Alarmın sesiyle, rüyam da sona erdi, çok büyük bir üzüntü sardı içimi, çünkü gördüklerimin hepsi rüyaymış...
Demek ki rüyalar da hayal kırıklığına uğratıyor muş...
***
Lanet olsun yine rüyaymış, zaten ne zaman bu kadar mutlu olabilirdim ki?
Açım, yüreğim aç ancak bu rüya gerçekleşirse tatmin olurum.
Bu benim rüyam, en büyük hayalim..
Bir gün vatanıma kavuşmak, havasını solumak...
15 milyon insan belki de bunu her gün gerçekleştiriyor, hiç başkalarının hayali olduğunun farkına varmadan.
Kıymetini biliyorlar mıdır taşına toprağına kurban olduğum memleketimin? Sanmıyorum...
***
Beni zamanla daha iyi tanıyacaksınız. İsmim Yasmin evet evet Yasmin.
Çünkü Fransızca Yasemin yasmin diye okunuyor, iste bu yuzden.
Neden fransızcadan bahsettigimi soracak olursaniz, ben Fransa'da yaşıyorum, ailemle buraya ben çok küçükken yerleştik.
Ama trajik bir kaza sonrası onları kaybettim, ve yetimhanede büyüdüm.
16 yaşındayım ama yaşıma göre fazla olgunum. Bunun nedeni, hep kendi ayaklarımın üzerinde durmam, sorunlarımı kendim çözmem, ve en kötüsü de kendi kendimi teselli etmem...
***
Anne baba şefkati göremedim, sarılamadım onlara doyasıya kadar.
Bu duyguyu anlıyamazsınız, çünkü sizin harçlık veren, evinizin direği babanız, derdinizde yanınızda olan kardeşleriniz var belkide. Birde size mis sofralar hazırlayan saçınızı tarayan, hastalandığınızda, her ne olur olsun yanınızda destekçi olan, evinizin kraliçesi bir anneniz var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Homeland
RomanceHayat : Sürpriz, aile, dost, sevgi, paylaşmaktan ibaret ise, benim yaşadaklım ne oluyor ?... acı, keder, yalnızlık, duygusuzluk... Hedefsiz, amaçsız bir yaşam içinde, ruhsuz bir beden dolaşıyor...