Het is 12:00 uur als je wakker word door je wekker, je gaat vandaag shoppen met je vriendin. Jullie gaan naar Amsterdam, je hebt er echt super veel zin in want daar zijn hele leuke winkeltjes. Je kleed je aan (zie hieronder).
Je ziet dat je vriendin al staat te wachten dus je springt op je fiets en jullie gaan naar het station. Eenmaal aangekomen in Amsterdam zijn jullie helemaal in de shopmood, dus jullie gaan helemaal los!
Het is best warm en jullie zien de Mac. Jullie lopen er naartoe en gaan een ijsje halen. Jullie hebben jullie ijsje dus jullie lopen naar buiten, dan loopt er perongeluk iemand tegen je aan, "kut" zeg je als je ijsje op de grond valt. Je kijkt omhoog en ziet een jongen staan. (Je weet dat het Melle is van spaze, maar dat zeg je niet want dan kom je over als zo'n mega grote fan). "Sorry" zegt hij . "Ja maakt niet uit" antwoord je (eigenlijk vind je het wel erg want het is je favo ijsje). "Ik koop een nieuwe voor je" zegt de jongen, " nee dat hoeft niet hoor" zeg je. "Jawell" en de jongen loopt naar binnen. Je loopt hem maar achterna want het is een beetje raar om te blijven staan. Je zegt voor de laatste keer dat het echt niet hoeft, maar hij doet het toch. Terwijl jullie staan te wachten op het ijsje stelt de jongen zich voor "ik ben Melle trouwens" zegt de jongen. "Ik ben j/n". "Mooie naam zegt me Melle, zij is zo knap denkt Melle. "Dankje" en je bloost. Dan is je ijsje klaar en je haalt hem.
JE LEEST
Spaze ~ in love with...
FanfictionJe leert een super leuke jongen en zijn vrienden kennen, je vind hem leuk.. ondertussen wordt een andere jongen ook op jou.. hoe loopt dit af..