigară.

Destinat sa te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum