XIV. Un indiciu complicat

86 12 14
                                    

Emma incetinise pe drum, în apropierea periferiilor. Barul de sub aprozar era la marginea oraselului, iar pe acolo misunau destul de des scandalagii sau oameni fara casa, de obicei violenti.

Rocky privea pe geamul masinii, parca uitându-se după pericole de care sa se ferească. Emma era puțin confuza, pentru ca ei, în acel moment, nu ii era frica. Nu ii mai era nici rușine, acum ca ea și Rocky iar începuseră sa se certe din nou. Se simtea chiar curajoasa si voia sa vada cat rezista Rocky sub presiunea tachinarilor ei.

- Și... începu el, de parca era o situație normala.

- Hai, ca știi engleza, îl încuraja Emma, sarcastică.

- Ha, ha, ha! făcu el, privind fix în fata. Ia, zi-mi, păpușă, ceva despre tine!

Emma il privi scurt, cu coada ochiului, apoi isi musca usor buza, de parca voia sa il provoace pe Rocky. Inima acestuia tresari, vazand chipul angelic al fetei devenind ceva mai indraznet.

- Hai, nu te sfii! o incuraja el, facand cu ochiul.

Ea zambi fermecator.

- Pai, ma numesc Fata-de-păpușă Dranov, am șaptesprezece ani, sunt regina sarcasmului, urmează sa fac optsprezece în ianuarie și sa fiu in scurt timp mai mare si mai matura ca tine...

Mai vedem noi... își zise Rocky.

-... îmi place sa enervez băieți, mi-am pierdut cel mai bun prieten acum un an și părinții acum doi ani, iar în orașul meu a fost o crima cu care eu și cu prietenii mei beți ne-am făcut poze. Sa te aud, Rody!

- Rody?! Altceva nu ai găsit? rase el.

- Te arunc din mașina! spuse calma Emma, rotind tacticos volanul.

- Binee! făcu el, ridicând mâinile. Ma cheamă Rocky Rodes, am optsprezece ani, vin din LA, îmi place sa fac mișto de fete ca tine...

Emma i-a tras un pumn în umăr, iar masina a deraiat pentru un moment.

- HEI!

- Ai grija!

- Și reacționez urat la supa de burta! termina Rocky, zâmbind.

Emma zâmbi și îl privi cu nonșalanță.

- Acum ce am mai făcut? exclama el.

- Nimic... doar te-ai născut! murmura Emma.

Rocky vru sa o apuce de mâini, dar aceasta deja pusese frână. Apoi, il plesni peste maini si il apuca de camasa, tragandu-l spre ea. Rocky fu socat - nu intelegea de unde brusca atitudine increzatoare a Emmei! Dupa o secunda care paru ca o mie de ani, ea deja regreta, pentru ca stateau cu fetele aproape lipite.

- Asculta, frumuselule, nu stiu de ce te-am luat cu mine, dar daca tot suntem aici, fa bine si conformeaza-te! Pentru ca nu mai spun inca o data! Ma ajuti, ca un om normal, sau pleci in secunda asta!

Rocky zambi smecher, apoi se uita in ochii stravezii ai Emmei:

- Nu prea am cum sa plec, avand in vedere ca ma tii asa de strans!

Emma ii dadu drumul, impingandu-l, apoi scoase cheile din motor. Se uita razbunatoare la Rocky, care incepuse sa rada, apoi iesi din masina. Rocky vru sa deschida usa, dar portiera statu nemiscata. Emma, auzind sunetul, zambi smechera.

Se uita spre chipul confuz al baiatului si ocoli masina, ajungand in dreptul geamului lui. Rocky ii facu cu mana si zise incet:

- Serios, ma incui aici? Foarte matur...

Vampirii din Lost Hills (Volumul 1-Sufletul tenebrelor)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum