Vacanta de paste

452 18 7
                                    

Zilele la școală au trecut destul de repede. Mai tot timpul am stat cu Yuki, acesta vine aproape în fiecare zi la mine, din fericire sa impăcat cu tatăl său și cu celalalt tata vitreg care ar trebui sa ii fie mama. Lam cunoscut și pe Jald. Era la fel ca tatăl lui Yuki de treaba, drăguț se comporta cu Yuki ca și cum ar fi copilul lui. Ma bucur ca se înțeleg. Mam obișnuit cu ei cum merg și eu zilnic la Yuki. Amândoi se pare ca ma plăceau pe mine, am 2 socri bestiali.
Acum am plecat de la scoala cu Yuki, azi a fost ultima zi, pentru ca urma vacanta de paste plus încă 2 săptămâni de renovare, în total 4 săptămâni.
Mam uitat la Yuki și am observat ca adormise. Când am ajuns acasă la mine. Am luat amândouă ghozdanele iar pe el lam luat într-o mana apoi am închis ușa de la mașină și am întrat în casa și am urcat cu el la etaj în camera mea și lam pus pe pat. Am coborât jos și am lăsat ghozdanele și am început sa fac mâncare. Am pregatit piept de pui cu salata cu lămâie și niște legume la tigaie.
Am pus mâncarea pe 2 farfurii și leam pus pe masa, am urcat apoi sus ca să îl trezesc pe Yuki.
Am deschis încet ușa de la camera și am întrat inauntru.
-Yukiii,trezestete.
-Mhnnn,mai 3 minute.
-Nici 3 minute, haide sa mănânci.
-Off, bine,spise și se ridicase somnoros din pat și coborâse cu mine. După ce am mâncat am vorbit cu el.
-Săptămână viitoare vi cu mine în Japonia.
-Câte timp?
-Toată săptămâna.
-Sigur.
-O sa mergem la Victor și la Yuuri ca să ii cunoști. Au și ei un copil, o fetita de 11 ani.
-Ce drăguț.
Am mai vorbit pana ia sunat lui Yuki telefonul.
-Ce e?
-Ma sunat tata,pleca cu Jald.
-Deja au și plecat?
-Știai?
-Da, mia spus ca o sa plece și sa am grija de tine.
-Hmp, sunt mare nu am nevoie de nimeni ca să aibe grija de mine.
-Sigur, spun si îl sărut pe buze.
Acesta îmi răspunse la sărut și îmi făcuse loc sa întru în lăcașul sau.
Dar am fost întrerupt de telefonul meu.
-La dracu. Mam uitata și am văzut ca ma suna Victor.
"-Bunaaa Haru, ce mai faci?
-Bine, tu?
-Vroiam sa vad ce faci.
-Stau cu Yuki.
-Acel Yuki?
-Da.
-Awww, ce drăguț.
-Cumde mai sunat?
-Ști bine ca te sun când am timp liber.
-Yuuri ce face?
-Nu prea bine.
-Ce sa întâmplat?
-Acum 2 luni a murit Krystal.
-Ceee, cum? De ce nu miai spus?
-Nu vroiam sa te încurci cu asta, ai avut si examene.
-Nu contează, ea e mai importanta decât examenele. Cum a murit?
-Din cauza astmului.
-Condoleanțe.
-Mulțumim, mai vi săptămâna viitoare?
-Normal, cum sa nu vin la voi.
-Bine atunci, cu școala cum îți merge?
-Bine, am numai 10 pe linie.
-Bravo, Yuri ce face?
-Nu știu.
-Nu e cu tine?
-Mam mutat singur.
-Deja? Of ce repede ai crescut.
-Nu pot sta la nesfârșit acolo.
-Bine atunci, ne vedem luni, pa.
-Pa"
-Parca te înțelegi mai bine cu Victor de cât cu Yuri.
-Pai da, am stat mult timp cu el când eram mic. Doar ca îmi pare rău, a murit fiica lor.
-Cum?
-Din cauza astmului, cred ca Yuuri e distrus.
-Nu e usor sa pierzi pe cineva drag.
-O sa ii treacă când ma vede.
-De ce ești asa optimist?
-De când am fost mic, Yuuri cu Victor au încercat sa facă copii dar nu au reușit, și atunci nu au mai încercat și cum tot mergeam la ei au început sa ma trateze ca pe copilul lor, mai ales înainte sa fie gravid Yuuri stăteam mult acolo. Într-un fel sunt ca fiul lor adoptiv.
-Haru?
-Da?
-Mie somnica.
-Owww, haide sa te duc la culcare, spun și îl iau în brate și îl duc sus în pat și îl acopor după îl sărut pe frunte.
Acesta adormise destul de repede.
Dupa am coborât jos unde am început sa fac toate temele de vacanta, intr-o ora leam terminat pe toate.
Dar tot ma plictiseam iar Yuki dormea. Am urcat iar sus și când am întrat în camera am văzut ca Yuki tocmai ce se trezise.
-Neața iubire.
-Neața, cât am dormit?
-O ora și ceva.
-Ma doare capul.
-Ceee? Stai sa iti aduc ceva pastile, am mers repede în bucătărie și am luat o pastila de dureri de cap și un pahar cu apa apoi am urcat sus și i leam dat.
-Mulțumesc.
-Sper sa te faci bine, stai sa îți iau și temperatura spun și ii pun mana pe frunte dar aparent nu frigea.Te mai doare altceva?
-Nu.
-E bine atunci. Haide jos sa îți fac supa de pui.
Am mers jos în bucătărie și iam făcut repede supa de pui pe care a și mâncat-o duap sa așezat pe canapea cu capul pe pieptul meu.
Am început sa ne uitam la un film pana seara când lam întrebat:
-Nu ai vrea mai bine sa ramai la mine peste noapte dacă tatăl tău e plecat?
-Nu știu?
-Daca vrei, nu te oblig.
-Bine.
Dupa ce filmul sa terminat am mers sus în dormitorul meu unde iam dat lui Yuki un tricou larg de al meu, iar eu am rămas doar în boxeri.
Arata atat de bine în tricoul meu care ii ujungea doar pana la genunchi. Lam trântit în pat și mam pus peste el și am început sa îl sărut sălbatic, lam muscat ușor de buza inferioara în asa fel în cât își deschise gura făcându-mă loc sa ii explor cavitatea bucala, îmi răspunse la sărut cu multa pasiune iar limbile noastre au început un duel înfierbântat.
Dupa ce neam despărțit din sărut am început sa ii las săruturi pe gat și sa îl mus în aceiași timp. Iam dat tricoul jos și am început sa ii explorez abdomenul, când am ajuns la mugurasi sai am început sa îl sug pe unul și sa îl tachinez la fel am făcut și cu celalalt. Am coborât cu săruturile tot mai jos pana la boxeri pe care i iam dat jos și am început sa ii iau membrul în gura.
Am început sa ii fac un oral asa cum știam eu mai bine, între timp gemetele sale îmi încă tău urechile, toată camera find plina de acestea.
Nu după mult timp acesta își dăduse drumul în gura mea iar eu am înghiți lichidul dulce. Acesta a început sa se irosească tot mai tare.
Miam dat jos boxeri și am luat lubrifianți și lam pregătit după miam poziționat membrul la întrarea sa.
-Dacă te doare, îmi spui și ne oprim, bine?
-Da.
Am întrat încet în el pana am fost cu totul în el.

Destinat sa te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum