Part 11 "logeren"

159 2 0
                                    

Jullie eten daar en gaan daarna nog even de stad in om te shoppen. Je ziet een super leuke Tommy trui die Melle al een tijdje wil hebben, je koopt hem en stopt hem snel in een tasje zodat Melle het niet ziet.

Dan vraagt Sem C opeens: waarom gaan we vanavond niet met zijn alle logeren? We gingen zoiezo morgen ook al chillen.
Sem vd: "ja dat is wel leuk, ik kan"
Melle: " ik ook"
Khalid: "ik kan niet sorry ik heb een feestje"
Tim: "ik ook niet man"
N/v: "sorry, ik heb met m'n moeder afgesproken om naar mijn tante te gaan"
Jij: "ja ik kan wel"
Melle: "vind je het niet erg om dan met 3 jongens te zitten?"
Jij lachend: "neujj jij bent der toch, dus het is geen probleem."
Sem C: "okee hahah, we kunnen wel bij mij"
Sem vd: "ja is goed
Jij: "ik app wel ff m'n ouders

Je ouders vinden het goed dus jullie zwaaien Tim, Khalid en n/v uit en gaat eerst nog ff naar Melle's huis om wat spullen te pakken
Jij: "Mel, heb je misschien een oude korte trainingsbroek en een shirtje dan kan ik die aan doen als pyjama?"
Melle: "uhmm ik denk het wel, ik zal ff kijken"
Jij: "oke is goedd"
*Iets later*
Melle: "ja ik heb een setje gevonden"
Het is een zwarte Nike trainingsbroek met 2 ingepakte pakketjes er op.
Jij: "wat is dit?" En je wijst naar de pakketjes.
Melle: "maak maar open" zegt hij verliefd
Je maakt het open en kijkt wat het is.
Jij: "omg babee, een spaze trui en shirtt! I lovee youu soo muchh!! En je kust hem.

Als je alles hebt gaan jullie naar
Sem C's  huis. Jullie bellen aan en Sem vd opent de deur, hij heeft alleen een trainingsbroek aan, je kijkt naar zijn sixpack en hij word een beetje rood. "Ohh kom binnen" zegt hij en laat jullie binnen. "Jooo Melle" roept Sem C. Jullie lopen maar boven en zetten jullie spullen neer. Dan kleden jullie je om en gaan naar beneden (Sem C's ouders zijn niet thuis).
Sem C: "Hebben jullie ook al honger?"
Jullie knikken.
Sem vd lachend: "Kom we gaan pizza bestellen!"
Jij roept: "Yasss"
Sem vd: "welke pizza willen jullie?" En hij pakt z'n telefoon.
Melle: "ik wil de chicken supreme"
Sem C : "doe mij maar bacon & union
Jij: "ik wil de (favo pizza)"
Sem vd: "oke en ik de caprese
Sem vd belt Domino's en besteld de pizza's.

Spaze ~ in love with...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu