A profitat

553 25 6
                                    

Yuki pov.
Dimineața când mam trezit, am simțit cum doau brate aproape ma sufocau, Haru ma ținea strâns în brate.
Iam îndepărtat ușor mâinile și am vrut sa cobor din pat dar dintr-o data am fost tras înapoi de către acesta.
-Und fugi?
-La bucătărie, îmi e sete.
-Las ca rezolvam noi setea, spune și se urca peste mine și în momentul următor îmi cuprinse buzele într-un sărut. Era unul foarte intens, își introduse limba în cavitatea mea și limbile noastre au început sa lupte pe tru dominație, dar bineînțeles ca el a câștigat.
Dupa ce se dezlipi din sărut începe sa coboare cu săruturi și mușcături în josul maxilarului pana la gat unde mia lăsat iar ale semne.
-Nu crezi ca am prea puține semne?
-Ar mai merge câteva.
-Sigurrr,pune-ți pofta în cui.
-Haide iubire, nu fi rau.
-Eu sunt cel rău?
-Da, ca nu ma lași sa iti las mai multe semne.
-Gata cu semnele, avem școală.
-E ora 9 jumate. O sa ne motiveze tata absentele.
-Nu, mergem la școală.
-Dacă scapi de aici, spune și ma prinse i tro îmbrățișare, am încercat sa scap, dar nu puteam, forța lui era mai mare decât a mea, eu nu mergeam la sala ca el.
-Bine, ai câștigat, nu mergem.
-Yeyyy.

Haru pov.
Yuki stătea în bratele mele pana mia venit o idee.
Mam ridicat din pat și am încuiat ușa de la camera și de la debara, acesta se uita ciudat la mine.
-Haide sa facem baie împreună, spun.
-Respins.
-Dacă nu vi de buna voie te duc eu,nu ai unde fugi.
Yuki se uita prin camera la o scăpare.

Yuki pov.
Trebuia sa scap cumva de aici, când dintr-o data am căzut ușa balconului, pe acea nu a închis-o iar cheia era pe dinafara, am fugit repede și am închis ușa eu rămânând pe balcon.
-Argh am uitat de balcon.
-Se mai întâmplă,acum poți merge sa faci baie.
-Nu fără time.
Spune și se apropie de ușa balconului cu o chee.
Am mers repede și am ținut bine cheia în iala, dar acesta ainpimso cu cheia, avea forta mult mai mare. Apoi a deschis ușa și a venit către mine.
-Acum ești pregătit sa faci o baie.
-Nu.
-Las ca te pregătes eu.
-Nu mersi.
-Bine, spuse și s expuse pe marginea patului și nu ma mai baga în seama câteva minute bune.
-Haru! Haru! Haaaarrrrrruuuuuu.
-............
-Haru!
-............
-Nu mai sunt virgin.
-Ceeeeeee? Cu cine ai făcut-o?
-Hahahahaha chiar ai crezut?
-Poate. Hmp.
Mam dus lângă el și lam pupat pe obraz și acesta sa înroșit apoi, ma trântit în pat tinanduma în brate.
-Faci baie cu mine?
-Am de ales.
-Nu accept refuzuri.
-Bine, dar ramanem în boxeri.
-Da nu se poate, baie nu se face în haine, facem dezbrăcați.
-Dar...
-Nici un dar sa decis.
Acesta ma luase pe sus și ma duse în baie unde ma asezase cu fundul pe un dulap înalt. A dat drumul la apa și a pus dopul.
A turnat ceva în apa iar în câteva minute cada era plina cu apa și spuma.
Acesta ma dat jos iar sa întors cu spatele la mine și sa dezbrăcat și sa așezat în cada.
-Acum e rândul tău.
-Cred ca zic pas.
-Nu merge. Haide nu mușc.
Mma dezbrăcat încet apoi mam așezat în capătul celalalt, dar acesta ma tras mai aproape și ma întors cu spatele la el și mia lipit spatele de pieptul sau.
-Vezi nu e asa rău.
-Pentru tine.
-O sa te obișnuiești cu timpul, nu o sa fie ultima data când o sa facem baie împreună.
-Siiigggguuurrr.
Acesta luase un șampon de cap și își turnase în palma și a început sa îmi maseze scalpul după un timp mia clatarit parul și apoi a luat un gel de corp.
-La partea asta ma descurc singur.
-Insist.
-Insiști prea mult, ma descurc.
-Poftim? nu te descurci? Las ca te ajut eu.
-Ce... Nu am zis as....
Nu ampuc sa termin ca iis presează buzele sale de ale mele și începe cu un burete moale sa ma spele.
Dupa ce sa despărțiți sărut a rtânjit.
-Deci asa faci. Spun eu. Las ca ma razbun.
-Tu? Ce ai putea face?
-Multe las ca o sa vezi tu. Spun și ies din cada infarundumi un prosop în jurul taliei.
Am ieșit din baie și mam dus la rucsacul meu de unde miam luat o pereche de boxeri, blugi negri și un tricou mai larg alb.
Dupa câteva minute Harua ieșit și el din baie doar într-o pereche de boxeri.
Acesta se așezase pe marginea patului iar eu am mers la e și mam așezat la el in brate și miam presat de data asta eu buzele de ale lui. A esta a fost puțin șocat dar a răspuns și șia introdus limba în lăcașul meu. Am început sa ma frec cu fundul de erectia sa care deja se observa.
Când neam despărțit din sărut acesta sa uitat la mine și a spus.
-Dacă te mai fatai mult te fut.
-Da? Spun și ma frec mai apăsat.
-Nu te juca cu focul.
-Aha,de data asta ma frecam cu mult mai apăsat.
-Yuki vorbesc serios, nu ma fa sa te fut.
-Siigguuurr. Am început sa ma frec de el mau repede.
Acesta ma trantise în pat și vruse sa îmi dea jos tricoul dar ma strecurat repede pe lângă el și mam îndepărtat
pana am ajuns lângă ușa.
-Miam adus aminte, îmi e sete. Spun și ies repede pe ușa.
Am putut auzi cum înjura.
-Firar dracului, data viitoare nu mai scapi.
Am coborât jos și am mers în căutarea bucătăriei, când am găsit-o am mers la raftul cu căni, dar ce sa vezi ironia sortii, nu ajungeam la acesta era prea sus.
Miam luat un scaun și mam urcat sus și am ajuns sa îl iau, am coborât jos și am pus scaunul la loc și am mers la chiuveta unde miam turnat apa în pahar când sa îl duc la gura sa bea am simțit doua brate cum ma cuprind dintr-o data, iar eu speriinduma am scapat paharul pe jos acesta sparganduse.
-Te-ai speriat?
-Tu ce crezi?
-Nu a fost cu intenție.
-O sa strâng.
Spun și ma aplec și vreau sa strâng dar ma tai într-un ciob.
Haru îmi luase repede mana în a sa și îmi spuse.
-Fraiere, teai tăiat, nu trebuia sa strângi nimica.
-Îmi pare rău.
-Haide sa îți bandajez mana.
Acesta ma scoase din bucătăriei și ii ordonase unei menajere sa strângă și ma duse in camera sa unde îmi bandajase mâna.
Îmi luase apoi mana întra a sa și îmi saruta se palmă, făcându-mă sa roșesc puternic.
-Awww, rosiuara mea.
-Hmp, nui amuzant.
-Ba da, ești tare drăguț și amuzant.
-Bine.
-Abia aștept sa fie duminica, au treaba?
-Mnu, de ce?
-Vrei sa vi cu mine la o întâlnire?
-O întâlnire?
-Da, dacă nu ești ocupat.
-Bine,vezi ca trebuie sa merg azi acasă.
-De ce?
-Am treaba.
-Bine duminica vin la 3 după tine.
-OK.
-Pana pleci ce vrei sa facem?
-Nu stiu.
-Ce spui sa ne uitam la un film?
-Suna bine.

Destinat sa te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum