Cearta

208 15 5
                                    

A oftat și i-a răspuns.

Haru pov.
"-Da?
-Haru, vino cu Yuki la mine, te rog.
-Eu ți-l duc, dar el nu prea vrea să vă vadă.
-Convinge-l, vă aștept la firmă ."
Și eu ce să îi zic ? Yuki nu vrea să îl vadă.
-Trebuie să mergem până la firmă la tatăl tău, vrea să ne vadă, în special pe tine!
-Dar nu vreau să îl vad! Mă doare fundul și burta! Nu merg.
-Ba da, haide.
L-am luat pe sus și am urcat în camera noastră.
-Vreau un hanorac de al tău! Mi-a spus.
-Da ce mult îți plac hainele mele.
-Sunt mari, călduroase, comode și îmi aduc aminte de tine.
-Bine. Și-a luat blugi negri și i-am dat un hanorac alb de al meu și un tricou de al lui.
Mi-am luat blugi albi și un hanorac negru și mi-am luat adidași asortati cu a lui Yuki.
Mi-am luat cheile, cardul și telefonul și am plecat cu micul meu urs koala care nu se mai dădea jos de pe mine.
Am urcat în mașină cu el pe mine și am pornit către firma lui Ryoma.
Am condus rapid și când am ajuns am parcat mașina și am ieșit. Yuki ma strâns mai tare si a spus.
-Dacă dăm de el?
-Atunci îi trag una de se duce în mormânt .
-B--Bine....
Am intrat în clădire și am mers către lift, am urcat la ultimul etaj iar din biroul lui Ryoma a ieșit fix Kor.
Yuki a început să tremure, l-am ținut doar cu o mână și am înaintat calm. Kor rânjea și se uita la fundul lui Yuki.
Când a ajuns fix lângă mine i-am tras un pumn usor, a picat pe jos și a început sa tipe. O baltă de sânge sa format în jurul capului său . Mi-am scuturat ușor mâna din cauza petelor de sânge care le avem pe ea și am continuat. Mai mulți oameni au mers la el panicați. Am intrat în birou și m-am pus jos cu Yuki. Ryoma sa ridicat de la birou iar în birou au intrat mai mulți oameni.
-Boss! Acea persoană la atacat pe Kor! Acum este transportat de urgență la doctor.
Ryoma sa întors către mine si ma întrebat.
-Haru? Ce sa întâmplat? De ce lai atacat.
-Întrebarea e ce nu sa întâmplat! Știe bine Kor de ce l-am lovit, și oricum am dat ușor.
-Ușor la tine e când îi spargi față și capul? Ma întrebat acel om.
M-am întors uitându-mă urât la el și a înghețat.
-Ai ceva împotrivă ?
Acela a înghițit în sec.
-Sa mă anunțați ce spune doctorul.
-Da! la revedere.
Sa pus în fata noastră iar Yuki nu își scotea capul din gâtul meu.
-Ce sa întâmplat? Yuki?
-Nu vreau să te mai vad!
-Ce ai pățit?!
-Nu vorbesc cu tine .
A oftat și ma întrebat .
-Ce are?
-E supărat pe tine.
-De ce?
-Din mai multe motive.
-Și care sunt?
-Nu îl cunoști, nu te înteresezi de el, nu îți pasă de el.
-De ce ar crede asta? Nu e adevărat.
-Ieri, când ați plecat de la carnaval, Yuki a plecat cu Kor. Nu a fost atent la drum și Kor la dus pe un câmp și la violat, iar când ai sunat și Kor ți-a spus că e la o cofetărie ai crezut asta, dar Yuki urăște cofetăriile, nu suportă mirosul. A fost violat timp de 3 ore. Când ma sunat am mers rapid după el și când l-am dus înapoi și a găsit acel bilețel din bucătărie sa enervat. De când e Jald ai cam uitat de Yuki, și tot tu ai pretenții să îl considere pe Jald mama lui și să se înțeleagă... Iar pe hol când lam văzut pe Kor sa uitat la fundul lui Yuki rânjind, așa ca i-am dat una.
-La violat? De ce nu sa împotrivit?
-Ia dat o injecție în gat cu un ser.
-Și ce vină am eu în toate astea?
Mi-am dat o palma ușoară peste față . Chiar că e fermecat de Jald încât a uitat complet de Yuki.
-Cât de mult îl iubești pe Jald?
-Foarte mult!
-Se vede.... Yuki e copilul tău, tu l-ai conceput, tu ai fost cel care a avut multă grija de el, tu mai amenințat cu pistolul dacă îl rănesc toate astea au fost când erai împreună cu doamna Elena, iar acum de la un timp nu îți mai pasă deloc de când ești cu Jald. Nu am nimic împotriva voastră sau ca vă iubiți dar ai uitat de Yuki care repet a fost violat.
-Și??? A făcut școală de lupte, trebuia să se apere.
Yuki ma strâns mai tare în brațe, și am simțit cum hanoracul meu se udă în zona umărului stâng.
-Vrei ca Yuki să sufere sau ce dracu? Nu-ți pasă că a fost violat?! În pula mea ii copilu tău! Și totul e din vina ta! Dacă mergeți cu aceiași mașina nu pățea nimic ! Cât timp tu te distrai cu Jald la întâlnirea voastră Yuki era violat și probabil plângea și striga după ajutor . Nu înțeleg ce nu înțelegi? Din câte îmi aduc aminte înainte erai atât de grijuliu cu el, de-a bea ce l-ai lăsat să doarmă la mine o noapte, iar acum când îți spun că a fost violat tu n-ai nimic "a făcut școală de lupte, trebuia să se apere" nu mă lua cu asta! Nu trebuia să se apere! Trebuia să fie apărat ! Și regret că nu am știut nimic, că altfel laș fi oprit chiar eu! Are doar 17, poate măsa nu o fost o Sfânta când a făcut acel accident nenorocit de a uitat de toți, dar măcar era mai bună decât tine în momentul ăsta , poate a greșit dar și dacă acum se culcă cu alți încă îl caută pe Yuki, și vrea să știe cum e și cum se simte, iar tu care stai aproape de el nu te interesezi. Dar tot tu ești cel care vrea să o uite pe măsa! Cum să o uite când știe că dacă acum ar merge la ea, ea l-ar consola și ar lupta pentru binele lui. Poate să fie oricum, dar ea măcar ține la el și vrea să arate asta.
Oare tu ți măcar la el?!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 11, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Destinat sa te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum