Haru pov.
Dimineața când mam trezit am observat ca Yuu nu mai era lângă mine, mam ridicat din pat și am mers la baie unde am făcut un dus repede apoi mam îmbrăcat într-o cămașă alba și o pereche de blugi negri.
Când am coborât jos tot nu am dat de Yuu, am mers în bucatarie, unde pe masa era un bilet pe care scria:
"Îmi pare rău că nu sunt cu tine în dimineața asta, dar am treaba, ne vedem diseară iubire.
Cu drag Yuu."
Nu prea am băgat chestia asta în seama.Miam luat masin și am mers la școală, când am întrat în clasa toți făceau o gălăgie de nedescris.
-TĂCEȚI!
În momentul în care am strigat toți au făcut liniște. Ma durea capul îngrozitor de tare, și nu știu de la ce.La banca mea au venit câțiva din clasa și miau spus.
-Avem un diriginte nou, azi o sa stam iar toată ziua cu el.
-Din câte am auzit e tare sexy.
-Și e super bogat.
-MA DOARE UNDEVA DE EL, PLECAȚI DE AICI, MARȘ!
Capul începea sa ma doară tot mai tare, miam luat ghiozdanul și am plecat când am deschis ușa clasei și am pășit afara și am închis ușa după mine am auzit o voce.
-Unde crezi ca pleci?
-La mama în piz**, acolo, ce te interesează ?
-Deci pare ca tu ești asa zisul "rebelul" scoli. Ma interesează din moment ce iti sunt diriginte.
-Păcat, nu ai sa afli.
Spun și plec de acolo, am plecat acasă, unde mam întins puțin în pat, dar durerea nu trecea, chiar se intensifica. Am luat niște pastile de dureri de cap dar nu îmi trecuse.
Miam luat telefonul și am sunat-o pe mama.
"-Alo? Haru ce e?
-Mama, ma doare capul foarte tare și am luat pastile dar nu îmi trece.
-Lai luat pe cele mov?
-Da.
-Stai cum iești, nu pleca nicăieri, vin acasă acum.
Am putut sa îmi dau seama ca era îngrijorat, dar de ce?Nu e doar o durere de cap?
-Bine. Pa.
-Pa. "Yuri pov.
Eram cu JJ și Beka într-un birou, cei doi discutau despre ceva, pana ma sunase Haru.
Acesta îmi spuse ca îl doare capul tare și luase și pastilă mov. Iam spus sa stea acolo și sa nu plece, ma întorceam acasă, nu îl pot lăsa acum singur.
-JJ , Beka ma întorc acasă.
-Sa întâmplat ceva, ma întrebase JJ.
-Pe Haru îl doare capul și a luat și pastilă mov și nu ia trecut.
-Cum? Întrebase Beka. Dar cum? pana acum ii trecea. Ceva nu e în regula.
-Știu, de acea trebuie sa ma întorc rapid.
-Venim și noi.
-Bine.
În momentul acela am mers sa ne inpachetam hainele și am pornit în viteza acasă, drumul dura în jur de 3 ore.
Beka conducea rapid pe autostrada iar din fericire am ajuns destul de rapid acasă. Când am ieșit din mașină mam oprit și mi-am pus mana pe burtica se pare ca nu ii convenea stresul.
JJ venise repede la mine la fel și Beka și mau întrebat de odată.
-Ești bine? Te doare ceva?
-Sunt bine, haideți sa mergem, Haru e înăuntru.
Când am ajuns în casa am mers sus în camera lui Haru unde acesta stătea în pat, dormea.
Am mers la el și am pus mana pe fruntea sa, era fierbinte. Acesta se trezise și se ridica in fund.
-De ce dracu ma doare asa tare capul?
-Tu sa îmi spui, ai febra.
-Nu cred ca de la febra ma doare asa.
-Sper, BEKA JJ, strig după ei, aceștia venind rapid. Bun, Beka dute dumi spraiul iar JJ tu dumi termometrul de frunte.
Ocestia s-au conformat și sau dus după ce leam cerut..
Când JJ a adus termometrul i lam pus lui Haru pe frunte.
Dupa 5 minute i lam dat jos mam uitat. Avea temperatura 40 cu 5.
Iam dat lui Haru sprayul sa îl inhaleze .
Dupa acea sa pus iar în pat.
Am ieșit cu JJ și Beka din camera sa și am mers jos sa vorbim.
-Iar are o criza, spune Beka.
-Dar parca nu iau trecut? Spune JJ.
-Dacă nu ii scade temperatura trebuie sa îl ducem la spital, ori cum Beka dute la farmacie sa iei injecțile. Iar JJ te rog dute acasă la noi și dumi geantă roșie a mea cu medicamente.
Aceștia au plecat ier eu am făcut o compresa rece și am mers sa i-o pun lui Haru pe frunte. Încă era fierbinte, speram sa ii treacă.
Încă de mic Haru a avut pierderi mari de vitamine și calciu. Și de atunci uneori îl doare capul tare, dar acum face și temperatura și nu e în regula. Pana acum sprayul cel inhala îl ajuta sa ii treacă, dar se pare ca nu mai are nici un efect.
În cel mai rău caz trebuie sa ii dau injecția care o lua când era mic.
Dar aia trebuie sa i-o dau după ce ii dau alte pastile.
Acesta se tot mișcă prin pat pana mia prins mana care o aveam sprijinita din pat și sa pus cu capul pe a și sa liniștit.
Dupa jumătate de ora au ajuns și Beka și JJ cu ce leam cerut.
Lam trezit pe Haru și iam dat niște pastile apoi iam spus.
-Cum e?
-Tot ma doare.
-Atunci trebuie sa iei injecția.
-Alea?
-Da.
-Bine, spuse stins și îmi întinse mana. Am pregătit injecția și iam data apoi lam lăsat sa se culce. Iam schimbat compresa și am stat cu el.
CITEȘTI
Destinat sa te iubesc
Roman pour AdolescentsVolumul II al cărții Legatura dragostei rupte. În această carte este vorba despre viața lui Haruka Altin și a lui Myiako Yuki.