Conversația

186 14 2
                                    

Yuki pov.
Dimineața m-am trezit mult mai devreme decât o făceam. Haru dormea dus, am coborât și am pregătit masa apoi am făcut un dus și mam îmbrăcat.
Am primit un mesaj de la tata în care scria că vrea sa vorbim și să merg la el la lucru azi pe la 12.
Acum era doar 8, mai am timp.
Am mers înapoi în camera și am sărit pe Haru.
-Haruuuuu! Trezește! E dimineata!
-Mhaammm, mai vreau sa dorm.
-Haruuuuuuuuuuu!
Ma prins de talie și ma tras în brațele sale.
-Dormi....
-Mnu.... Dă-mi drumul...... Haruuu, am început sa ma misc și acesta ma tine la pieptul sau.
-...
-Dacă nu-mi dai drumul lovesc unde doare cel mai tare!
-Nai faceo, vezi ca după nu mai am cu ce să te f...
Nu l-am lăsat sa termine ca i-am pus mâna la gura.
-Taci! Trezeștete Haruuuuu.
Nu vroia deloc sa se trezească.
-Bine, atunci eu plec.
Când sa cobor din pat ma prins de mana și ma tras înapoi..
-Nu pleci nicăieri!
-Haruuuuuunu! I-am țipăt în urechi și sa ridicat.
-Vrei sa ma surzesi?
-Te ai ridicat!
Ma tras și sa pus deasupra mea, mi-a tras de tivul boxerilor și a pantalonilor rapid fara sa pot protesta mi-a pus un picior pe umărul sau și a întrat în mine.
Am gemut puternic.
-Ahhh.... Haru stai.
A început sa se miște rapid în mine pana șia dat drumul.

E deja 12 fără 5 minute și ma îmbrac rapid, la fel și Haru.
Haru nu ma lăsat și am făcut-o până acum, am făcut o baie și am uitat ca trebuie sa ma întâlnesc cu tata.
M-am încălțat rapid și apoi mi-am aranjat parul și mi-am luat o geaca.
-Vreau sa vi cu mine și înăuntru!
-Dar nu e o discuție tata-fiu?
-Ba da, dar te vreau lângă mine .
Am coborât și am mâncat repede și am plecat.
La 12:20 am ajuns la mafia lui tata.
Am urcat până în biroul său și am intrat.
Ne am pus pe canapea și tata sa pus în fata noastră.
-Yuki trebuie sa vorbim ceva important!
-Ce e?
-Te deranjează diferența de vârstă dintre mine și Jald, sau diferența de 2 ani dintre voi?
Haru ma luat de mana și am inspirat. E adevărat, mă deranjează puțin chestia asta dar nu i-am spus, vreau sa fie fericit.
Dar era nașpa diferența de 2 ani dintre noi. Tata îl lasa sa facă mai multe decât mă lasa pe mine . Nu e chiar cu mult mai matur decât mine, încă e la facultate în anul 1.
-Putin... Nu e cu mult mai matur decât mine și ii permiti sa facă mai multe lucruri și mie nu. Cu Jald nu am nimic personal, țin la el dar....
-Dar?
-E ciudat ca suntem aproape de aceiași vârstă...
-Te deranjează sa ii spui mama pentru ca vârstele voastre sunt foarte apropiate ? Asta e?
-Da, mă bucur ca ești fericit, doar cred ca uneori as fi preferat sa fi cu cineva mai mare...
Și-a ridicat o sprânceană și am simțit o presiune.
-Sună ca și cum nu prea il placi.
-Il plac, și chiar vreau sa ma obișnuiesc cu el, dor ma simt ciudat în preajma sa. Ma simt ciudat sa ii zic mama când sunt doar 2 ani diferența .
-Bine, o sa mai vorbim și altă dată despre asta! Yuki, spune sincer îți este dor de mama ta?
-Da... Când a zis de ea multe lacrimi au vrut sa iasă afara dar le țineam și mi-am lăsat capul în jos.
Mam uitat fugitiv la el și îi vedeam încruntarea. Nu prea îi convenea.
-Ți-e dor de Elena? Ma întrebat mai accentuat .
-D---Da.
-Ți-e dor de curva aia!? Era foarte nervos, simțeam și vedeam asta.
-M---mami nu e o curva...
A dat cu pumnul în masa și a spus.
-Din moment ce se fute cu toți, nu e? Dacă ai ști ce face acum! Se fute cu toți drogații!
Am început sa plâng când l-am auzit ce a spus.
-Nu vreau să mai aud că îi spui mami! Nu mai e mama ta! Jald e.
Haru ma luat în brate consola duma dar degeaba . Tata stătea și se uita puțin rece
-Înțeleg ca îl iubiti pe Jald și vreți ca Yuki sa il accepte, dar nu poate renunța sa ii spună mama persoanei care ia dat viata dor pentru ca dumneavoastră o considerați curva. E total normal sa simtă disconfort fata de Jald când ii spune mama pentru ca de acea e om, ca să aibe sentimente.
Are nevoie de timp sa se acomodeze. Nu trebuie sa fiți atât de rece cu el, pana la urma e fiul tău! Nu un străin!
Gata iubire, nu mai plânge.
-E fiul meu și de acea vreau sa accepte ca Jald e mama lui de acum și ca acea femeie nu mai are ce căuta în viața lui.
-Dar sunteți prea dur cu el! Dații timp!!
A oftat și a spus.
-Iti dau timp o săptămână să te acomodezi cu Jald, dar va trebuii sa stai acasă și sa petreceți timp împreună !
-Bine, mulțumesc.
Spun stergandu-mi lacrimile. Mam ridicat și am mers la tata și lam îmbrățișat. Ma strâns în brate și mia spus.
-Stiu ca ești puternic. Spuse și ma ciufulit.
Nu cred ca am sa ii mai spun ca mi-a scris mama... Sau nu acum.
Telefonul meu a vibrat și a apărut mama pe fundal, cel mai prost moment .
Tata sa strâmbat și mia luat telefonul.
-De ce ai notificare cu ea ?
-Nu vroiam sa îți zic sa te enervez, mi-a scris zilele astea și mi-a spus ca ar vrea sa ne întâlnim..
Mia luat telefonul și a început sa citească ce mia scris mama,
-Ai refuzat-o ? Cumde?
-Ți-am spus ca vreau sa ma obișnuiesc cu Jald ca mama, dar încă țin la mama...
-Bine... Și vrei sa te întâlnești cu ea? Te-a întrebat dinou.
-Nup, deja am o familie, n-am nevoie de alta !
Mi-a zâmbit și apoi mi-a spus.
-Maine e luni și vi de dimineață, bine?
-Bine, dar tati?
-Hm?
-Te iubesc!
-Și eu.
Ma pupat pe frunte și mi-a zâmbit.

Îmi pare rău dacă sunt greșeli gramaticale. Sper să vă placă ❤️

Destinat sa te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum