Part 10 "next moring"

160 3 0
                                    

De volgende ochtend word je best vroeg wakker, Melle ligt nog te slapen, jij ligt op zijn borst. Wat is hij toch leuk denk je, dan val je weer in slaap. Een paar uur later word je weer wakker, maar Melle is weg. Je kijkt op je telefoon of hij misschien geappt heeft, maar dat heeft ie niet. Dan komt Melle binnen wandelen met een ontbijt op bed, hij loopt nog steeds zonder shirt en je ziet zijn sixpack, woww denk je.

 "Ahww dat had echt niet gehoeven" zeg je en hij komt bij je op bed zitten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ahww dat had echt niet gehoeven" zeg je en hij komt bij je op bed zitten. "Goeiemorgen knapperd" zegt Melle en je bloost. Jullie beginnen samen aan het ontbijt en kleden je daarna om.
Melle: "we gaan vandaag met spaze de stad in, wil je ook mee?"
Jij: "vinden ze dat wel goed?"
Melle zegt lachend: "ja, ze vroegen er zelfs om."
Jij lachend: "oke dan"
Melle: "n/v komt trouwens ook, Tim heeft haar uitgenodigd"
Jij: "oh okee"

Dan gaan jullie naar de stad. Als jullie r zijn, zijn Sem C en Khalid er al. Na een tijdje komen Sem vd, Tim en n/v ook. Melle: "Jongens, we moeten jullie wat vertellen" en Melle grijnst
Jij: "we hebben een relatie!"
Khalid: "dat hadden we al verwacht!" en Khalid grijnst
Sem C: "lekkerrr"
Tim lacht ook en geeft een knipoog
Dan kijk je naar Sem vd. hij kijkt naar de grond en bloost een beetje. Het is vast niks denk je en jullie gaan met zijn alle naar een park. "Zullen we anders wat leuke foto's gaan maken?" vraagt Tim, "ja dat is wel een goed idee, jullie lopen naar het park en Sem C maakt een paar mooie foto's van jou en Mel. Jullie maken een uurtje foto's op verschillende plekken. Daarna beginnen jullie wat honger te krijgen dus lopen jullie naar een restaurant.
Khalid: "eyy wanneer gaan jullie het bekend maken aan de fans?" En hij kijkt jullie kant op.
Melle: "uhmm daar heb ik nog niet over nagedacht..
Tim: "misschien kunnen we een extra filmpje maken waarin je het verteld?
Jij: "ja dat is denk ik wel een goed idee."
Sem vd: "we moeten by the way ook nog een keer een video met jou en n/v opnemen"
Jij: "oja, dat was ik vergeten te vragen. Wil je dat een keer, mij leuk het wel leuk?" Vraag je aan n/v
N/v: "ja lijkt me super gaaff!"
Sem C: "oke, willen jullie j/n's en n/v's nummer doorsturen dan maak ik een groep aan." En hij kijkt naar Tim en Melle.
Tim: "ja is goed bro
Melle: "ofcoursee"

Spaze ~ in love with...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu