Prietenie

170 14 2
                                    

-Bine, a am uitat să îți spun, joi trebuie să mergem la doctor.
-Deja?
-Da .
În fiecare lună mergeam la un doctor și luam un set de injecții,pentru ca am imunitatea foarte scăzută.
-Bună Yuki.
-Bună.
L-am salutat înapoi pe Jald.
-Ce mai faci?
-Bine, acum duceți-vă și mâncați!v-am pregătit masa.
Au mers și au mâncat apoi au mers să se schimbe.
Ce puteam face cu Jald o săptămâna ca să mă obișnuiesc cu el. Trebuie să învăț să ii spun mama și să ne împrietenim.
Tata a coborât cu Jald și s-au pus și ei pe canapea în fata mea..
-Chiar vreau să vă înțelegeți săptămâna asta și tu Yuki să faci ce mi-ai promis.
-Ryu, dacă nu vrea nu îl obliga.
-Eu chiar vreau să ne intelegem.
Jald mi-a zâmbit și apoi tata a spus.
-Sper să nu ajungeți sa vă certați și să nu faceti prosti.
-Noi, prosti? Îl întreb.
-Nu vreau să ma gândesc ce ați putea face dacă vă puneți amândoi mintea la contribuție , ar ieși un dezastru.
Am început sa râdem .
-Azi lucri?
-Nu, săptămâna asta stau cu voi.
-Azi mergem la carnaval?
-Sigur.
Mă mir că Jald vrea, cum e la facultate are ore. Sigur tata a tras ceva sfori.
-Ce hanorac ai pe tine? Nu-mi aducă aminte să ai haine chiar asa mari.
-E a lui Haru, o să îmi fie dor de el așa că am luat hanoracul lui.
-Zbori în el, mi-a spus tata.
-Mie îmi place tare mult, ii spun.
-Ce preferințe aveți și voi, pe vremea mea așa ceva nu se purta.
-Așa o spui de parcă ești un moș de 80 și de ani, îi spun și începem să râdem .
Telefonul lui Jald a început să sune și a plecat în bucătărie să vorbească la el.
-Sper să vă înțelegeți bine, mi-a spus tata.
-O să ne înțelegem.
Din bucătărie a ieșit Jald și a spus.
-Din păcate nu mai pot veni cu voi la carnaval, am de făcut un proiect important pentru facultate pentru nota. Îmi pare rău.
-Nui nimic.
-Pot să te ajut? L-am întrebat.
-Nu trebuie să te stresezi cu asta, ma descurc eu, voi distrați-vă.
-Nu, vreau să mergem toți trei, dacă ai treaba te ajut. Despre ce trebuie sa faci?
-Despre dezvoltarea unui pom într-un mediu închis.
Jald studia la Harvard pe profilul Medicina-știnte și mediu.
Din câte mi-a mai spus tata, Jald e primul din clasa lui.
-Te ajut! Cum trebuie să faci proiectul?
-Pe planșă, după ce a spus asta a strănutat . M-am uitat atent la el și era puțin cam prea roșu la fața .
-Noroc, îi spun.
-Mulțumesc .
Sa dus pana sus și l-am întrebat pe tata.
-Învăța mult?
-Da, de abea ce mai doarme noapte, tot citește, de ce?
-Doar așa .
Când a coborât a venit la noi și i-am pus mâna pe frunte, și cum credeam frigea.
-Ai febră , cred că ai răcit.
II spun.
Tata sa întors instant către el.
-Ți-am mai spus eu să nu umbli în pantaloni scurți și să dormi noaptea.
-Nui nimic, o să îmi treacă , a spus.
-Ar trebui să te odihnești, nu cred că ai temperatură mică ci mare, tata d-ul direct în pat.
Tata sa conformat și la luat pe sus și la dus în pat. Am mers și am luat termometrul și am mers la tata sa ii ia temperatura.
Avea 41.3, era destul de mare.
-Să chem un doctor? ma intrebat.
-Nu trebuie, am eu grija de el!
I am pregătit o compresă cu apă rece și i-am pus-o pe frunte apoi am coborât jos unde am făcut supa de pui. I-am pregătit și medicamente și am urcat cu ele și supa. După ce a mâncat le-a luat și a spus.
-Nu pot sta, am de făcut proiectul. Sunt bine acum
-Nu ești, stai în pat, o să rezolvăm și problema cu proiectul.
-Dar..
-Nici un dar!

Am stat toată ziua cu ochii pe el și seara a spus tata ca rămâne el cu el. Dar când am mers să îl verific dormeau amândoi. Iam schimbat compresa și m-am dus în sufragerie.
Am luat o bucată mare de carton lunga și am secționat-o pe părți. Vroiam să il fac 3D, din lipici și foi. Am făcut un schelet mic din fier și altele mai mari . După ce am amestecat bine lipiciul cu hârtia a ieșit o pastă care am modelat-o pe stative. Le-am pus pe planșă și am fixat pomii drepți. Am făcut pereți între și am montat și o instalație cu lumină la fiecare în parte. Am luat un caiet de a lui Jald și mam uitat atent la scrisul sau și am început sa scriu despre acestă dezvoltare pe foi pentru fiecare stadiu. Între timp ce se usca pasta am mai urcat să îi schimb compresa încă o dată apoi am mers în camera mea de unde am luat acuarele . Am coborât silențios și am început sa pictez totul iar când sa usact am lipit frunzele și florile unde trebuia.

Toată noapte am stat treaz și am avut grijă să îi schimb compresa lui Jald și sa fac proiectul.
Dimineața am terminat după ce am montat și un furtun cu apa la fiecare secțiune în parte în așa fel să nu se intersecteze cu lumina ca nu cumva să se curenteze cineva.
Eram destul de murdar. Proiectul arăta excelent! Și nu exageram.

Ryoma pov.
Mi-am deschis ochii încet și m-am ridicat panicat. Am adormit azi-noapte. Jald dormea, am pus ușor mana pe compresa și era rece, cine a schimbat-o.
Jald sa trezit încet și sa ridicat în fund iar compresa ia căzut de pe frunte .
-Cum te simți?
-Mai bine.
I-am pus mana pe frunte și nu mai avea febra.
-Mă bucur, mai speriat ieri.
-Îmi pare rău, proiectul!
-O sa punem pe cineva să îl facă 
-Azi pe ora 1 trebuie sa il prezint! Nu trebuia să dorm .
-O sa rezolvam noi asta, stai calm.

Destinat sa te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum