Het is inmiddels 15:45 als de wedstrijd is afgelopen, Feyenoord heeft met 3-1 gewonnen. Er word een feest gehouden, maar jullie gaan naar de stad en kijken daar nog in leuke winkels.
Om 17:00 sluiten alle winkels en gaan jullie naar een restaurantje. Als jullie binnen zijn zegt Melle wat tegen de serveerster en ze brengt jullie naar je tafel, het is een mooi aangeklede tafel met kaarsjes en kussentjes. "Wow, wat mooi" zeg je en Melle begint te glunderen. "Ga maar zitten" zegt de serveerster en je gaat zitten. De serveerster neemt jullie drankjes op en geeft de menu kaart. Na 5 minuutjes weten jullie het, "voor mij de runderbiefstuk met een salade" zegt Melle, "doe maar voor mij de (favo nette gerecht). "Oke komt voor elkaar" zegt de serveerster en ze loopt weg. Jullie beginnen te praten en nu realiseer je je dat je Melle echt leuk vind.. "j/n, je bent echt mooi" zegt Mel en je begint te glunderen. "Dankje" antwoord je. "Jij bent ook super mooi❤️" zeg je tegen hem en hij gaat met zijn hand door zijn haar. Wat later komt het eten en het ziet er echt super lekker uit! Als jullie je eten op hebben wil Melle afrekenen, je zegt dat het niet hoeft, maar hij zegt lachend dat hij je mee op date heeft gevraagd en dat hij het hoort te doen, dus hij rekent af. Even later lopen jullie naar buiten, "Zullen we naar de bios?" Vraagt Melle "jaa is goed" en jullie lopen er naar toe. Als jullie er zijn zegt Melle dat hij de kaartjes betaalt. "Nee johh, ik betaal ze wel jij hebt al het eten betaalt", "oké dan" en he betaalt de kaartjes (je koopt VIP kaartjes). Dan lopen jullie door naar de snacks en zegt Melle lachend dat hij de snacks betaalt. Als jullie de snacks hebben pak je Melle bij zijn hand en neemt hem mee de trap op, "waar loop je naar toe?" Vraagt Melle lachend. "Jaaa, kom maar gewoon mee", je loopt met hem naar de zaal en gaat zitten "woww" jullie zitten in de VIP lovesseats en iets later begint de film. Je gaat tegen Melle aan zitten, hij geeft je een kus op je kruin en legt zijn arm om je heen.
JE LEEST
Spaze ~ in love with...
FanficJe leert een super leuke jongen en zijn vrienden kennen, je vind hem leuk.. ondertussen wordt een andere jongen ook op jou.. hoe loopt dit af..