Am coborât încet jos unde în mijlocul sufrageriei era Yuki.
-Ce faci la ora asta, nu dormi? L-am întrebat.
-N-am dormit azi noaptea
, ai adormit și i-am schimbat eu compresele lui Jald și am făcut asta.
Am mers cu Jald și am rămas uimiți . A făcut proiectul lui Jald 3D pe o plașă mare.
Arăta uimitor.
-Wow, ai făcut asta peste noapte?
- Da! Sper că e bine, are și lumină la fiecare stadiu, și furtun cu apă .
A luat câteva foi și i le-a dat lui Jald.
-Sper că seamănă scrisul, m-am străduit să semene ! Sper să iei o notă mare.
-Mulțumesc mult ! Ia spus și la luat în brațe.
Sau îmbrățișat și am zâmbit.
-Doar că nu știu cum o să îl duci.
-O sa chem o mașină mare, le spun.Yuki pov.
Au mancat ce am pregătit iar Jald a început să învețe de pe foi ca să poată prezenta.
După care sa făcut ora 1 și l-am condus la facultate.
-Haideți și voi, trebuie doar să prezint, nu stau mai mult.
Am mers cu el înăuntru și ne-am pus undeva în spate. Din câte a spus mai sunt persoane care își aduc prieteni.
Proiectul său era acoperit cu un cearceaf mare negru. Mai multe colege de ale lui au început să se dea la tata.
-Și ai pe cineva, a întrebat una?
-Da, a spus și la tras pe Jald și la sărutat.
Acesta a înroșit și fetele au rămas șocate. Au plecat dezamăgite.
Am primit un mesaj de la Jack "Uită-te în spate" când m-am întors am dat de el.
-Ce cauți aici?
-Aici sunt la facultate, doar că pe matematică și contabilitate.
Sa pus lângă mine și la salutat le tata si Jald.
-Voi știați ca el e aici?
-Da, a spus tata, il păzește pe Jald în caz de ceva.
-Ce? A spus Jald .
-Nimic, a spus repede tata.
Un profesor a intrat si sa făcut liniște. Alți au început să prezinte și ne uitam atenți.
Mi-am sprijinit capul de umărul lui Jack plictisit.
-N-ai ore?
-Nup, eu am avut de dimineață.
Nu după multă vreme a urmat rândul lui Jald.
Niște oameni au dus plașa în fața cu grijă și Jald a dat cearceaful jos. Toți au rămas uimiți la fel și profesorul.
-Ce surpriză plăcută Jalder, arată uimitor.
Jald a început să explice și la final a apăsat pe butoane iar becurile sau aprins și a început să curgă și apa.
-Bravo! Iei 3 de zece pe carnet de la mine! Luna asta nu mai trebuie sa răspunzi de loc, ai media.
În fiecare lună avea nevoie de 3 note . Iar notele se luau cam greu.
Este cel mai bun proiect dintre toate! Va fi afișat la intrare și în sala de aur!
-Mulțumesc mult. Jald ia dat carnetul și profesorul ia pus 3 stampile apoi am plecat.
Mi-am luat rămas bun de la Jake și am urcat în mașină.
-Mergem acum la Carnaval? Îi întreb.
-Încă mai ai energie? Ma intrebat tata .
-Normal!
Bine că m-am gândit să fac baie de dimineață înainte să plecăm . Am ajuns la carnaval unde am coborât jos fericit..Toată ziua ne-am plimbat și m-am înțeles foarte bine cu Jald. Mâine e a 3 a zi deja . Mi-e dor de Haru, dar vreau să mă înțeleg și cu ei... Astăzi la facultate m-am simțit ciudat când l-am văzut pe tata sărutându-se cu Jald de față cu toți, nu o luați greșit , era un sentiment de incomoditate.
Am oftat și m-am uitat pe geamul mașinii, a și să nu mai zic că ei au plecat cu altă mașina pentru că lui tata i se trezise poftele..
Iar eu am sfârșit singur în mașină cu Kor. Ma uitam în telefon și nu observam în ce direcție mergem.
Dintr-o dată mașina sa oprit și mam uitat în jur, eram pe un câmp?
Când m-am întors către Kor acesta și-a zdrobit buzele de ale mele. L-am mușcat de buză și l-am împins. Am vrut să cobor din mașină dar a blocat ușile și a aruncat cheile pe geam. La naiba, acum doar cu amprenta lui mai putea deschide ușa.
Mi-a dat scaunul pe spate și sa urcat deasupra mea. Am încercat să îl dau jos dar nu puteam. Fără sa îmi dau seama mi-a injectat ceva și am început să mă simt mai slăbit. Mia dat rapid hainele jos și a început să îmi sărute corpul. Mă tot mișcăm încât să scap dar degeaba. A luat cureaua de la blugii săi și mi-a legat mâinile cu aceasta. A luat lubrifiant și apoi și-a scos membrul din pantaloni. A turnat pe el din acesta și a intrat brutal în mine. Am țipat de durere și mai multe lacrimi au început să îmi curgă din ochii. Se mișcă brutal și adânc în mine iar eu plângeam de durere.Ma aruncat afară din mașină cu haine și a pornit mașina plecând repede.
Ma violat timp de 3 ore iar când tata la sunat ia spus ca am vrut sa merg la o cofetărie sa îmi iau ceva sa mânc și că e trafic. Am încercat sa tip dar degeaba , iar tata trebuia să își dea seama că ceva nu e in regula, știe sau știa ca mie nu prea îmi plac cofetăriile.
Au fost mai mult de 4 partide dureroase și pline de chin. Mă durea tot corpul.
M-am îmbrăcat încet și l-am sunat pe Haru.
"-Ce e iubire?
-Haru?! Spun plângând.
-Ce sa întâmplat?
-A----aaam fost violat, îi spun încă plângând doar că mai tare.
-Cee? Unde ești?
-Pe un câmp.
-Vin acum după tine!"
A închis și am așteptat să vina.Haru pov.
După ce am închis i-am localizat telefonul și am plecat rapid către el. Jur ca o să il omor pe cel care la atins!Yuki pov.
În 10 minute a apărut și Haru și ma luat în brate. L-am îmbrățișat strâns plângând.
-Gata iubire. Totul o să fie bine!
CITEȘTI
Destinat sa te iubesc
Teen FictionVolumul II al cărții Legatura dragostei rupte. În această carte este vorba despre viața lui Haruka Altin și a lui Myiako Yuki.