Vacanta de vara?

344 16 13
                                    

Dimineața m-am trezit când telefonul îmi sunase, mă suna Haru.
"-Ce e?
-Awww, cineva tocmai sa trezit?
-Da, sa întâmplat ceva?
-Nu o sa mai mergem la școală.
-De ce?
-Pai sau întâmplat ceva chesti la școală și azi dimineață ma sunat și pe mine un coleg sa îmi spună, mediile le avem icheate și școala începe în 15 septembrie.
-Și înseamnă că să terminat și anul asta școlar?
-Da, iubire.
-Bine.
-Eu am ceva treaba, te sun mai târziu, te iubesc, pa.
-Și eu, pa."
Deci sa terminat și școala, m-am ridicat din pat și m-am dus sa fac un dus. Apoi m-am îmbrăcat într-o pereche de pantaloni scurți și un tricou.
Am coborât jos și am mers în bucătărie unde pe masa era un bilet lăsat de tata și mama. Au plecat la mafie. Am început sa mănânc cea ce mi-a lăsat mama, dar nici nu am terminat bine ca am fugit la baie unde am vomitat totul. Nu era aceiași mâncare ca ieri seara, era una diferita. Am băut un pahar cu apa apoi am decis sa merg la mafia lui tata.
Drumul nu era chiar lung asa ca am decis sa merg pe jos, dupa 6 minute am și ajuns acolo. Am urcat sus și am mers în spre biroul sau unde erau 2 paznici la ușa.
-Buna Yuki.
-Buna, tata e aici?
-Da.
-Mulțumesc.
Am bătut la ușa și apoi am întrat dar mare greșeală, tata io tragea la mama, când am văzut am ieșit repede.
Mai bine ii las singuri, ma duc la Haru, îmi e dor de el.
Am plecat de aici și am mers acasă la Haru unde am sunat la sonerie și îmi deschise.
Când ma văzuse ma luase strâmt în brate la fel și eu.
-Ce faci aici? Parca nu erai cu taică-tu?
-Ba da, doar ca am fost pana la el și era ocupat și am venit la tine, îmi era dor de tine.
-Și mie iubire, haide în sufragerie.
Am mers în sufragerie unde Haru ma trse în bratele sale pe canapea. Era liniștitor sa stau în bratele sale.
-Haru?
-Da?
-Vreau vata pe băț.
-De unde iau?
-Este la carnavalul din oraș.
-Atunci ma duc sa iau, vrei alt ceva?
-Nu.
-Bine, revin repede.
Haru luase cheile de la mașină și portofelul se încălțate apoi a plecat. După 20 de minute a revenit înapoi cu vata pe bat. Avea o gramada în mâini.
-Poftim, spuse și mi le puse în fata pe măsuță de cafea. Sunt de toate felurile, și de toate combinațiile. Imi spuse zanbind.
-Mulțumesc iubire.
-Ori ce pentru tine, se așezase pe canapea apoi lângă mine, am luat o vata pe bat și iam dat folia din jur jos apoi am început sa mănânc. Era chiar buna.
-Vrei și tu?
-Putin, spuse și luase.
Dupa aceia am mâncat toată vata pe bat în mai puțind de o ora.
-Se pare ca la bebe ia fost foame, spuse Haru.
-Asa e, ma bucur ca măcar asta ii place.
-E cam mofturos.
-La fel ca tine.
-Nu sunt mofturos........ Bine poate un pic.
-Un pic mai mult.
-Bine, spuse și apoi ma trantise pe canapea și se urcase pe mine. A început sa ma sărute pe buze si pe gat.
-Umpic de sex nu strica nu? Ma întrebase.
-Nu cred, spun și îl trag într-un sărut. Dar cum fac cu tata?
-Lasă-l deoparte momentan, spuse și îmi dăduse jos tricoul începând sa îmi lase săruturi fierbinți și semne de la gat în jos.
-O sa ahhh ma caute, și o uhhh sa vina ahh aici, spun în timp ce gem de placere.
-O sa vadă ce face fiul sau cuminte, spuse și ma musca se mai tare de gat unde îmi lăsase o urma foarte vizibila.
Dar pana atunci, avem o treaba de terminat, spuse și îmi dăduse și pantalonii cu tot cu boxeri jos apoi se dezbrăcase și el. Ești pregătit? Ma întrebase după ce s-a pozitionat la întrarea mea.
-Mai pregătit ca niciodată.
Atunci Haru intrase în mine provocandumi o placere amestecata cu putina durere. Am gemut lung. A început sa se miște în mine de la încet la tot mai repede, camera era plina cu țipetele mele de placere, eram în extaz la fel și Haru, ii se citea și lui pe fata plăcerea. Nu după mult timp își dăduse drumul în mine.
-Sper ca nu ai ruginit de când nu am mai făcut-o și ca ești pregătit pentru a doua partida.
-Eu cred ca tu ai nevoie de puțin ulei, scârțâii. Nu ma gândeam ca asa slăbuț va fi.
-Te joci cu focul.
-Și nu îți place?
-Asor asta, spuse și intrase dinou în mine dar de data asta mai brutal.
Asa am ținută ceva timp. Am avut 5 partide bune. La finalul ultimei Haru urcase pana sus și venis ei apoi cu o cutie medie.
-Ce e în ia?
-Ai sa vezi, spuse și scoase din ea un vibrator?
-Ala ii un vibrator?
-Da, spuse cu entuziasm. Îl luase și îl introduse în mine, era destul de mare. Îl împinse cu doua degete mai în spate. Are telecomanda prin Bluetooth, oricând pot sa îl aprind.
-Suna interesant.
-Și este, are 4 viteze, mica, medie, mare și max. Și mai are și numere pentru astea ca să fie între ele.
-Suna a pedeapsa.
-Este, dacă tot o sa fi departe de mine, asta e pedeapsa, spuse și ranjise.
-Și cât trebuie sa îl țin?
-Cât poti, sa vedem cat rezisti, apoi trecem mai departe.
-O sa rezis..
-Mai vedem. Haide sa facem baie și apoi sa te duc la tatăl tău la mafie.
-Bine.
Am făcut împreună o baie fierbinte iar apoi Haru ma duse la mafia lui tata..
Lam sărutat și îmbrățișat apoi am mers în spre ultimul etaj, eram în lift și ma uitam afara când deodată am simțit cum a început sa vibreze. Nu era la o viteza mare, mam abținut sa nu scot nici un sunet și am reușit.
Când am ajuns la ultimul etaj acesta se oprise. Am mers dinou catre biroul lui tata dar de data asta am bătut la ușa și am întrat. De data asta înăuntru era doar tata citea niște foi.
-Ai venit?
-Da.
-Unde ai fost pana acum?
-Paiii.........
-Nici un pai, unde ai fost?
-Am fost la...........
-La? Haide ca nu te mănânc.
-Bine am fosta Haru.
-Ce ai făcut la Haru? Săptămână asta trebuia sa țineți distanta.
-Mia fost dor de el.
-Off, bine, ce ați făcut?
-Am mâncat vata pe bat. Mia cumpărat de toate felurile.
-Bine.
-Mama unde e?
-În celalalt birou, și el face niște foi.
-Bine, pana la câte stai azi?
-Pana pe la 5-6.
-Si eu ce sa fa pana atunci e doar 1. O sa mor de plictiseala
-Citește o carte.
-Leam citit pe toate.
-Deja?
-Da de 3 ori chiar.
-Joacate pe telefon.
-E plictisitor.
-Da nimica nu îți convine.
-Nu.
-Dute în biroul 89, acolo e Jake.
-Și acolo o sa ma plictisesc, și el face cel mai probabil foi.
-Și eu ce sa fac?
-Nu știu.
-Atunci gasesteti singur de lucru. Eu am treaba.
-Tata.
-....
-Tata.
-....
-Tata
-....
-Tata
-O vai da mai taci din gura, ce vrei.
-Ma plictisesc.
-Fa ceva.
-Ce?
-Nu știu, găsește ceva.
-Mi-e foame. Mi-e sete. Mi-e cald. Mi-e frig.
-Ray!
-Da domnule?
-Yuki ce vrei să mănânci?
-Vreau fructe de mare și caracatiță în special.
-Dute și cu cumpară ce a zis.
-Da domnule.
Ray a plecat. Eu am rămas pe canapeaua în biroul lui tata.
-Tata?
-Da?
-Mi-e cald.
-Dute și schimba temperatura.
-Mi-e lene sa ma ridic.
-Suferă.
Mam strâmbat, și apoi m-am ridicat cu silă de pe canapea și am setat temperatura camerei pe 15 grade.
-Tata?
-Ce mai e?
-Nimc, spun eu.
-Spune ce e.
-Vreau ciocolata.
-De care?
-Milka cu bomboane și jeleuri.
-Dute la dulapul galben și deschidel, o sa găsești orice ciocolata vrei.
Ma ridicat iar de pe canapea și am mersa dulap și l-am deschis. Era paradisul în persoana, era plin de ciocolata de toate felurile. Am luat 3 tablete mari de ciocolata cu jeleuri și bomboane de la Milka, apoi l-am închis și am mers înapoi pe canapea și am început sa mănânc din ele.
Dupa 13 minute leam terminat. Și la fix a venit și Ray cu mâncarea. După ce am mâncat am stat liniștit.
-Asta nu vomiți?
-Aparent nu.
-Ar trebui sa îți faci o lista cu ce poți manca.
-Ar trebui.
-Acum nu te mai plictisești?
-Ba da, dar am zis sa nu te mai stresez.
-Chiar nu îți poți găsi nimic de făcut?
-Sincer nu, nu te supara cu Haru pot face mai multe.
-Aha, deci asta e pentru ca te țin departe de el?
-Da, când merg la el la mafie am ce sa fac?
-Ce?
-Vorbesc cu BFF ul meu.
-Cine e?
-Celalalt director Dark.
-Tu ești prieten cu Dark?
-Da, sau Haru mai vorbește cu mine. Și alte lucruri.
-Deci într-un fel săptămână asta o sa ma chinui?
-Da..
-Ști ce, poți merge la Haru, ori cât as vrea sa te țin departe de el tot mai aproape ajungi.
-Dar săptămână asta nu trebuia sa stau cu voi?
-Ba da, dar se vede ca ai nevoie de Haru.
-Mulțumesc tata.
Ii spun si fug repede pe ușa. Am coborât în graba jos și am luat un taxi pana la mafia lui Haru. Când am ajuns am plătit taximetristul apoi am întrat repede și am urcat sus, nu înțeleg de ce toți care au o mafie au biroul la ultimul etaj.
Am luat liftul și am mers sus și am întrat în încăpere. Când am întrat am rămas în prag.
Inautru erau niște tipi dubioși iar Haru și Dark erau legați niște paturi?
Iar pe ei erau niște fete. Vedeam ca încercau sa scape dar erau prea strâmte legaturile cel mai probabil.
Iar la birou stătea o persoana ce râdea. Am tras ușa înapoi ușor sa nu ma observe și am ascultat.
-Cine ar fi crezut ca va pot droga și voi sa nu va dați seama.
-Când o sa scap de aici am sa te omor, ii spuse Haru.
-Păcat ca nu o s-o faci, o sa te țin domnișoară ocupata.
-Păcat, îs gay.
-Nui nimic, drogul avea și Viagra, deci oricum ai sa te exciti.
-Ești ca și mort, ii spuse Dark.
Haide Yuki, îmi spun eu. Antrenamentele nu leam făcut degeaba. Mi-am luat inima în dinți și am dat buzna înăuntru. Toți și-au fixat privirea pe mine.
-Se pare ca avem un oaspete nou, prindeți.
-So crezi tu, spun eu furios și merg în spre el.
O gramada de paznici de ai lor vin în spre mine. La primul i-am dat una de a picat pe jos și pe restul i-am pus la pământ rapid . Miam scos un pistol din spatele pantalonilor și iam împușcat repede pe restul care veneau în spre mine.
-Cine te crezi tu sa vi asa aici? Îl întreb eu nervos. A început sa apese pe trăgaci în spre mine dar eu ma feream de toate glonturile. Am ajuns la el și el nu mai avea muniție. Iam pus pistolul la cap și iam zis.Auzi aici, mai bine mi-ai da antidotul pentru aia doi altfel ajungi ca ei, spun și ii arat în spre coechipieri lui probabil morți.
Acesta de teama scoase antidoturile și le puse pe birou. Lam legat bine apoi de scaun, și am scos o injecție care iam dat-o, a început sa urle cateva secunde apoi a leșinat. Le-am împușcat pe curvele ce stăteau pe Haru și pe Dark, apoi de unde eram am împușcat legăturile și am luat antidoturile și am mers la ei. La fiecare iam înțepat cu acul în gat.
Eu stăteau și doar se uitau cu teama. Ce am făcut asa rău?
-Ce ați pățit?
Aceștia îmi arătase cu degetul în spatele meu și mam întors. Acum am realizat, le era frica de mine. Pe jos erau o gramada de oameni morți.
Doar nu va e frica de mine? Ii întreb.
-Sincer puțin, spuse Haru încercând sa își revină din soc.
-Putin mai mult, îți dai seama ce ai făcut? Ai doborât atâția oameni de unul singur, eu cu Haru nu am putut și tu ai reușit. Ești uimitor de înspăimântător.
-Pai trebuie sa știe ca nu sunt la ei acasă asa dea buzna.
-Bine, spuse Haru, ce faci aici, parca nu stăteau la taică-tu săptămână asta?
-Nu mai, nu ia ieșit planul.
-Ce plan?
-Vroia sa ma îndepărteze de tine.
-Ceee? Nu as fi permis asta.
-Stiu, dar ori cum a cedat el a spus cu cât încearcă sa ma îndepărteze de tine ma apropriu mai mult de tine.
-Nu am sa îți dau drumul nici odată. Spuse el și ma sarutat intens.
Dupa ce ne-am despărțit din sărut ma luat în brate strâns. haide sa lăsăm doamnele de servici sa își faca treaba.
-Sunt de acord, pa Yuki.
-Pa.
Dark a fugit iar eu am rămas cu Haru, dintr-o data am simțit cum vibrator ul începuse iar sa vibreze, destul de puternic. Iam prins cămașă în pumni lui Haru și mai ca nu am căzut pe jos. Miam ridicat fata sa îl vad și am putut observa rânjetul de pe fata sa.
Am început sa gem de placere, în timp ce Haru îmi săruta gatul și îmi lasă semne.
-Haru, nu o putem face.
-Mhm, de ce?
-Nu ma simt chiar bine pentru asta. Ii spun eu iar în următorul moment fug la baie unde vomit.
Haru stinse vibratorul și venise la mine.
-Ce ai mâncat iar?
-Vata pe bat, ciocolata și fructe de mare și mai ales caracatiță.
-Iar mănânci prosti. Poate fructele de mare ti-au venit înapoi.
-Probabil.
-Haide acasă.
Haru ma luase în brate stil mireasa și ma duse pana la mașină. A condus cu viteza pana acasă unde iar ma luase în brate și ma duse pe canapea.
-Ce vrei sa mănânci?
-Orice.
-Îti fac ceva dulce?
-Daaa.
-Bine.
Dupa ce Haru sa dus în bucătărie am rămas singur în sufragerie. Am aprins televizorul și am imceput sa ma uit la desene.
-În curand faci 18 ani și tu te uiți la desene? Ce ești tu? Copil de grădiniță? Ma intrebat Haru și rase. Venise și îmi puse în fata clătite cu Nutella..
-Da..
Dupa ce le am mâncat am mers sus cu Haru și am făcut o baie apoi ne-am pus la somn. În timpul bai sau întâmplat câteva chesti dar, dar mărunte.Acum măcar nu mai am vibrator ul ala în mine, mi l-a scos.
Stăteam în pat în bratele lui Haru și iar, ca de obicei ma gândeam la sarcina. Încep sa vreau tot mai mult copilul, dacă corpul meu nu o sa poată sa ducă sarcina, sau dacă nu ii bate inima. Dacă e mort? Mici lacrimi au început sa îmi curgă din ochi.
-Yuki, ce e. De ce plângi?
-Încep sa vreau tot mai mult copilul dar dacă nu o sa pot sa il tin? dacă defapt nu ii bate inima? Ce sa fac? Nu vreau sa îl pierd,spun și îmi pun mâinile pe burtica.
-Yuki sunt șanse sa se întâmple asta, iar dacă se va întâmpla voi fi eu cu tine sa te susțin, copiii vom mai putea face. Dacă vrei facem chiar echipa de fotbal. Dacă acum nu poți tine sarcina nu înseamnă ca, când vei creste puțin mai mare nu vei putea. Ori ce ar fi, vom găsi o rezolvare.
-Promiți?
-Nu promit, jur.
-Mulțumesc Haru, te iubesc muuulllttt.
-Eu te iubesc mai mult, acum culcate, e târziu.
-Bine
Am încercat sa adorm, dar nu putea fi totul perfect, a început sa ma doară burta. M-am ghemuit în bratele lui Haru și am încercat iar sa dorm dar nici o șansă. Am ieșit încet din bratele lui Haru și am mers încetișor la baie, unde mi-a a venit iar sa vomit. Deja începea sa ma enerveze chestia asta. Aproape nimic nu pot manca ca vomit mai târziu. M-am spălat pe fata apoi am decis sa cobor jos. Acolo mam așezat pe canapea și mi-am luat telefonul și lam sunat pe tata.
Acesta îmi răspunse imediat.
"-Sa întâmplat ceva Yuki?
-Da, nu pot dormi și ma simt oribil.
-În ce sens?
-Ma doare iar burat îngrozitor și iar am vomitat. Și nu pot dormi iar Haru doarme buștean în camera.
-Bea un somnifer.
-Nu pot.
-De ce?
-Ca nu pot bea medicamente.
-Le vomiți?
-Da.
-Atunci vino la noi, eu cu mama ta nu dormim.
-Cumde nu dormiți?
-Nu știu, Jald vroia sa se uite la un film și am decis sa nu ne culcam.
-Bine.
-Atunci ne vedem aici, trimit pe cineva după tine sau sa vin eu după tine?
-Nu, vin pe jos.
-Pe jos? ai grija.
-Bine. Pa tata.
-Pa Yuki. "
Am urcat în liniște sus și m-am îmbrăcat în alte haine. Iam lăsat un bilet lui Haru și am plecat. În 20 de minute am ajuns acasă.
Am întrat în casa și am dat de tata și mama pe canapea. Stăteau unul lângă altul.
-Ai venit, spuse tata.
-Da,intentionat m-am așezat între ei doi.
-Joci dur.
-N-am voie sa stau lângă mama, sau? Îl întreb eu rânjind.
-Lasă-l sa stea unde vrea, ce ai cu el?
-Sa pus între noi doi intenționat.
-Și de asta nu mai poți tu? Ii spuse mama.
-Da,nu îl ști ce drac e.
-Sigur, spuse mama.
-Crede-mă nu degeaba e fiul meu, daca las trimite într-o misiune singur contra unei mafii, crede-mă ar veni acasă fără nici o zgârieturi.
-Cum adică?
-Yuki e mai bine antrenat decât noi doi la un loc.
-Și tu lai trimis pe el singur contra unei mafii?
-De mai multe ori, ii spun eu.
-Și a venit cum a plecat, curat și fără o zgârieturi.
-Dar asta nu înseamnă că îl mai trimiți, cum sa faci asta, dacă patea ceva?
-Am încredere ca nu va păți nimic.
-Bine. Acum haideți sa ne uitam la film.
Am început sa ne uitam la film, se făcea tot mai târziu și eu tot nu puteam sa dorm, burta incepea sa ma doară tot mai tare. Mama și tata erau captivați de film iar eu stăteam între ai și stăteam cu mâinile pe burta. La un moment tata sa întors către mine la fel și mama.
-Ești bine? ma întrebase mama.
-Nu, le spun eu.
-Te doare ceva? tata devenise îngrijorat.
-Burta.
-Yuki, nu o spun în răutate, dar copilul îți face rău, ești prea tânăr. Mai ai o viata întreaga în fata, mai ai timp, nu te distruge de pe acum.
-Dar, vreau sa spun......
Tata ma luase într-o îmbrățișare și am început sa plâng tot mai mult. După îmbrățișare mi-am luat o perna în brate.
-Yuki te distrugi.
-Dar nu vreau sa îl las, acum am început sa îl vreau tot mai mult. Lacrimi au început sa îmi curgă încontinuu. Mama a început sa ma mângâie pe cap.
-Yuki tatăl tău are dreptate, o sa mai ai timp, copilul te distruge.
-Yuki îți vrem binele, avorteaza, spuse tata.
-Nu vreau, îl iubesc.
-Yukiii.
-Tata nimic nu o sa ma facă sa ma răzgândesc.
-Yuki nu vreau sa stau sa vad cum aproape mori în fata mea și sa nu pot face nimic. Haru ar fi de acord cu copilul dacă ar ști ca sarcina o sa te distrugă?
-Nu știe, spun eu încet, și nici nu vreau sa afle.
-Miyako Yukine, dacă nu ii spui tu ii spun eu, sunt tatăl tău, ești minor încă trebuie sa asculți de mine și ști ca îți vreau binele. Nu te las sa îți distrugi viata de pe acum, mâine dimineață ii spui lui Haru, am sa merg personal la el sa îl întreb dacă iai zis și dacă nu ii zic eu. Ești singurul meu copil, nu vreau sa te pierd.
-Mai bine nu as fi copilul tău, de ce nu înțelegeți ca vreau copilul, spun nervos și ies afara din casa. Tata a vrut sa vina după mine dar am început sa fug pana am ieșit din cartier. Am ajuns apoi în oraș unde am început sa ma plimb, telefonul meu a început sa sune și am văzut ca ma suna Haru. Era 5 dimineața deja.
"-Yuki unde ești?
-Acum am plecat de la tata.
-Yuki tatăl tău mia spus ca nu ești bine, vin sa te iau, spune-mi unde ești.
-Nu.
-Cum adică nu, Yuki spune-mi unde esti.
-Nu pot, îmi pare rău, spun și lacrimi încep sa îmi curgă.
-Yuki, ce sa întâmplat?
-Daca îți spun unde sunt va trebui sa îți spun ceva, dacă nu vei afla de la tata. Nu vreau sa se întâmple asta.
-Ce sa îmi spui?
-Nu pot sa îți spun, altfel o sa ma obligi sa fac ceva ce nu vreau, îmi pare rău Haru, spun și închid. "
Am început sa merg cât mai departe, pana mia venit o idee. Am sa îl sun pe Dark.
" - Dark?
-Yuki ce surpriza plăcută, cumde mai sunat.
-Am nevoie de ajutor, poți veni după mine în capătul orașului în parcul galben?
-Da, apoi ai sa îmi dai niște explicați.
-Dacă te suna Haru ii spui ca nu ști nimic de mine, te rog.
-Bine, vin imediat. Pa.
-Pa"
În câteva clipe Dark venise după mine și am mers la el acasă.
Când am ajuns am urcat sus în camera sa și ne-am pus pe patul sau.
-Acum explicami de ce te ascunzi de Haru.
-Pai am fost la tata și am început sa ne certam.
-De ce?
-Pentru ca sarcina e dăunătoare pentru mine. Într-un fel copilul ma distruge.
-...
-Iar tata a spus ca dacă nu ii zic eu lui Haru o sa ii spună el, asa ca am fugit.
-Ști ca fuga nu e o soluție?
-În cazul asta e, dacă rămâneam și nu ii spuneam lui Haru ii spunea tata și ma obligau sa avorteze. Daca îi spun eu lui Haru acesta ma ducea direct la spital ca să avorteze. Deci dacă rămâneam pierdeam copilul și nu vreau.
-Asa mult ți la el.
-Da, și nu vreau sa îl pierd mai ales acum când îl iubesc mai mult.
-Și asa te-ai decis sa fugi?
-Da.
-Pana când?
-Nu știu.
În acel moment telefonul lui Dark începuse sa sune.
-Ma suna Haru.
Alo?
Ceee?
Și unde e?
Cum nu ști?
Măcar ști din ce motiv?
A copilului?
Si acum cum îl găsești?
OK, ne vedem la mafie și mai vorbim, pa.
-Ce tia zis?
-Daca nu știu ceva de tine. A aflat de sarcina cum sta treaba. Te cauta.
-Sa ma caute. Nu ma întorc.
-Chiar asa rău e sa avortezi, vei mai avea șanse când vei fi mai mare.
-Nu vreau alte șanse, o vreau pe asta de acum.
-Ești încăpățânat
-Știu.
-Unde vrei sa dormi? Poți și cu mine dacă vrei.
-În alta camera.
-Bine, poți sa iei camera care e în fata cu a mea.
-Mulțumesc.
-Cu placere.
Am plecat în acea camera și m-am pus în pat și mam culcat.

Destinat sa te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum