Fotoğraf Aras
Ekin: Gelmedin
053********: Aslında geldim
053********: Bir kızla konuşuyordun.
Ekin: Sanırım yanlış anladın
Ekin: Sadece aradığım yazarı bulamadım biliyor mu diye soracaktım ve olanlar oldu
Ekin: Fazla sakar bir kız
053********: Ekin beni gerçekten görmek istediğini emin misin?
053********: Tekrar döndün ve yeni bir hayata başlayabilirsin
Ekin: Yani bir hayat istemiyorum
Ekin: Eski hayatıma devam edeceğim
053********: O zaman Aras'la görüşmeyi de düşünebilirsin
Ekin: Bilmiyorum
053********: O senin en yakın arkadaşın
Ekin: Hala öyle mı bilmiyorum
Ekin: 1 sene çok uzum bir zaman ve hayatında neler değişti bilmiyorum
053********: Konuşmadan da bilemezsin
Ekin: Peki seni dinleyip arıyorum şimdi
Ekin: Görüşürüz
053********: Görüşürüz
Gülümseyerek ekranı kitledim ve yatağının dibinde ki pencereden dışarı baktım. Yağmur şiddetini artırmış bir şekilde yağıyordu. Yağmurda ıslanmayı çok severdim ama hassas bir bünyem olduğu için ertesi gün keisnlikle hasta olurdum.
Telefonumun melodisi duyulmaya başlayınca bakışlarımı pencereden alıp telefona çevirdim. Aras arıyordu.
"Buğlem ne oldu inanmayacaksın." dediğinde kıkırdadım.
"Ekin döndü ve seni aradı."
"Sen. Ama sen. Nasıl bildin?" dediğinde gülerken "Çünkü gizli numaradan onunla konuşuyorum." dedim.
"Ve benim bundan haberim yok. Yarın okulda seni buluyorum hanımefendi. Olanları anlatacaksın."
"Tamam Aras iyi geceler." dediğimde güldü ve "İyi geceler." dedi.
Sanırım onun hayatına bilinmeyen olarak girerek hayatını düzeltiyordum. Gerçi bir geçmişimiz olduğu için beni dinliyor olabilir..
*
Dersim bitmişti ve yaklaşık yarım sattir Aras'ı bekliyordum.
Bir ders daha ne kadar uzayabilir?
"Pardon?" diyen sese döndüğümde Ekin olduğunu gördüm. Hep böyle karşılaşıyorduk.
"Aa merhaba Buğlem." dediğinde gülümseyip "Merhaba Ekin." dedim.
Eliyle binayı gösterip "Sende mi burada okuyorsun?" dedi. Kafamı onaylar şekilde salladığımda "Dekanın odasını bulamadım." dedi. Bankta ki çantamı omzuma atarken ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Texting
Short Story053********: Geçen gün saudade diye bir kelime gördüm. Anlamı tam olarak şuan ki durumumu anlatıyor 053********: Aşık olunan kimsenin yokluğuna duyulan derin özlem 053********: Ve.. 053********: En çok bu kısmı üzüyor beni 053********: Özenilen ki...